PDA

View Full Version : Winkels in België of NL die Tokai verkopen?



andoni
5 maart 2005, 13:51
grmbl

andoni
5 maart 2005, 13:51
Heb net wat op mijn vriend zijn Tokai Loverock gespeeld en :o :o :o voor de prijs. Nu hij heeft deze van een oom gekregen, die de gitaar al een hele tijd in zijn bezit had. Nu ben ik toch geinteresseerd te geraken in een Tokai, maar ik heb ze nog in geen enkele winkel zien staan (in Belgie). Ik zou graag de nieuwe modellen eens testen vandaar... Dus weet iemand (liefst de site van) een winkel, eventueel in NL? En anders desnoods een Duitse winkel of zo kan ik al de prijzen zoeken op het net.

Punkrockerke
5 maart 2005, 14:10
De oudere (en zeer goede) modellen worden regelmatig 2ehands aangeboden op ebay.de of ebay.com. Als je een goede, betaalbare LP zoekt kan je ook eens kijken naar Orville (by Gibson), Burny (van Fernandes), Greco...

groovyB3
5 maart 2005, 14:40
Nieuwe Tokai's zuigen dikke negerpiemels. Soort Squier zeg maar.
Je zal moeten proberen om em 2e hands te scoren, dan zijn ze erg goed.

Kevin-D
5 maart 2005, 15:09
Dus ook de modellen van 700 t/m 2000 euro zuigen van Tokai? :???:
Lijkt me stug...
Kheb zelf op 'n loverock gespeeld (maar dat kon best een ouwe zijn, niet op gelet) en die klonk erg leuk. (en dat over een Mesa F30, jah srry maar dat vind ik dus geen goeie amp :lol: )

andoni
5 maart 2005, 16:19
Ehm ik zie op de UK site van Tokai richtprijzen die rond de 700-800 pond hangen van sommige modellen, lijken me toch geen Squiers, daarom ik ze dus wil testen, zodat ik zelf kan zien hoe ik ze vind aangezien weinig mensen er ervaring mee hebben. Je hebt nl. Koreaanse (cheapo's) maar ook Japanse Tokais (prijsklasse die ik daarnet zei).

iam
5 maart 2005, 16:33
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46648&item=7303325296&rd=1&ssPageName=WDVW

Sicky61
5 maart 2005, 18:59
http://www.connectionbult.com/

Kevin-D
6 maart 2005, 11:52
Oh trouwens, Zorg dat je een Japanner neemt, deze schijnen super te zijn! :) De LP modellen vooral, er is zelfs 1 model dat van Honduras Mahonie is gemaakt, met een AAAA top, maar die zal wel flink geprijsd zijn :-( Maar jah die ruwe specs zijn op de humbuckers na dan ook beter dan een gibson lp standard. 8-) (kom maar kom maar)
Ik weet echt wel dat die tokai die ik had geprobeerd (700 euro, bass connection,) erg goed was. Trouwens de Jappen gaan wel tot 2000 euro, maar dat kan Custom Shop van Tokai zijn :D

Ruubz
7 maart 2005, 12:18
Nieuwe Tokai's zuigen dikke negerpiemels. Soort Squier zeg maar.
Je zal moeten proberen om em 2e hands te scoren, dan zijn ze erg goed.

Dude, waarom deze afkrakerij? Goeiendag trouwens, ben nieuw hier.
Om te beginnen heeft de bassist van ons bandje onlangs een gloednieuwe Tokai 'Hard Puncher' P-Bass gekocht en dat ding kickt ass! Kom maar op met je vintage spul, nieuwe gitaren kunnen rouleren! Vergeet de USA en vintage hype, new shit from Japan has come to light! Overigens, de gitaren die uit Korea komen en 'dus' minder zouden moeten zijn dan Japanse modellen, zijn ook helemaal geweldig!
Ik ga nog even door. Ik werk zelf in een gitaarwinkel en kreeg laatst een lading Chinese Squiers (lees: massaproductie) in mijn handen gedrukt die ook helemaal geweldig waren. Ook een aanrader: London City telecasters! 250 kneuri voor een plank met touwtjes is zowiezo niet verkeerd, maar deze dingen zijn waanzinnig. Wacht ff, ik begin nu een beetje door te schieten in mijn verkoperspraartje, het ging even om de anti-Tokai houding van GroovyB3. Waaaaaarom? Ik zal je nogmaals uit de illusie helpen, even heel gewaagd, maar ik kan aan die foto van jouw "63 Fender" zien dat het een Tokai is! :razz: Geloof vooral in illusies en merknamen, what's in a friggin' brand man?!

Oja, Tokai dealers in Nederland? Mail gerust ff Mellogear op ruubzfortone@hotmail.com

Ruubz
7 maart 2005, 13:05
Nieuwe Tokai's zuigen dikke negerpiemels. Soort Squier zeg maar.


Goeiendag, ben nieuw hier.
De bassist van ons bandje heeft onlangs een gloednieuwe Tokai 'Hard Puncher' P-Bass gekocht en dat ding kickt ass! Kom maar op met je vintage spul, nieuwe gitaren kunnen rouleren! Vergeet de USA en vintage hype, new shit from Japan has come to light! Overigens, de gitaren die uit Korea komen en 'dus' minder zouden moeten zijn dan Japanse modellen, zijn ook helemaal geweldig!
Ik ga nog even door. Ik werk zelf in een gitaarwinkel en kreeg laatst een lading Chinese Squiers (lees: massaproductie) in mijn handen gedrukt die ook helemaal geweldig waren. Ook een aanrader: London City telecasters! 250 kneuri voor een plank met touwtjes is zowiezo niet verkeerd, maar deze dingen zijn waanzinnig.
Wacht ff, ik begin nu een beetje door te schieten in mijn verkoperspraartje, het ging even om de anti-new-Tokai houding van GroovyB3. Waaaaaarom? Je hebt zelf ook een Tokai man! :razz:

Oja, Tokai dealers in Nederland? Mail gerust ff Mellogear op ruubzfortone@hotmail.com

Kevin-D
7 maart 2005, 16:58
Mmmm, ik wil wel 's zo'n japanse LC70S proberen (of LC70) wat moet dat kosten? :???: Les Paul Custom vin'k zo mooi :)

Cubensis
7 maart 2005, 17:03
Nieuwe Tokai's zuigen dikke negerpiemels. Soort Squier zeg maar.


Goeiendag, ben nieuw hier.
De bassist van ons bandje heeft onlangs een gloednieuwe Tokai 'Hard Puncher' P-Bass gekocht en dat ding kickt ass! Kom maar op met je vintage spul, nieuwe gitaren kunnen rouleren! Vergeet de USA en vintage hype, new shit from Japan has come to light! Overigens, de gitaren die uit Korea komen en 'dus' minder zouden moeten zijn dan Japanse modellen, zijn ook helemaal geweldig!
Ik ga nog even door. Ik werk zelf in een gitaarwinkel en kreeg laatst een lading Chinese Squiers (lees: massaproductie) in mijn handen gedrukt die ook helemaal geweldig waren. Ook een aanrader: London City telecasters! 250 kneuri voor een plank met touwtjes is zowiezo niet verkeerd, maar deze dingen zijn waanzinnig.
Wacht ff, ik begin nu een beetje door te schieten in mijn verkoperspraartje, het ging even om de anti-new-Tokai houding van GroovyB3. Waaaaaarom? Je hebt zelf ook een Tokai man! :razz:

Oja, Tokai dealers in Nederland? Mail gerust ff Mellogear op ruubzfortone@hotmail.com

je werkt bij een muziekzaak....is dat niet toevallig een zaak in hilversum?
zag een advertentie voor digipiano's en die was in jouw taalgebruik :D
ook alsof je hardop tegen jezelf staat te schreeuwen :D

Ic3gl0vE
7 maart 2005, 17:26
misschien werkt 'ie op een muziekmarkt, mag 'ie de hele dag schreeuwen :)

Ruubz
8 maart 2005, 20:31
Beetje raar, toen ik mijn bericht wilde plaatsen ging er is fout waardoor ik opnieuw moest tikken. nu staat die oude er ook!
Eh, ik mag op het forum dan wel schreeuwen maar ik ben natuurlijk maar een hele verlegen jongen.... :-D

Maareh, ik was toch niet echt aan 't schreeuwen? Ik heb alleen teveel energie! Werk trouwens bij Schreeven in Nijmegen.

andoni
9 maart 2005, 09:38
Ik ben in de eerste plaats geinteresseerd in de prijzen van de Les Paul modellen (Loverock in Tokai jargon?)
Mijn emailadres staat in mijn profiel :wink:

habberdoedas
9 maart 2005, 17:24
Ik zelf heb in de jaren 80 een Tokay Les Paul met Dimarzio pickups gehad betaalde er toen iets van Fl. 1200,-- voor. Het was een gewone sunburst niks bijzonders, gewoon een goed instrument met een dijk van een sound. Hals element was een Dimarzio Paf en Brug element een Dimarzio Super Distortion. In die tijd gebruikte ik een Marshall JCM 800 top (het 1 kanaals rock monster) met een 4 x 12" kast. Dat was het toch wel hoor, Jezus wat kon die Tokay gillen en brullen zeg. Dus als je er een op de kop kan tikken voor een mooi prijsje.... altijd doen en ga dan ook meteen op zoek naar een JCM 800 top met 4 x 12"kast HAHAHA
SUC6 ermee