PDA

View Full Version : Alter Bridge - Mark Tremonti



cosmos
7 maart 2005, 11:10
Gisteravond Alter Bridge zien spelen in Tivoli, met Mark Tremonti (ex-Creed) op gitaar. Ongelooflijk wat is die gast snel. En hij trekt ook nog eens de ene na de andere PRS uit de kast, volgens mij heeft die gast er zeker een stuk of 8 bij zich op tournee!

t was vet! :dance:

ieme
7 maart 2005, 12:37
Leuk, ik ben wel gecharmeerd van zn speelstijl!
en die 20 prsen dat klopt wel!

ieme
7 maart 2005, 12:38
Speelde hij trouwens nog over fenders (clean) en mesa recto's? of had ie nou ook die Bogner Uberschall mee?

cosmos
8 maart 2005, 15:53
Bogner kon ik niet zien, ik zag alleen een Twin en een grote Mesa 4x12.
Maar de vorige keer (in de Melkweg) had hij al z'n versterkers en rackstuff in een rack naast zich staan, dus dat is sowieso lastig te zien vanuit de zaal.

Vet klonk het wel in ieder geval!!

Wickeh
9 maart 2005, 21:42
Was er ook. Vet vet vet!!! Hij speelt over een custom 2 x 15" Mesa cab. Twee 2x 14"s. Zijn clean haalt ie uit een Fender Twin, zijn distortion uit een Mesa Triple Rectifier en Bogner Uberschall. Hij had een paar eigen signatuur wah's van Morley verspreid over t podium. Zijn rack was ook nogal impressive :D. Dacht dat z'n 12-snarige accoustic van Taylor was maar weet niet zeker. Heb na afloop buiten gewacht en mocht het genoegen hebben een kwartier met de meester staan praten (en ook nog snel even woordje wisselen + handtekeningen met rest van AB :P). Ook de mazzel gehad een gebruikte plectrum van hem te pakken te krijgen, evenals een plectrum van de bassist. Kortom, het was me wel het avondje :D.

EDIT: volgens mij had ie overigens 4 verschillende PRS'en.

ieme
10 maart 2005, 20:21
Dus toch de uberschall!

Bruce
23 maart 2005, 09:46
Voor de liefhebbers
Hier laat de beste man zelf zien van voor gear die
op het podium gebruikt

Tremonti video (http://www.guitar.com/asfroot//mark_tremonti/Tremonti_rig_300k.wmv)

ieme
23 maart 2005, 10:41
Nice! thanks!

BLOK182
24 maart 2005, 22:34
Vind Tremonti erg tof, ook al bij Creed toendertijd! Eens ff dat filmpje downloaden :)

LPplayer
28 september 2005, 16:50
Echt vette video cool mang



Voor de liefhebbers
Hier laat de beste man zelf zien van voor gear die
op het podium gebruikt

Tremonti video (http://www.guitar.com/asfroot//mark_tremonti/Tremonti_rig_300k.wmv)

Bruce
30 september 2005, 20:27
Ja lekker he, eindelijk eens iemand die duidelijk laat zien
hoe zijn live setup eruit ziet.

Mark Tremonti
20 oktober 2005, 17:33
Tremonti is gewoon echt de man, binnekort ontmoet ik hem eindelijk eens kan niet wachten! :-D

Fluffy
21 oktober 2005, 10:47
vertel vertel hoe ? heb je iets gewonnen ?

Mark Tremonti
24 oktober 2005, 16:17
Nou dat niet, maar het schijnt zo te zijn dat ze na het optrede ruim de tijd voor de fans nemen :-D

almarvk
3 februari 2006, 14:44
Ook daarvoor. Keb een tijd met ze staan praten in A'dam. Toffe lui :)