PDA

View Full Version : "Nieuwe" Aria AW 75



Jeroenvanhulsteijn
5 maart 2005, 20:43
Aria AW 75

Jeroenvanhulsteijn
5 maart 2005, 20:43
Tja, mss niet zeer hoogstaand :p Maar voor 25 euro incl. hoes kon ik hem niet laten staan. En het klinkt zelfs met ouwe snaren al iig beter dan de Samick van mn huisgenoot. Blijft ook goed op stemming. Weer een meevaller.

Spruce (sparren?) bovenblad, Mahonie zijkanten, volgens de Aria Archives. Toets is zwart geverfd.

Van de week nieuwe snaren en nieuwe topkam en brugzadel, fretjes oppoetsen en rammelen maar.

Is mijn eerste western :lol:

Brianmayrulezzz
5 maart 2005, 23:06
25 euro :o de afzetters, ik snap niet dat je daar zoveel geld voor over hebt! Als je zo'n bedrag te besteden hebt zou ik echt verder kijken wat je er nog meer voor zou kunnen krijgen :-?

:D

RIES
6 maart 2005, 09:43
Heb zelf een Aria AD-50, misschien niet de gitaren zoals martin, Taylor etc, maar wel een wereld geluid wat er uit komt. Had ik zelf niet verwacht toen ik er voor het eerst op speelde in een muziekwinkel. Aria is voor mij hoogstaande kwaliteit voor een betaalbare prijs. Heb je die op een rommelmarkt gevonden of via een kennis of zo?

Jeroenvanhulsteijn
6 maart 2005, 20:31
@Brianmayrulezzz, jaha, ik ben nog bij de Blokker wezen kijken. Maar die nylon snaren waren helaas al uitverkocht :razz:

@RIES, ja idd, die Aria's leveren veel waar voor je geld. Zeker de jaren 70/80 modellen komen nog wel eens heel goedkoop voorbij. Deze kwam van speurders.nl