PDA

View Full Version : Gitarist zoekt metalband en wil dus NIET mee op gospeltoer..



The soulforged
13 juli 2002, 17:21
Wedden dat die Jehova dude toch z'n advertentie achterlaat, al is het alleen maar om mij te dissen... Enniewee, ik zoek nog een metalband die behoefte heeft aan een gitarist, aan mij dus. Het maakt me niet zo heel veel uit om welke stijl het gaat, als het maar een beetje stevig is en ook melodieus op zijn tijd. Ik ben 21 en woon in de buurt van Breda. Speel inmiddels een jaar of vier en ben voornamelijk ritme georienteerd, maar (niet al te snelle) leads zijn ook geen probleem. Nou, wellicht tot ziens,

Amen.

inkblack
13 juli 2002, 20:31
Wij zoeken nog een 2e gitarist.
Kijk/luister ff op http://www.inkblack.nl en mail me op info@inkblack.nl

We komen alleen wel uit Rotterdam, en oefenen in Schiedam.

ik merk het wel

Madthijs (INKBLACK)

The soulforged
14 juli 2002, 20:26
Ik heb jullie muziek geluisterd en dat klinkt uiterst aardig. Maar ik zou nooit achter het principe kunnen staan om moedwillig een bepaalde religie in diskrediet te brengen, al wekte ik met mijn overigens flauwe titel wellicht de indruk dat ik fel gekant ben tegen de Jehova's getuigen. Mijn oprechte excuses daarvoor.

inkblack
14 juli 2002, 21:41
bedankt voor de complimenten voor de muziek.... en ieder zijn eigen mening zou ik zo zeggen.

Veel suc6 met zoeken in ieder geval!

Forau
22 januari 2003, 17:17
Hee, ik ben de zanger van een bredase (beginnende) metalband, en wij hebben nog een (ritme) gitarist nodig.

het zou tof zijn als je kunt reageren
Mail me

forau13@hotmail.com

Vito
22 januari 2003, 17:42
Skillah zoekt nog een 2e gitarist... we maken death-doom-prog. metal....
in eindhoven...geintereseerd?

Misled13
23 januari 2003, 11:26
Wij zijn een metalband uit breda en hebben dringend een 2e gitarist nodig. Onze formatie bestaat al reeds uit 3 man: Drummer, vocalist en gitarist. We zoeken nog een rhytm gitarist. We spelen trash metal, richting slayer. We maken wel eigen muziek, en staan daarbij toch vrij open met andere stijlen. Onze zanger heeft al eerder gereageerd, dus bij deze ter overtuiging. Als je geïnteresseerd bent, mail naar forau13@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Misled13 op 2003-01-23 10:27 ]</font>