PDA

View Full Version : Electro Harmonix



anoniem
1 oktober 2001, 20:34
Ik ben op zoek naar een nieuw pedaal en ik zat dus te denken aan een flanger. Ik heb gehoord van veel mensen dat de EH Deluxe Electric Mistress een goed pedaal is. Heeft iemand van jullie ervaring met dit pedaal? is het een veelzijdig pedaal? en kan je er een goed chorusgeluid uit krijgen???

Jimi Hendrix
2 oktober 2001, 08:04
Die heb ik.
Ik ben dr helemaal weg van, maar echt veelzijdig is hij niet. 't is meer zo dat je dr een heel specifiek kleurtje bij krijgt, in mijn oren dus te gek.
heb je al de audiosamples op http://www.ehx.com beluisterd?

anoniem
2 oktober 2001, 16:54
ja die heb ik al beluisterd, maar die geluidsclips zijn opgenomen door een of andere halve gare aap die alleen frans bauer op zn gitaar kan spelen ofzo. Maar Jimi, is het waar dat je er ook een chorus geluid net zoals de small clone uit dat pedaaltje kan krijgen?? Ik ben dus op zoek naar een flanger die goed is voor die vliegtuiggeluiden, voor dikke noise-jams (nirvana) en voor een mooi chorus geluid, zodat ik geen aparte small clone hoef te kopen.

Jimi Hendrix
3 oktober 2001, 08:43
Dat vliegtuig zit dr wel in, en ook een chorus achtig geluid, alleen klinkt hij ietsjes stoneder dan een gewone chorus.
Die small clone heb ik ook geprobeerd, was dr niet echt weg van ofzo.
Maar ja, smaak he.
dus ik zou zeggen: probeer dr eens eentje

anoniem
3 oktober 2001, 10:48
doe ik, bedankt he. Owja trouwens, weet jij ook een zaak waar ik ze goedkoop aan kan komen??

Jimi Hendrix
3 oktober 2001, 15:09
Feedback? Kweet niet of dat goedkoop is, ik heb hem in ieder geval daar gekocht.

anoniem
3 oktober 2001, 17:55
Hoeveel heeft ie jou daar gekost dan?

Jimi Hendrix
3 oktober 2001, 21:57
Ehm fl. 260 ofzo, weet niet precies meer

anoniem
4 oktober 2001, 12:20
260 piek?????????????? niet veel

Jimi Hendrix
4 oktober 2001, 21:56
Inderdaad volgens mij was hij duurder, bel even naar feedback zou ik zeggen..

anoniem
6 oktober 2001, 22:20
Op marktplaats heeft iemand er 1 uit de jaren 70 te koop staan voor 250 piek, denk dat ik hem ff een mailtje stuur.