PDA

View Full Version : Fender Fat Strat Vs. MXG



Lacrymosa
16 juli 2002, 11:11
Ik wil over een tijdje een nieuwe gitaar gaan kopen, nou heb ik 4 jaar alleen maar metal gespeeld en ik speel nu sinds een tijdje steeds meet jazz en oude hardrock (denk aan vanHalen, Maiden, Gary Moore)
ook wil ik er af en toe een lekker bluesje uit gooien, je hoort et, hij moet veelzijdig zijn.

Nou vin ik de MXG's er echt super uitzien alleen zijn deze zo veelzijdig als een fatstrat?
en hoe ligt et met de prijs?

oh ja, ik ben ook nog aan et kijken naar een veelzijdige versterker, want ik speel nu op een Marshall Valvestate (2de editie) en een boss gt-3 met in de FXloop een morley wah.
dit alles gaat ook nog is door een tyfus oude 15" gitaar speakerkast en natuurlijk door de speakerkast van mn valcestate.

CheerS!!

sash
16 juli 2002, 11:32
Ik geloof dat ik ze bij feedback heb gezien (MXG's) vanaf 3295 gulden incl. koffer. Ze klinken wel stratterig, maar toch niet als een echte strat. Je moet het gewoon is proberen en kijken wat je lekkerder vind klinken. Het verschil in veelzijdigheid zal er niet echt zijn denk ik, tenzij je piezo's op die MXG ofzo laat gooien.

Lacrymosa
16 juli 2002, 12:38
SOrry, verkeerde forum!!!! mijn excusses.
Sash, toch bedankt voor je reactie

CheerS!!