PDA

View Full Version : Vandaag op een Line-6 gespeelt, leuk spul wel



Dude
13 juli 2002, 18:24
ben niet zon moddeling fan, gewoon mijn marshall halfstack + leuk pedaal is voldoende, ik ging dus ook voor een leuk pedaal naar feedback want mijn eigen pedaaltjes zijn niet echt meer wat ik wil.
staat daar zon line 6 2x12 100 watt ding, (ook zon nieuwe Vetta trouwe3ns maar die had zoveel knoppen dat ik nieteens wist hoe die aan moest)
ik speelde beetje op die versterker om een degelijk geluidje te krijgen en sloot vervolgens een paar pedaaltjes aan, (TS-9, big muff, fuzzface) maar vond dit maar niks, die effectjes op dat ding waren veel interesanter, mooi spul hoor, zou het nooit kopen maar toch leuk

BLOK182
13 juli 2002, 18:25
Ik ben ook niet zo "digitale" versterkerfan, maar je hebt gelijk, line6 maakt best aardig spul ja.

Ic3gl0vE
13 juli 2002, 20:05
ik heb ook een keer op zo'n groot ding met heel veel knoppen en lampen en een ontiegelijk floorboard gespeeld, was cool!

Dude
14 juli 2002, 11:28
Op 2002-07-13 20:05, schreef Ic3gl0vE:
ik heb ook een keer op zo'n groot ding met heel veel knoppen en lampen en een ontiegelijk floorboard gespeeld, was cool!



was denk ik die vetta ofzo, kon ik het aanknopje niet eens bij vinden laat staan dat ik er ooit geluid uit zou krijgen, leek me wel erg gaaf trouwens, gewoon om te proberen

sash
14 juli 2002, 14:33
ja de vetta is best wel tof, maar het is toch niet echt een buizenversterker die net dat beetje extra geeft voor lekker spelen.

BLOK182
14 juli 2002, 14:41
idd het geeft je toch net steeds dat geval van nee dit is het bijna maar net niet.

Ic3gl0vE
14 juli 2002, 15:56
het kan zijn dat het de vetta was... ik snapte er ook nix van verder maar patches wisselen lukte met het floorboard en hij stond al aan :razz: