PDA

View Full Version : Musik Produktiv



doemschaap
13 juli 2002, 14:16
ik was van plan een gitaar te bestellen bij deze site. heeft er iemand ervaring met deze winkel of andere online winkels in Duitsland
hoe zit het bijvoorbeeld met garantie, betalingswijze, betrouwbaarheid enz.

BVD

Noctiis
13 juli 2002, 14:26
ik ben er donderdag geweest. Was een leuke zaak om te zijn, 700 electrische gitaren staan speelklaar :grin: :grin: :grin:
Van de service daar kan ik weinig zeggen, het waren wel allemaal aardige mensen maarja dat zegt ook niet alles natuurlijk.
Maar het is zoiezo de moeite waard om een keertje langs te gaan daar

Krullo
13 juli 2002, 16:47
Ik heb ondertussen 2 versterkers daar gekocht, maar niet online. Mijn ervaring is dat het een hele correcte zaak is met personeel wat verstand heeft van de spullen, zowel in de winkel zelf als de helpdesk. Enig probleem ivm met garantie enz is natuurlijk dat ze in Duitsland zitten. Als je van plan bent om een gitaar te kopen, zou ik je toch adviseren er naar toe te gaan. Ten eerste kun je zien en horen wat je koopt (elke gitaar verschilt toch, ook al is het hetzelfde type). Ten tweede heb ze veel alternatieven "hangen" die je direct kunt uitproberen en zo de beste keus maken. Ten derde is het gewoon erg leuk om daar naartoe te gaan en rond te dwalen en kwijlen :smile:

Suc6

doemschaap
13 juli 2002, 16:52
da's misschien wel een geinig idee ja. kga 'm gewoon even uitproberen:)
thnx

vredeveldt
15 februari 2003, 09:39
Hoop wel voor je dat je geen trammelant krijgt met iets, want als ze ergens achter aan moeten bellen, of beloven terug te mailen, forget it.
Ze zijn ook al lang niet meer altijd het goedkoopste

pimmetje
15 februari 2003, 11:21
Ik had een tijdje terug last met een verkeerde zending van MP. Ik heb echt redelijk wat moeten corresponderen voordat 't werd rechtgetrokken. Het is uiteindelijk wel prima afgehandeld. Ik zal bij hen echter nooit meer wat online bestellen... daarvoor was 't me te veel gehannes achteraf.

vis
15 februari 2003, 13:55
ik zou er inderdaad gewoon een keer naartoe gaan. kun je en zelf spelen ed en het is best een leuke winkel :smile:

henk
16 februari 2003, 15:22
ik heb er mijn DG-stomp besteld, ging prima. Alleen zou ik niet online bestellen, maar ze gewoon opbellen, ze hebben nederlands sprekende medewekers.

greetz

7th heaven
16 februari 2003, 16:15
is erg goed koop maar als je een probleem hebt met je gitaar heb je een probleem. stel dat je je gitaar in nederland koopt ga je langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt en kunnen het probleem op lossen voor niets als ze een goede service hebben anders moet je er langs gaan in duitsland of vlink dokken als je naar een nederlandse winkel gaat

oldgtarz.com
17 februari 2003, 13:10
Wat een tegenvaller! Ik ben er een tijdje geleden heen gereden met het idee een mooie prs te kopen die ze op hun site hadden staan. Maar je gelooft het niet dat ding was gewoon niet op voorrraad, nooit gehad ook... Prutsers, jammer joh toen mijn geld maar ergens anders uitgegeven.
Wel leuk om 700 gitaren te hebben maar er waren misschien 10 gitaren waar ik evt. intresse in zou hebben de rest is allemaal nauwelijks boeiend te noemen...

Maiden Michiel
18 februari 2003, 09:29
Ik snap niet: een LTD M-1000 heeft op de ESP site een adviesprijs van 1200 dollar geloof ik. Kost zo'n gitaar na import dan echt 1900 a 2000 euro? (musikproduktiv.de)

schaap
18 februari 2003, 12:11
this town aint big enough for the both of us doemschaap :razz: !!!!!!