PDA

View Full Version : Yngvay Malmsteen - Far Beyond The Sun Cover



master of shred
7 maart 2005, 19:34
mm far beyond the sun.... ( deze keer met backing, YAH!! )

ok genoeg comentaar gehad, bedankt :)

Maiden Michiel
7 maart 2005, 19:42
Dude, er zit potentie in je spel, en je bent pas 14, keep it up.

Je moet veel werken aan je tone en vibrato denk ik.
Je sound vind ik om te huilen, veel te veel reverb. Daardoor zijn de snelle licks niet tot nauwelijks te horen. Verder lijkt je gitaar niet echt goed gestemd.

Maar nogmaals, keep it up en dan kom je er wel! Er moet nog veel gebeuren!

Tenminste, ik geloof niet dat ik hier al aan toe was toen ik 14 was.

Maiden Michiel
7 maart 2005, 19:42
Dude, er zit potentie in je spel, en je bent pas 14, keep it up.

Je moet veel werken aan je tone en vibrato denk ik.
Je sound vind ik om te huilen, veel te veel reverb. Daardoor zijn de snelle licks niet tot nauwelijks te horen. Verder lijkt je gitaar niet echt goed gestemd.

Maar nogmaals, keep it up en dan kom je er wel! Er moet nog veel gebeuren!

Tenminste, ik geloof niet dat ik hier al aan toe was toen ik 14 was.

Gert-Jan
7 maart 2005, 19:47
Mee eens. Je hebt zeker talent. Werk eerst aan je sound en je mix als je per se op wil nemen. Het is zonde als de nuances in je spel verdwijnen door je galm en de slechte mix (hetgeen nu gebeurd).

Verders vind ik het wel heel erg knap gelet op je leeftijd. 8-)

Toffe gozer
7 maart 2005, 20:02
Ja hij is nogal onduidelijk en daarom moeilijk om echt te beoordelen maar ik vind deze veel en veel beter dan jou versie van " For the love of God" , erg gaaf hoor :)

master of shred
7 maart 2005, 20:12
dank jullie wel allemaal :)

Lacrimosa
7 maart 2005, 20:24
Dude, er zit potentie in je spel, en je bent pas 14, keep it up.

Je moet veel werken aan je tone en vibrato denk ik.
Je sound vind ik om te huilen, veel te veel reverb. Daardoor zijn de snelle licks niet tot nauwelijks te horen. Verder lijkt je gitaar niet echt goed gestemd.

Maar nogmaals, keep it up en dan kom je er wel! Er moet nog veel gebeuren!

Tenminste, ik geloof niet dat ik hier al aan toe was toen ik 14 was.

+1

nice man, idd blijven doorgaan!! :wink: 8-)

Sim Simon
7 maart 2005, 20:31
Klinkt wel aardig, enige probleem zijn je sound en je vibrato, maar daar valt aan te werken. :D Succes verder. :D

Maar hoe kom je aan die backings? :P :D

LPClassic
7 maart 2005, 20:54
ik zou eerst vader jacob leren en daarna naar t echte werk want je klinkt vals door t hele stukje.
je raakt de snaren verkeerd aan, je knijpt.
14 of niet, dit is een belediging.

Azrael
7 maart 2005, 21:15
Ik vind dit echt helemaal niks. Het klinkt vreselijk vals in de mate dat ik na een tijdje het liever niet meer hoor.

Neem het eens fatsoenlijk op en dan kunnen we pas dit beoordelen. Want zoals het nu klinkt kan je eigenlijk elke noot wel spelen op de snelle stukjes want het klinkt toch allemaal als ruis.

belfrink
9 maart 2005, 20:10
Zo komt die jongen wel verder met die reactie Azreal. Negatief gedoe altijd. Geef hem een tip ofzo. :)

Azrael
9 maart 2005, 22:20
Zo komt die jongen wel verder met die reactie Azreal. Negatief gedoe altijd. Geef hem een tip ofzo. :)

Nou , wat wil je dan ik zeg? Je defintie is niet echt geweldig ofzo....kan d'r gewoon geen ene fuck van horen dus ook niks zinnigs erover zeggen.

Azrael
9 maart 2005, 22:27
POTVER waarom werkt die EDIT hier toch nooit! Word er moe van! Tik ik een lap tekst en is het weer eens weg....

WICKED
10 maart 2005, 14:56
Ga eens eerder naar bed man.. :D

Bloodline
10 maart 2005, 15:11
dude dit klinkt goed als je 14 bent ! alleen ja veels te veel vibrato. zonde. maar mischien expirimenteer je nog en moet je nog je geluid vinden :)
beetje nog aan je vibrato werken :) jonge je komt er makkelijk

Bloodline
10 maart 2005, 15:12
dude dit klinkt goed als je 14 bent ! alleen ja veels te veel vibrato. zonde. maar mischien expirimenteer je nog en moet je nog je geluid vinden :)
beetje nog aan je vibrato werken :) jonge je komt er makkelijk

Grave Fillé
12 maart 2005, 19:43
Luitjes, ik ben ook (maar) 14 maar dit is toch echt wat te hoog gegrepen voorm mij. De sounds is mischien ronduit kut te noemen maar de rest is geweldig. Respect!

Grave Fillé
12 maart 2005, 19:43
Luitjes, ik ben ook (maar) 14 maar dit is toch echt wat te hoog gegrepen voorm mij. De sounds is mischien ronduit kut te noemen maar de rest is geweldig. Respect!

Grave Fillé
12 maart 2005, 19:44
Luitjes, ik ben ook (maar) 14 maar dit is toch echt wat te hoog gegrepen voorm mij. De sounds is mischien ronduit kut te noemen maar de rest is geweldig. Respect!

Grave Fillé
12 maart 2005, 19:44
omg, 3 keer :-?

WICKED
12 maart 2005, 20:59
omg, 3 keer :-?

Als je post en op OK klinkt en een offline pagina krijgt staat je bericht er waarschijnlijk al, desnoods je een duppelpost hebt klik je op X (verwijderen) om het dubbele bericht te verwijderen.

ArpeggioKing
13 maart 2005, 12:16
@topic starter, het is Yngwie Malmsteen

WICKED
13 maart 2005, 12:55
@topic starter, het is Yngwie Malmsteen

Deed ie denk expres :)