PDA

View Full Version : MET SPOED MESA BOOGIE DUAL RECTIFIER GEZOCHT



gio
6 maart 2005, 23:09
ik zoek een goeie ouwe tweekanaals dual rectifier. als je er 1 wil verkopen / iemand weet - mailen naar

madmangio@hotmail.com

thnx

Funkblaster
6 maart 2005, 23:17
www.gitaarmarkt.nl

DaveItUp
7 maart 2005, 09:44
Yo Erik is je rectifier overleden?

ieme
7 maart 2005, 10:54
ja ik zoek ook 1, maar dit is niet de afspraak op het forum! mijn ad werd ook weg gehaald!
Daarom vind ik dat er net zoals op het HRI een For sale/wanted deel moet komen....

Thom TK
7 maart 2005, 11:19
ja ik zoek ook 1, maar dit is niet de afspraak op het forum! mijn ad werd ook weg gehaald!
Daarom vind ik dat er net zoals op het HRI een For sale/wanted deel moet komen....

Ja precies, +1.
Kan men tenminste wat LEUKS in het onderschrift zetten...

BartL
7 maart 2005, 11:51
ja ik zoek ook 1, maar dit is niet de afspraak op het forum! mijn ad werd ook weg gehaald!
Daarom vind ik dat er net zoals op het HRI een For sale/wanted deel moet komen....

Ja precies, +1.
Kan men tenminste wat LEUKS in het onderschrift zetten...
+78327612


Maar dat komt er toch niet van :roll:

Antal
7 maart 2005, 12:26
ik zoek een goeie ouwe tweekanaals dual rectifier. als je er 1 wil verkopen / iemand weet - mailen naar

madmangio@hotmail.com

thnx

Dit hoort hier niet. Ik zou zeggen zet een ad op www.gitaarmarkt.nl of www.marktplaats.nl. Maar daar staat nog niets, dus zo'n haast zal het wel niet hebben.

Slotje.

gio
7 maart 2005, 23:51
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.

ps david: nee ik heb er NOG een nodig, op een been ken je niet lopen he.

gio
7 maart 2005, 23:51
x 2

-robbert-
8 maart 2005, 11:12
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels, ga nou maar gewoon naar gitaarmarkt ofzo en stop met spammen :evil:

pol
8 maart 2005, 11:34
ik vind het maar niks die rectifiers.
veel te ruisig hoog en nogal modderig naar mijn smaak.

Negative K3 fan
8 maart 2005, 13:14
ik vind dat rectifiers iets te veel worden gebasht op internet door het nu metal gehalte terwijl de voicing toch best wel lekker is.

alleen die prijs is zwaar overdreven.

pol
8 maart 2005, 13:29
bwa, dat nu metal gehalte kan me geen bal schelen, ik hield gewoon niet van de voicing.

DaveItUp
8 maart 2005, 14:07
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels, ga nou maar gewoon naar gitaarmarkt ofzo en stop met spammen :evil:

Noem je dit spam?

pol
8 maart 2005, 14:32
dit forum heeft toch blijkbaar wat last van regelnichten.

ieme
8 maart 2005, 15:58
Dan mag ik ook mn verlanglijstje in allemaal topics openen!

Antal
8 maart 2005, 16:19
http://homepage.mac.com/jpz1/.Pictures/forum/slot.gif

Negative K3 fan
8 maart 2005, 16:45
precies, maar klaag er maar liever niet over!

HCAF is wat dat betreft toch een stuk leuker

Dirk_Hendrik
8 maart 2005, 16:54
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels, ga nou maar gewoon naar gitaarmarkt ofzo en stop met spammen :evil:

Noem je dit spam?

Ja. Dit is forumspam. Wat dacht jij dan dat het was? Een doodgewone post? ( en dat heeft niets te maken met het wel of niet zijn van regelnichten.)

Negative K3 fan
8 maart 2005, 17:06
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels

dat is echt fucking bullshit, je meot het maar accepteren odmat het eenmaal zo is???

hier kan ik echt niet tegen, misschien ben ik wat existentialistischer dan de rest van de forumleden hier...

DaveItUp
8 maart 2005, 17:22
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels, ga nou maar gewoon naar gitaarmarkt ofzo en stop met spammen :evil:

Noem je dit spam?

Ja. Dit is forumspam. Wat dacht jij dan dat het was? Een doodgewone post? ( en dat heeft niets te maken met het wel of niet zijn van regelnichten.)

Nee dat is het niet. Het is een post van iemand die een mesa zoekt en niet het regelboek van dit forum heeft doorgenomen. Net als ik overigens.

In de volksmond heet dit mierenneuken.

Wormaap
8 maart 2005, 17:32
Deze discussie is al zó vaak gevoerd.
Feit 1: Het is NIET de bedoeling dat er in de fora dit soort topics komen. 'Maar wat voor kwaad kan 1 topic nou?' het worden er geheid meer als dit toegelaten zou worden.
Feit 2: Er is al meerdere malen discussie gevoerd over het maken van een handels-forum, als dat er zou komen is dát de plaats waar dit soort topics geopend zou mogen worden.
Laten we deze discussie niet nog eens gaan voeren, en al helemaal niet met mensen die pas op dit forum zitten en nú al stoer lopen te roepen dat ze de regels niet lezen.

Iceman
8 maart 2005, 17:33
Ik heb mijn Triple binnenkort te koop, maar da's natuurlijk geen Dual.


Sorry.

pol
8 maart 2005, 19:31
pfff, waarom is die regel er eigenlijk, en wie maakt zich er druk over ? Blijkbaar alleen mensen die eigenlijk wel vinden dat het moet kunnen om dingen te verkopen of te koop te vragen, maar het moeilijk hebben dat iemand anders dit doet terwijl ze zelf dit niet mogen door wat onzinnige forumregels. En kom niet af van regels zijn regels en iedereen moet zich er maar aan houden, we leven hier niet in nazi-duitsland

heeft toch niemand last van als er af en toe iets gezocht of verkocht wordt, het gaat toch nog altijd over versterkers, niet soms ?
Het is toch veel plezanter dat iedereen wat dingen kan lezen over dingen die te koop zijn, en gitaarmarkt en een verkoopsafdeling op gitaarmarkt kunnen toch een prima aanvulling op mekaar zijn, zeker voor dingen die gezocht worden, dit forums zal wel meer bezoekers krijgen dan gitaarmarkt veronderstel ik.

Op andere forums worden hier geen problemen gemaakt, enkel hier, de oplossing is nochtans vrij simpel me dunkt.

Ibanez RuleZ
8 maart 2005, 20:31
ik ken geen enkel forum waar ze dat cool vinden. WMB slotje en bij nogmaals een overtreding, bannen

een afdeling kan geen kwaad op het forum, maar dan niet voor mensen die 1 keer komen kijken, maar bijvoorbeeld zoals op het JCF alleen mensen die meer dan 100 posts hebben die dat subforum kunnen zien

Harrald

ToTaL FaKe
8 maart 2005, 20:42
ja daar heb je zeker groot gelijk in, misschien 50 posts o.i.d


maar ook ik ben een voorstander van:
http://homepage.mac.com/jpz1/.Pictures/forum/slot.gif

DaveItUp
8 maart 2005, 22:00
Laten we deze discussie niet nog eens gaan voeren, en al helemaal niet met mensen die pas op dit forum zitten en nú al stoer lopen te roepen dat ze de regels niet lezen.

Man man man. Het is niet stoer lopen roepen.....

Het is een feit dat als je pas op een forum zit, dat je nog niet weet hoe of wat. Of lees jij ook de gehele gebruikersovereenkomst door als je een nieuw softwareprogramma installeert alvorens je op continue drukt?

Zwaktebod overigens. "Ik heb meer posts dan jij dus ik heb meer recht van spreken".

Chill out.

gio
8 maart 2005, 22:25
ik ken geen enkel forum waar ze dat cool vinden. WMB slotje en bij nogmaals een overtreding, bannen

een afdeling kan geen kwaad op het forum, maar dan niet voor mensen die 1 keer komen kijken, maar bijvoorbeeld zoals op het JCF alleen mensen die meer dan 100 posts hebben die dat subforum kunnen zien

Harrald

nee dat is een oplossing. moet je eens kijken hoeveel er DAN gespamt gaat worden omdat iedereen de 100 posts wil halen om iets te koop te kunnen zetten... dan kun je de tent wel sluiten hier.

ik snap verder de bedoeling wel. als je niet uitgeluld kan raken over het geluid van gitaren en versterkers zoals ik, en ik daarvoor op een board moet komen om mn ei kwijt te kunnen, zou ik ook niet tig topics van nog meer mongolen die een wahwah pedaal wegdoen willen zien. maar ikke geen regeltjes lezen! dus ik trek het boetekleed aan mensen!!

afijn de boardnazi's riepen het al, sluiten die hap.

Wormaap
8 maart 2005, 22:27
Niks zwaktebod of meer recht van spreken willen hebben. Op het moment dat jij jezelf geregistreerd hebt, heb je op zo'n knopje geklikt waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van het board, als je het daar niet mee eens bent, zijn er nog duizenden andere gitaarboards. Het feit dat je pas 14 posts hebt betekent dat je nog niet zo lang geleden akkoord bent gegaan, en de regels dus nog zou moeten kennen. Daarbij komt het ook een beetje vreemd over om na 14 posts al te roepen dat je de regels toch niet gelezen hebt, en dus ook niet van plan bent je eraan te houden (dit zeg je niet letterlijk, maar zo kan het wel opgevat worden)

En ja, ik lees meestal de EULA's even vluchtig door voor ik accepteer, tenzij het onder de GPL licentie is gemaakt (waar eigenlijk alle software die ik gebruik onder valt) omdat ik dan weet dat er weinig te vrezen is.

BartL
8 maart 2005, 22:33
+1 Wormaap

BartL
8 maart 2005, 22:34
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels, ga nou maar gewoon naar gitaarmarkt ofzo en stop met spammen :evil:

Noem je dit spam?

Ja. Dit is forumspam. Wat dacht jij dan dat het was? Een doodgewone post? ( en dat heeft niets te maken met het wel of niet zijn van regelnichten.)

Nee dat is het niet. Het is een post van iemand die een mesa zoekt en niet het regelboek van dit forum heeft doorgenomen. Net als ik overigens.

In de volksmond heet dit mierenneuken.
Lol...domste post van het jaar :-D

Het is dus WEL spam...maar dat weet jij niet, omdat je de regeltjes niet kent :wink:

DaveItUp
8 maart 2005, 22:42
Niks zwaktebod of meer recht van spreken willen hebben. Op het moment dat jij jezelf geregistreerd hebt, heb je op zo'n knopje geklikt waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van het board, als je het daar niet mee eens bent, zijn er nog duizenden andere gitaarboards. Het feit dat je pas 14 posts hebt betekent dat je nog niet zo lang geleden akkoord bent gegaan, en de regels dus nog zou moeten kennen. Daarbij komt het ook een beetje vreemd over om na 14 posts al te roepen dat je de regels toch niet gelezen hebt, en dus ook niet van plan bent je eraan te houden (dit zeg je niet letterlijk, maar zo kan het wel opgevat worden)

En ja, ik lees meestal de EULA's even vluchtig door voor ik accepteer, tenzij het onder de GPL licentie is gemaakt (waar eigenlijk alle software die ik gebruik onder valt) omdat ik dan weet dat er weinig te vrezen is.

Dan ben je dus een van de weinigen. Dus het komt niet vreemd over dat ik na 14 posts roep dat ik de regels niet ken aangezien, naar ik gok, 99% van de leden hier die regels niet door heeft gelezen.

Enfin als jij mijn stukje op wilt vatten als een "fuck de regels ik hou me er toch niet aan" stukje dan moet je dat vooral doen. Ik lig er niet wakker van. Ik reageer alleen op het feit dat er zo fel gereageerd word op iemand die een topic opent, omdat het op deze manier niet mag volgens de regels. That's it.

DaveItUp
8 maart 2005, 22:44
Niks zwaktebod of meer recht van spreken willen hebben. Op het moment dat jij jezelf geregistreerd hebt, heb je op zo'n knopje geklikt waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van het board, als je het daar niet mee eens bent, zijn er nog duizenden andere gitaarboards. Het feit dat je pas 14 posts hebt betekent dat je nog niet zo lang geleden akkoord bent gegaan, en de regels dus nog zou moeten kennen. Daarbij komt het ook een beetje vreemd over om na 14 posts al te roepen dat je de regels toch niet gelezen hebt, en dus ook niet van plan bent je eraan te houden (dit zeg je niet letterlijk, maar zo kan het wel opgevat worden)

En ja, ik lees meestal de EULA's even vluchtig door voor ik accepteer, tenzij het onder de GPL licentie is gemaakt (waar eigenlijk alle software die ik gebruik onder valt) omdat ik dan weet dat er weinig te vrezen is.

DaveItUp
8 maart 2005, 22:51
Niks zwaktebod of meer recht van spreken willen hebben. Op het moment dat jij jezelf geregistreerd hebt, heb je op zo'n knopje geklikt waarbij je akkoord gaat met de voorwaarden van het board, als je het daar niet mee eens bent, zijn er nog duizenden andere gitaarboards. Het feit dat je pas 14 posts hebt betekent dat je nog niet zo lang geleden akkoord bent gegaan, en de regels dus nog zou moeten kennen. Daarbij komt het ook een beetje vreemd over om na 14 posts al te roepen dat je de regels toch niet gelezen hebt, en dus ook niet van plan bent je eraan te houden (dit zeg je niet letterlijk, maar zo kan het wel opgevat worden)

En ja, ik lees meestal de EULA's even vluchtig door voor ik accepteer, tenzij het onder de GPL licentie is gemaakt (waar eigenlijk alle software die ik gebruik onder valt) omdat ik dan weet dat er weinig te vrezen is.

Dan ben je dus 1 van de weinigen. Ik wil niet zeggen dat ik de regels niet gelezen heb en me er niet aan wil houden. Dat kan idd zo opgevat worden. Of dit idioot of niet is laat ik in het midden.

Feit is dat 99% van de mensen die dingen niet leest en dit dus "normaal" is en het dus totaal misplaatst is om zo fel te reageren op iemand die een topic plaatst en de regeltjes niet volledig gelezen heeft.

-robbert-
8 maart 2005, 23:03
nou niet meteen beginnen te huilen, mijn excuses als ik de boardguru's tegen het zere been heb geschopt. ik heb er nog steeds een nodig en ik hoop er snel een te vinden, dank jullie voor de aandacht! volgende keer open ik wel een topic hoe VET die dingen wel niet klinken.



regels zijn regels

dat is echt fucking bullshit, je meot het maar accepteren odmat het eenmaal zo is???

hier kan ik echt niet tegen, misschien ben ik wat existentialistischer dan de rest van de forumleden hier...

daar gaat het toch niet om, dit forum is bedoeld om elkaar raad te geven, niet om aan zijn persoonlijke koopbehoeftes te voldoen, dan gaat ie maar naar marktplaats oid.

oja existentialistischer wat betekent dat

gio
9 maart 2005, 09:36
Ik quote Bart L:

"
+1 Wormaap
_________________
Te Koop:
Voodoo Lab Bosstone (<Klik)
Ibanez TS9-DX Turbo Tube Screamer
"

MAG DIT SIGNATURE DAN WEL LIEVE GITAARNET GESTAPO??? WEL OPLETTEN HE!!

gio
9 maart 2005, 09:37
Ik quote Bart L:

"
+1 Wormaap
_________________
Te Koop:
Voodoo Lab Bosstone (<Klik)
Ibanez TS9-DX Turbo Tube Screamer
"

MAG DIT SIGNATURE DAN WEL LIEVE GITAARNET GESTAPO??? WEL OPLETTEN HE!!

Thijssie
9 maart 2005, 10:00
Laten we deze discussie niet nog eens gaan voeren, en al helemaal niet met mensen die pas op dit forum zitten en nú al stoer lopen te roepen dat ze de regels niet lezen.

Man man man. Het is niet stoer lopen roepen.....

Het is een feit dat als je pas op een forum zit, dat je nog niet weet hoe of wat. Of lees jij ook de gehele gebruikersovereenkomst door als je een nieuw softwareprogramma installeert alvorens je op continue drukt?

Zwaktebod overigens. "Ik heb meer posts dan jij dus ik heb meer recht van spreken".

Dit is echt de wereld op zijn kop!

Je projecteert je eigen je eigen normvervaging op de rest van de wereld en dan ga je het nog als argument gebruiken, omdat je denkt dat iedereen zo in elkaar zit.

Als jij software installeert maak je gebruik van een product waar iemand tijd en energie in heeft gestoken. Door de gebruikersovereenkomst te accepteren ga je akkoord met de voorwaarden die de auteur stelt.
Op een forum is het niet anders, er zijn moderators, systeembeheerder, mensen die "webspace" beschikbaar stellen etc etc, zodat wij op een goede manier informatie met elkaar kunnen uitwisselen. Het gebruik van het forum is gratis, dus het hangt aan elkaar van vrijwilligerswerk. Daar mag je best een beetje respect voor tonen.

Als je dan nog te beroerd bent om de voorwaarde te lezen en deze te accepteren, dan ben je in mijn ogen echt een waardeloze oetlul, die nog heel veel te leren heeft....

DaveItUp
9 maart 2005, 10:10
Ik zeg niet dat het goed of slecht is. Ik zeg dat het de realiteit is dat de meeste mensen die overeenkomsten niet lezen. Is gewoon een feit. Ik weet wat er zo ongeveer in dat soort overeenkomsten staat aangezien ik weet ik veel hoeveel keer per jaar akkoord ga met zo'n overeenkomst.

Als jij daar normvervaging aan wilt koppelen be my guest. We zitten echter wel op een, naar ik vind, gezellig forum(ik lurk al een hele tijd en heb al enorm veel opgestoken) en niet op een of ander strikte website waar elk foutje afgestraft moet worden. All i'm saying: Dat zo fel reageren een beetje overdreven is. Er word direct over bannen gesproken etc. Dat gaat toch nergens over?

Overigens wil ik de voorwaarden best lezen, maar toen ik me hier registreerde dacht ik wel voldoende te weten wat een leuke en correcte manier is van jezelf manifesteren op een forum. Dat er dan een regeltje over spam niet word gelezen is geen wereldramp toch? Kan aan mij liggen.

Ibanez RuleZ
9 maart 2005, 11:20
volgens mij kan het met een echt goed nazibeleid er hier alleen maar beter op worden, scheelt nutteloze, beledigende posts en de harde kern blijft toch wel over.

dus wmb heel veel strikter bezig en heel duidelijke regels stellen, want ik heb nog nooit een forum gezien dat zo los is ten aanzien van de regels. op elk ander forum waar ik post zou een spammer gelijk een waarschuwing krijgen en bij de eerste de beste misstap gebanned worden tenzij hij een boetekleed aantrekt en ik vind het wel een mooie manier van de zaak schoonhouden.

harrald

DaveItUp
9 maart 2005, 11:35
Ligt er maar aan wat je onder spammen verstaat he. Iemand die zich niet bewust is van het feit dat hij/zij iets fout doet is toch niet hetzelfde als iemand die dit continu doet?

Enfin let's drop it :)

ieme
10 maart 2005, 10:44
staat een leuke triple recto te koop op gitaarmarkt voor je!

Negative K3 fan
10 maart 2005, 12:55
volgens mij kan het met een echt goed nazibeleid er hier alleen maar beter op worden, scheelt nutteloze, beledigende posts en de harde kern blijft toch wel over.

dus wmb heel veel strikter bezig en heel duidelijke regels stellen, want ik heb nog nooit een forum gezien dat zo los is ten aanzien van de regels. op elk ander forum waar ik post zou een spammer gelijk een waarschuwing krijgen en bij de eerste de beste misstap gebanned worden tenzij hij een boetekleed aantrekt en ik vind het wel een mooie manier van de zaak schoonhouden.

harrald

dan zit jij duidelijk op andere forums dan ik

guhlenn
10 maart 2005, 15:21
aub zeg dit is echt van kleuter nivo, juf, hij heeft in z';n broek gepiest , geef hem straf. Iederen met die vervelende onderschriften, maar als iemandgewoon eerlijk zegt wat ie wil bereiken dan valt iedreen erover heen.

vooral de je moet een bepaald aantal posts hebben voordat je mag spammen was hilaries. blond haar en blauwe ogen zijn ook een pre.

ieme
10 maart 2005, 16:55
Maar als dit geaccepteerd wordt ga ik ook mn koopbehoeftes op t forum botvieren! en sterker nog, mn verkoopbehoeftes!!!!

josh.vandenberg
10 maart 2005, 16:57
Dit is gewoon geen koop en verkoopforum.

PUNT!!!!

guhlenn
11 maart 2005, 09:51
dat doe je al m'n beste vriend, dat doe je al. en ik bedoel niet je nieuwe topic

guhlenn
11 maart 2005, 09:52
dat doe je al m'n beste vriend, dat doe je al. en ik bedoel niet je nieuwe topic

Droffie
11 maart 2005, 14:41
Het probleem is als je het één keer toestaat aan iemand die zogenaamd dringend iets nodig hebt, op grond waarvan ga je het een volgende verbieden?
Ik ben het eens met de stelling "regels zijn regels". Zijn de regels niet goed verander je die, maar breek ze niet anders hebben regels geen zin.
Kom op jongens we leven in een rechtstaat die gebaseerd is op regelgeving. We leven elke dag met regels.

Wil je geen regels moet je in Irak gaan wonen..

Fumi SG
11 maart 2005, 14:53
Wil je geen regels moet je in Irak gaan wonen..

Inderdaad mee eens!! Dan wordt je meteen overhoop geschoten en ik heb nog nooit een dode horen klagen over regels :-D

ieme
11 maart 2005, 15:19
Wil je geen regels moet je in Irak gaan wonen..

Inderdaad mee eens!! Dan wordt je meteen overhoop geschoten en ik heb nog nooit een dode horen klagen over regels :-D

:-? Fumi, pas je even op met je opmerkingen, er zijn hier mensen die kennissen/familie/vrienden hebben verloren in Irak...

Droffie
11 maart 2005, 19:33
Ik had misschien beter afghanistan als voorbeeld kunnen gebruiken. :-?