PDA

View Full Version : Gaat het bij een Vox Ac30 altijd om een buizenversterker??



Ravanelli
8 maart 2005, 22:34
Als men spreekt van een Vox Ac30, spreekt men dat altijd van een buizen versterker, of zijn binnen deze benoeming ook nog transistoren verkrijgbaar? ( Ik praat dus niet over de AV serie). En welke Ac modellen zijn er momenteel allemaal op de markt??

Fumi SG
8 maart 2005, 22:40
Men heeft het inderdaad bij een AC30 en AC50 altijd over een buizenversterker. Wat bedoel je met 'op de markt'?? Of ze nog gemaakt worden??...... nee, ik dacht dat ze niet meer gemaakt werden. 2e hands zullen er hier en daar nog wel wat te koop staan, maar veel zullen dat er niet zijn, en ze zijn behoorlijk prijzig. :wink:

Ravanelli
8 maart 2005, 22:51
Ik heb het over de Ac modellen, welke de laatste jaren weer opnieuw uitgebracht worden.

Ravanelli
8 maart 2005, 22:51
Ik heb het over de Ac modellen, welke de laatste jaren weer opnieuw uitgebracht worden.

Fumi SG
8 maart 2005, 22:55
ow sorry...... nou, ze hebben het nog steeds over volledige buizenversterkers :razz: Hier ff een overzichtje:

AC30HW Combo
AC30HW Head
AC30HW Cab
AC30TB
AC30TBX
AC30CC

nog ff een link naar de site http://www.voxamps.co.uk/products/productMenu.htm ......

Zo meneer nou tevreden?? :wink: :razz:

ieme
8 maart 2005, 23:23
In de jaren zeventig/tachtig zijn er door vox solid state ac30s gemaakt! dus geen buizen...

Fumi SG
8 maart 2005, 23:24
In de jaren zeventig/tachtig zijn er door vox solid state ac30s gemaakt! dus geen buizen...

ow!?!? :???: nooit geweten.... en dan nog, hij heeft het over de nieuwe serie, en die zijn wel buizen :razz:

ieme
8 maart 2005, 23:47
Als men spreekt van een Vox Ac30, spreekt men dat altijd van een buizen versterker, of zijn binnen deze benoeming ook nog transistoren verkrijgbaar? ( Ik praat dus niet over de AV serie). En welke Ac modellen zijn er momenteel allemaal op de markt??

Altijd, nee
Huidig, ja

Fumi SG
8 maart 2005, 23:52
Als men spreekt van een Vox Ac30, spreekt men dat altijd van een buizen versterker, of zijn binnen deze benoeming ook nog transistoren verkrijgbaar? ( Ik praat dus niet over de AV serie). En welke Ac modellen zijn er momenteel allemaal op de markt??

Altijd, nee
Huidig, ja

:wink: :)