PDA

View Full Version : Ook nieuwe amp ...



Rock n' sad
6 maart 2005, 17:31
test

Rock n' sad
6 maart 2005, 17:32
Ik heb m'n cube 15 dan maar weg gedaan ( ik zocht een stillere en draagbaardere amp voor m'n schoonouders goed gezind te houden :razz: )

In keymusic gaan kijken , maar niks gevonden . Dus maar op ebay gezocht

en met het geld heb ik het volgende gekocht
http://i12.ebayimg.com/02/i/03/36/f5/62_1_b.JPG

Ik weet nog niet hoe het klinkt , maar verwacht er dan ook niet veel van :D , kost dan ook maar 25 € :P maarja tis handig voor op reis enzo :wink:

Met de rest van m'n geld heb ik een 3 dubbele staander , snaren , fretboard olie en wsch nog een dvd van anathema of katatonia gekocht :)


Btw : Ik heb ook een orange 15 watter geval getest , maar daar kwam bijna geen overdrive uit , zo'n marshall ms 2 was ook een mogelijkheid , maar das dan zo cliché :P

Gegroet en tot de volgende !

ja , ik vind het allemaal nogal geinig :P

Rock n' sad
6 maart 2005, 17:32
Ik heb m'n cube 15 dan maar weg gedaan ( ik zocht een stillere en draagbaardere amp voor m'n schoonouders goed gezind te houden :razz: )

In keymusic gaan kijken , maar niks gevonden . Dus maar op ebay gezocht

en met het geld heb ik het volgende gekocht
http://i12.ebayimg.com/02/i/03/36/f5/62_1_b.JPG

Ik weet nog niet hoe het klinkt , maar verwacht er dan ook niet veel van :D , kost dan ook maar 25 € :P maarja tis handig voor op reis enzo :wink:

Met de rest van m'n geld heb ik een 3 dubbele staander , snaren , fretboard olie en wsch nog een dvd van anathema of katatonia gekocht :)


Btw : Ik heb ook een orange 15 watter geval getest , maar daar kwam bijna geen overdrive uit , zo'n marshall ms 2 was ook een mogelijkheid , maar das dan zo cliché :P

Gegroet en tot de volgende !

ja , ik vind het allemaal nogal geinig :P

Fumi SG
6 maart 2005, 17:47
die kleine Marshalltjes zijn wel cool hoor :razz: :D Ziet er stoer uit, zo'n halfstack!!

Maar wat bedoel je met 'ik zoek een stillere amp'?? Kwam er uit die Cube 15 teveel ruis ofzow op het overdrivekanaal??

bloempot
6 maart 2005, 20:24
je kan de volumknop van een amp ook naar links draaien :razz: dan is ie stiller :razz:

groovyB3
6 maart 2005, 21:11
Stillere amp dan een Cube 15? Kan je beter gewoon niet gitaar spelen? :D

Anyways, congrats met de aankoop!

Rock n' sad
7 maart 2005, 18:48
stiller qua volume ja , die cube op volume 1 was nog hoorbaar in de gang enzo , dus heb moest het stiller

Bluesbreaker
7 maart 2005, 19:52
koop een goede gitaar, kun je zonder versterker spelen