PDA

View Full Version : sans amp bass driver / DI



yhcmarc
4 maart 2005, 21:38
Wie weet een winkel in NL die die dingen op voorraad heeft en dus ook verkoopt ;) .. want ik ben zeer geinteresseerd in zo een apparaatje. Thanx

Marc

Bram.maes
5 maart 2005, 22:30
Heb mij onlangs zo één aangeschaft, wijs ding.
Ik heb hem op e-bay gekocht, nieuw uit de VS, was goedkoper dan hier, zeker met de lage dollar.
Volgens mij kan je hem ook in de meeste gitaarwinkels hier gewoon bestellen.

Bram.maes
5 maart 2005, 22:30
Heb mij onlangs zo één aangeschaft, wijs ding.
Ik heb hem op e-bay gekocht, nieuw uit de VS, was goedkoper dan hier, zeker met de lage dollar.
Volgens mij kan je hem ook in de meeste gitaarwinkels hier gewoon bestellen.

yhcmarc
10 maart 2005, 19:25
naja, uiteindelijk bij musik produktiv een optie gevonden voor de site in het engels en hem daar besteld. Ik ben erg benieuwd.

orah666
24 april 2005, 13:04
gewoon via musik-store.de bestellen..

emielow
25 april 2005, 19:37
koop dan gelijk de programmeerbare...

Chris Wolstenholme
28 april 2005, 22:49
ha ik al gezegd dat mijn programeerbare bass DI als het goed volgende donderdag op de mat ligt?

Phyrexian
29 april 2005, 10:09
ha ik al gezegd dat mijn programeerbare bass DI als het goed volgende donderdag op de mat ligt?

Ik ben benieuwd! Die pedalen zien er nice uit. Kvind alleen weer de middle knop ontbreken... :)

emielow
29 april 2005, 13:49
VET!

waar heb je hem besteld? en hoeveel heb je betaald?

Chris Wolstenholme
29 april 2005, 18:01
de mid knop zit alleen in de vet dure rack versie van dit pedaal, waar je dan nog een keer een vet dure switch bij moet kopen :(

heb het pedaal besteld bij musik produktiv, betaling aan de deur, daardoor wordt t totaal iets van 270E ofzo.
ik kan niet wachten, al me pedalen zijn de deur uit, dus morgen helaas optreden met nix voor de voeten, zal dat wennen zijn.

Chris Wolstenholme
3 mei 2005, 16:13
jah en nu is ie thuis en zit ik op sachool :(

yhcmarc
4 mei 2005, 12:53
hehehehe, ik ben echt blij met dat ding .. nu nog een sunn 300T top zien te scoren en ik ben klaar voor het leven .. wat een pedaal, echt bijna elke top klinkt opeens goed met dat ding ervoor hahahaha.

yhcmarc
4 mei 2005, 12:54
hehehehe, ik ben echt blij met dat ding .. nu nog een sunn 300T top zien te scoren en ik ben klaar voor het leven .. wat een pedaal, echt bijna elke top klinkt opeens goed met dat ding ervoor hahahaha. En in de zaal klinkt het ook goed, want die DI die er inzit is fantastisch .. ik houd van dat pedaaltje :)