PDA

View Full Version : Rockende bassiste uit Amsterdam biedt zich aan



Renz
7 maart 2005, 10:47
Hoi!

Ik ben een gedreven bassiste en muziekfreak van 27 jaar uit Amsterdam, en ben op zoek naar een band of mensen om een band mee te beginnen in Amsterdam. Ik heb in meerdere bandjes gespeeld, en heb ook podiumervaring. Ik wil eigen werk spelen, covers vervelen mij nl. snel.

Bands waar ik naar luister: Interpol, Pretty Girls Make Graves, At the Drive-in, Death Cab for Cutie, Unwound, the Blood Brothers, Sonic Youth, Joy Division, These Arms Are Snakes, Isis, ...And You Will Know Us By the Trail of Dead, Coheed & Cambria, 16 horsepower, Tool, the Pixies, etc.
....zolang het maar rockt:)

Laat iets van je horen!:)

Dastard
24 maart 2005, 18:41
Check eens www.dastard.nl, misschien vind je het wel wat !!!

Onze advertentie:

Hoi, wij zijn DasTarD en al een tijdje op zoek naar een bassist, we hebben grootse plannen met de band en zijn op het ogenblik op zoek naar een management, deze zomer willen we gaan touren door Nederland (alleen in de weekenden) en begin september willen we onze 5de cd gaan opnemen.
De band bestaat momenteel uit een gitarist, drummer, toetsenist (die de bas partijen voor zijn rekening neemt) en een zangeres.
We oefenen eigenlijk altijd op zondag in Amsterdam (the jam) en zoeken een bassist die zijn eigen groove kan vastleggen, zijn eigen apparatuur heeft (i.v.m. optredens) en het liefst ook eigen vervoer heeft.
We hebben een complete lijst met nummers waar we uit kunnen putten en zijn op het ogenblik ook nog bezig om nieuwe nummers te schrijven voor de volgende CD.
Leeftijd tussen de 25-32 jaar !!!
Heb je interesse, luister dan de laatst gemaakte CD op www.dastard.nl
groetjes
DasTarD

galguitarist
30 maart 2005, 11:40
Jammer dat je niet in de buurt van Oldenzaal woont...