PDA

View Full Version : Gitaarleraar omgeving Nijmegen gezocht!!!!



suzanne
14 juli 2002, 17:57
ik zoek een gitaarleraar in de omgeving van nijmegen, waar je een eigen in breng van liedjes kan hebben!
greez suzanne

suzanne
18 juli 2002, 15:53
Hup ff omhoog halen.
weet er dan helemaal niemand wat? :sad:

lars
27 augustus 2002, 00:18
lindenberg geeft cursesen (is dat een woord?)
http://www.lindenberg.com als je boven de 216 bent isset geloof ik iets van 450 euro voor 28 lessen, en 700 voor prive lessen.

als je iets beters hebt gevonden laat et even horen ik zoek ook nog les eigelijk een beetje

lars
27 augustus 2002, 00:19
adres klopt niet, maar like, op google effe zoeken dan vind je et zo. mischien ken je et al wel, is bij de waalkade tegenover valkhofpark.

suzanne
7 september 2002, 10:47
hey lars! ja uiteraard ken ik de lindeberg en heb al eerder geinformeerd! ik ga binnenkort bellen voor een proefles, je kunt daar zoveel meer dan alleen gitaarles, maar het is wel knakenduur!!!!!!:D maar je moet er wat voor over hebben he!!!

lars
29 december 2002, 23:30
ik las van de week in een brochure/boekje whatever van de lindeberg dat je 25% korting krijgt als je een "nijmegen kaart" had. geen idee wat dat is eerlijk gezegt, maar dan is het nog wel te betalen. Maar het blijven veel knaken.

basbeest
30 december 2002, 17:45
he suzanne,

ik heb zelf les in het muziekfiliaal (welliswaar bas) ik weet niet wat de prijzen in de lindenberg zijn maar als je les krijgt van iemand die op een consevatorium heeft gezeten kost het ook knaken. Mensen moeten ook geld verdienen. Maar anyway het zit op de graafseweg het kost 500 euro per jaar (38 lessen). Gitaarleraar is wel een relaxte kerel speelt in de B-Machine. Als je dat kent Good luck en als je nou heel goed kunt spelen ik ben nog op zoek naar een band :grin:


Groeten :B


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: basbeest op 2002-12-30 16:48 ]</font>