PDA

View Full Version : Rockende bassiste uit Amsterdam biedt zich aan



Renz
7 maart 2005, 10:46
Hoi!

Ik ben een gedreven bassiste en muziekfreak van 27 jaar uit Amsterdam, en ben op zoek naar een band of mensen om een band mee te beginnen in Amsterdam. Ik heb in meerdere bandjes gespeeld, en heb ook podiumervaring. Ik wil eigen werk spelen, covers vervelen mij nl. snel.

Bands waar ik naar luister: Interpol, Pretty Girls Make Graves, At the Drive-in, Death Cab for Cutie, Unwound, the Blood Brothers, Sonic Youth, Joy Division, These Arms Are Snakes, Isis, ...And You Will Know Us By the Trail of Dead, Coheed & Cambria, 16 horsepower, Tool, the Pixies, etc.
....zolang het maar rockt:)

Laat iets van je horen!:)

ByronQ
15 oktober 2007, 15:36
Hi,
We zijn Byron(23,gitaar),Mathijs(24,drums) en Jeff (28,gitaar) en zijn al maanden op zoek naar een solid,stevige bassiste voor onze band genaamd QIMORA. Wij vinden ook namelijk dat een vrouwelijke toevoeging aan de band een stap in het juiste richting is qua the image van de Qimora.Maar ze moet we kunnen ROCKEN natuurlijk!

BrianMay
15 oktober 2007, 15:40
euhm die advertentie is al 2,5 jaar oud....................

ByronQ
15 oktober 2007, 15:54
Hi,
We zijn Byron(23,gitaar),Mathijs(24,drums) en Jeff (28,gitaar) en zijn al maanden op zoek naar een solid,stevige bassiste voor onze band genaamd QIMORA. Wij vinden ook namelijk dat een vrouwelijke toevoeging aan de band een stap in het juiste richting is qua the image van de Qimora.Maar ze moet wel kunnen ROCKEN natuurlijk!Je influences klonken ook veelbelovend.Zelf hebben we met zn allen een hele lange list van influences.Everythign from The deftones,glassjaw and a perfect circle to Finch ,chevelle,tool and the smashing pumpkins.Ze zijn ehct te veel om op te noemen.
We gaan voor een moderne heavy sound maar dan bomvol met melody.
We zijn nu een keer per week aan het repeteren bij Melody line in amstel,maar we wonen ook met zn allen in amsterdam zelf ook.
We hebben allemaal appart meer dan 10 jaar speel ervaring en we hebben ook allemaal wel ooit in verschillende bands gespeeld.Dus de ervaring is er.
Ik en jeff komen beiden uit Curacao en Mat komt uit amsterdam en ik zat een tijdje op de Rockacademie te Tilburg.
Dus ja..het zou erg heel gaaf zijn als we meer heirover zouden kunnen praten.
Als je geintereseert bent kan je een van ons gerust bellen,of mij gewoon een message sturen

Byron 0652216346
Jeff 06 50495811

Hope to hear from you soon

Byron
Qimora

BrianMay
15 oktober 2007, 17:34
Lezen is blijkbaar ook een kunst, voor sommige mensen......

Spitfire
15 oktober 2007, 17:47
Lezen is blijkbaar ook een kunst, voor sommige mensen......

?

Op wat voor manier volgens jou dan? :roll:

LesPaul1989
23 april 2008, 17:39
Vanwege het feit dat er al gezegd is dat deze advertentie 2,5 jaar oud is en dat er daarna nog een keer gereageerd wordt... :???:

Valentijn
23 april 2008, 17:55
leuk dat je dat na een half jaar nog even duidelijk maakt :)

LesPaul1989
23 april 2008, 17:58
Aaargh mijn fout, iets te enthousiast geweest :) Was er even niet bij stilgestaan dat deze delen in het forum niet zo hard lopen en dat waarschijnlijk topics bovenaan niet dezelfde dag gemaakt zijn :hippie: