PDA

View Full Version : nieuwe epiphone zakk wylde gitaar.



bobby
8 maart 2005, 19:28
pidoe!

bobby
8 maart 2005, 19:28
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=244&CollectionID=6

Wow.. mooi ding hoor... niet voor iedereen, maar ik vindt het heel bijzonder..

Wat nieuwe pups erin, nieuwe tuners.. en klaar.

Maar wie heeft er ervaring mee? hij is vrij nieuw, dat weet ik.. maar ik vroeg me af of iemand dan ervaring heeft met de oudere Epi zakk wylde bullseye (die witte)...

BassAgent
8 maart 2005, 19:33
Waarom koop je een Zakk als je er geen EMG's in wil hebben? Koop dan een andere LP

Kevin-D
8 maart 2005, 19:43
Wie zegt dat ie geen EMG's erin wil.... Zoeizo ik zo 'r ook geen HZ-H4's in willen. Leuk ding voor de rest. (met nieuwe pickups erin kan ie ook een EMG-81/85 combi bedoelen bedoel ik)

Ik zou 'm ook wel willen, vanwege de maple neck :)

eng elfjuh
8 maart 2005, 20:19
lelijk ding!
die buzzsaw is wel grappig
wat is dr mis met HZ's?? :o

eng elfjuh
8 maart 2005, 20:20
lelijk ding!
die buzzsaw is wel grappig
wat is dr mis met HZ's?? :o

AART
8 maart 2005, 20:34
De HZ's klinken kut vergeleken met dimarzio of emg 81/85.

eng elfjuh
8 maart 2005, 20:39
tuurlijk kunnen ze t vergelijk niet aan met de actieve lijn van EMG
maar ben best tevreden met ze
klinken kut?
moet k aan kutscheten denken?
:-?

Orpheo
8 maart 2005, 20:43
de tuners bij epi zijn van grover. zijn die zo slecht dan? dacht t nie hoor....

EpiCenturiesAWAy
8 maart 2005, 20:43
tuurlijk kunnen ze t vergelijk niet aan met de actieve lijn van EMG
maar ben best tevreden met ze
klinken kut?
moet k aan kutscheten denken?
:-?



Hoe oud ben jij ?

eng elfjuh
8 maart 2005, 20:56
waar ik op doel waarde zuiderbuur,
is dat zo'n beschrijving van de klank van een
element, niet bepaald objectief lijkt
dus wilde ik een indicatie van de klankkleur......

eng elfjuh
8 maart 2005, 20:58
waar ik op doel waarde zuiderbuur,
is dat zo'n beschrijving van de klank van een
element, niet bepaald objectief lijkt
dus wilde ik een indicatie van de klankkleur......

EpiCenturiesAWAy
8 maart 2005, 21:38
OK noorderbuur

eng elfjuh
8 maart 2005, 21:40
:-D

maylingjv
8 maart 2005, 22:17
geen slecht klinkend gitaartje maar mist sustain, en een 1000euro neertellen daarvoor vind ik toch veel te veel hoor,

bobby
8 maart 2005, 22:42
Hij kost bij thomann.de maar 800 euro.. valt nog wel mee dus..

En als er grover tuners opzitten, dan hoeft daar inderdaad niks meer aan gebeuren.. zijn prima dingen..

Die EMG HZ's wil ik dan natuurlijk omruilen voor een setje EMG 81/85..
De HZ's klinken een beetje flauw in vergelijking met bijv. een EMG 81.. de 81 heeft dan net wat meer "bite".. wat meer dynamiek. verschil is er wel hoor..

Bobbel
8 maart 2005, 23:19
GADVERDAMME! dat ding ziet er niet uit!!! Netzo als alle andere les pauls... gewoon om te janken :cry: :cry: :cry:

bobby
8 maart 2005, 23:48
:-D

Paultje-k
9 maart 2005, 13:07
GADVERDAMME! dat ding ziet er niet uit!!! Netzo als alle andere les pauls... gewoon om te janken :cry: :cry: :cry:

GA JE EENS HEEL SNEL SCHAMEN! :evil:

Kevin-D
9 maart 2005, 17:50
JA OF OF OF... laten we 't daar maar op houden. Ik vind deze lp ook niet zo, kvind de bullseye mooier, maar om totaal LP's te beledigen... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

bobby
9 maart 2005, 23:53
Zeg, hoe speelt zo'n maple neck nou eigenlijk?? ik heb gelezen dat het wel eens stroef kon zijn...

Orpheo
10 maart 2005, 00:01
Zeg, hoe speelt zo'n maple neck nou eigenlijk?? ik heb gelezen dat het wel eens stroef kon zijn...

omdat deze nekken juist heel licht gelakt worden, zijn ze ietwat stroef ja. stroever dan bv een hoogglans gelakte nek. maar daardoor speel je juist sneller. meer grip op de hals enzo...

het speelt vind ik lekkerder.....gitaren met niet-maple halsen vind ik meestal minder....kweenie wat het is.....tussen de oren wellicht...

overigens, die zakk-sig-les paul-halzen zijn echt niet niet-gelakt hoor, al zeggen ze van wel. Het is alleen heel DUN gelakt..



Overigens: vandaar deze axe bespeeld (nja....de zwart-witte variant)

enik vind nog steeds dat ie lekker speelt, maar BEROERD klinkt!!! de epi black beauty die ernaast stond klonk stukken beter.

De zakk sig had wel een lekker DIKKE hals, dat moet gezegd worden. dikker dan bv de halsen van standards/classics/bb's/R9's (ja, heb ooit EEEEN R9 in mn handen gehad......)

Izegrim
10 maart 2005, 02:03
Gezeik over HZ's altijd. Zijn prima elementen voor de gitaren waar ze in komen. 't Zijn verdomme geen Selects meer.

EmgMaster
10 maart 2005, 07:14
Hee Hee, don't fuck with Emg Select :-D

koentjaa
27 maart 2005, 18:14
nice dingetje

souw hem zo willen hebben

Rewind
27 maart 2005, 20:37
ik vind die inlay wel aardig mooi

Izegrim
28 maart 2005, 01:04
Hee Hee, don't fuck with Emg Select :-D

Kommop, als we de wereld niet bewust maken van hoe kut Selects zijn dan krijgen HZ's nooit een beetje credit.

Dames en heren. Alexi Laiho schijnt de HZ's wel goed the vinden want hij gebruikt de HZ H4 gewoon in z'n signature.

Cubensis
28 maart 2005, 10:18
vandaar die geweldige tooone ;)
en hij zit in zn signature, dat neemt niet weg dat ie zelf een EMG 81 gebruikt

Wormaap
28 maart 2005, 11:58
vandaar die geweldige tooone ;)
en hij zit in zn signature, dat neemt niet weg dat ie zelf een EMG 81 gebruikt
Tenzij ik me gigantisch vergis, gebruikt'ie gewoon de H4 hoor, met Jackson J1000 aktieve electronica, of'n EMG PA2, da's nog wat onduidelijk (omdat je ze niet ziet zitten :-D)

Fumi SG
28 maart 2005, 12:12
vandaar die geweldige tooone ;)
en hij zit in zn signature, dat neemt niet weg dat ie zelf een EMG 81 gebruikt
Tenzij ik me gigantisch vergis, gebruikt'ie gewoon de H4 hoor, met Jackson J1000 aktieve electronica, of'n EMG PA2, da's nog wat onduidelijk (omdat je ze niet ziet zitten :-D)

nope.... Zakk Wylde (hebben we het toch over?? :oops: ) gebruikt EMG 81's en EMG 85's. Je vergist je dus :razz:

ben???
28 maart 2005, 12:32
nee jij vergist je, t gaat over alexi laiho

Fumi SG
28 maart 2005, 12:40
nee jij vergist je, t gaat over alexi laiho

klopt... :wink: ik zie het net!!

ben???
28 maart 2005, 12:41
:)

koentjaa
30 maart 2005, 17:22
deze is ook mooi
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=243&CollectionID=6
als ik het geld had......... 8-)

Braindead
30 maart 2005, 19:24
Ach Zack Wylde. Zat laatst battle for Ozfest te kijken. Iemand had het jasje van een roadie aangehad.... whoehoehoe nou Zack was er ook boos over hoor?!? Stelletje kleuters.

Ze moesten daarna de kop van een vleermuis afbijten wat dan wel weer aardig was... :o tenminste, ik vind het niks met muziek te maken hebben maar okay

De gitaar vind ik trouwens wel okay, al is het alleen maar om de maple neck. Staat gewoon vet!