PDA

View Full Version : songwriter /zangeres zoekt leuke band



fishie
16 juli 2002, 16:21
precies zoals de titel zegt, liefst rockband

The Edge
16 juli 2002, 16:44
Ja het is altijd leuk een band te beginnen, ik zoek er ook al een poos naar maar dat valt niet mee. maar een rock band is altijd ok.
waar kommie vandaan, en van wat voor soorten muziek/rock hou je of wil je spelen.

Grz, The Edge

fishie
16 juli 2002, 17:14
ik kom uit sliedrecht. Van wat voor soort muziek houd ik. Tja rock dus. Zoals linkin park, nickelback, alanis morissette. Maar ik houd ook heel erg van muziek van ilse delange of kirsten

MADdie86
21 juli 2002, 21:58
Als je mij zou willen mailen.
En hou je ook van Queen? of vind je het een beetje goed??
Want ik zit in een pas begonnen bandje en wij willen een eigen repertoire maken vanaf Queen tot zo hard mogenlijke Rock.

greetzz

p.s. (edit) een extra zangeres kunnen wij wel gebruiken (onze heeft pfeifer of zo iets ;( )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MADdie86 op 2002-07-21 20:59 ]</font>

Motorpsycho
15 augustus 2002, 10:44
songwriter he..
kewl.. heb je niet ergens iets staan?
-Lator

Ibanez_grx70_Dennie
15 augustus 2002, 17:09
Hoi Dennie hier ben bezig met een band ik schrijf ook songs maar een zangeres is altijd handig heb je msn namek22@hotmail.com zo niet mail me en laat eens een liedje horen

Gitaarbandje
13 januari 2003, 16:16
Hoe oud ben je! ik zoek namelijk leeftijdsgenoten tussen 10 en de 17
Uit den haag!

Darksoul
16 februari 2003, 15:18
Ik zoek ook nog een zangeres(style, nightwish, within temptation, after forever)

Tevens zoek ik ook nog een gitarist(e),drum(st)mer,toetsenist(e)...

philiphannaart@hotmail.com

http://www.darksoul-online.tk

Liefst leeftijd van 14 tot 20 ofzoiets...

omgeving leiden/den haag

suzanne
24 februari 2003, 23:04
kijk, da moewe nou hebben he,mensen die van ilse houden! :smile:

slashsven
20 maart 2003, 07:07
wazoeloewazoelu wazuluholomabiewatatoetteot
mette....wahawalhallo ta mokko a belle toettoe toddal:P(en dan van rechts naar links............................................. .................................................. ................