PDA

View Full Version : straplocks??



doemschaap
13 juli 2002, 17:06
kan iemand me vertellen wat het zijn en wat je er mee kan?

Robbert
13 juli 2002, 17:37
Dat zijn bevestigings stukjes waar je je gitaarband mee kan vastzetten.

Ik heb ze niet op mijn Strat, en wanneer je dus nogal actief beweegd schiet de band wel eens los. Dat zou je dus niet moeten hebben met straplocks.

hurrum
13 juli 2002, 17:43
zo'n rubberen ringetje van een Grolsch-beugel-dopje doet het anders ook prima!

lars
13 juli 2002, 18:10
is al tig keer uitgelegt, doe effe een search

Noctiis
13 juli 2002, 18:36
Op 2002-07-13 17:43, schreef hurrum:
zo'n rubberen ringetje van een Grolsch-beugel-dopje doet het anders ook prima!


Inderdaad, die dingen werken perfect (moest alleen wel even zoeken naar die dingen, gezien ik zelf geen bier drink. Heb dus maar een feest gegeven en nu heb ik er genoeg haha)

lars
13 juli 2002, 18:46
straight edge band beginnen?!

Noctiis
13 juli 2002, 19:02
ehh, ik eet wel vlees eigelijk :S
Maar verder; ik drink geen alcohol en ik blow/rook niet (meer).

doemschaap
13 juli 2002, 19:36
da's dus wel handig voor op podium. zijn die dingetjes gewoon te koop bij muziekwinkel en wat betaal je voor zoiets?

Bouke
13 juli 2002, 22:57
net een setje besteld voor € 13,95 bij voxhumana.nl

Bouke

basswasp
13 juli 2002, 23:21
Als bassist ben ik weleens bezig te slappen terwijl ik de hals vrij ver verticaal laat lopen (goed bereik bij de fretten bij de kop)... toen ik nog geen straplocks had, donderde m'n bas steeds uit z'n band ---> stemknop in m'n schouder :mad:

Als je je bas echt helemaal omhoog houdt, helpt zo'n Grolsch-ringetje ook niet veel. Daarom straplocks.....:smile:

AllodoX
13 juli 2002, 23:45
zo'n grolsch ringetje is ronduit kut...

ok je strap komt niet los.. maar als je vaak op en neer springt op het podium, dan gaat het rubber van dat ringetje je strapholder lospurken.. en dat is ook niet echt de bedoeling.. :sad:

lars
14 juli 2002, 05:28
Dat hoef ook niet, zolang je maar niet drinkt, rookt, drugs doet of buitensporig neukt (dat laatste is ook niet echt boeiend, ik bedoel wie houd dat bij) ben je de (str8 edge) man! dat vegan verhaal wat er vaak mee geassocieerd word hoort er helemaal niet bij, al zijn de meeste hardliners dat wel.



Op 2002-07-13 19:02, schreef Noctiis:
ehh, ik eet wel vlees eigelijk :S
Maar verder; ik drink geen alcohol en ik blow/rook niet (meer).

basswasp
14 juli 2002, 10:30
Op 2002-07-13 23:45, schreef AllodoX:
zo'n grolsch ringetje is ronduit kut...

ok je strap komt niet los.. maar als je vaak op en neer springt op het podium, dan gaat het rubber van dat ringetje je strapholder lospurken.. en dat is ook niet echt de bedoeling.. :sad:


Dat had ik dus thuis ook al... 'k stond steeds te kijken of dat ringetje al op de grond lag...

Noctiis
14 juli 2002, 11:02
Op 2002-07-14 05:28, schreef lars:
Dat hoef ook niet, zolang je maar niet drinkt, rookt, drugs doet of buitensporig neukt (dat laatste is ook niet echt boeiend, ik bedoel wie houd dat bij) ben je de (str8 edge) man! dat vegan verhaal wat er vaak mee geassocieerd word hoort er helemaal niet bij, al zijn de meeste hardliners dat wel.



Op 2002-07-13 19:02, schreef Noctiis:
ehh, ik eet wel vlees eigelijk :S
Maar verder; ik drink geen alcohol en ik blow/rook niet (meer).




oh nou kijk eens aan, ik ben straight edge zonder het te weten :grin: Maarre, ik houd wel een beetje van buitensporig neuken :grin: :grin: :grin: