PDA

View Full Version : Randall MTS



Nrrrk
3 maart 2005, 11:01
Hoi,

Ik had 'n vraag. Die randall pre-amp he, MT4 (die je met verschillende modules kunt gebruiken), kan die gewoon op een externe top (randall rh100 in dit geval) worden aangesloten? En hoe gaat dat dan precies? Of moet je perse iets extra's bij die pre-amp aanschaffen?

En als je hem dus wel kunt aansluiten op die top, moet de top dan op clean staan, zodat de MT4 een distortion kan aansturen of hoe precies enzo enzo?

thanx alvast voor de info.

Nrrrk.

Lord Abortion
3 maart 2005, 11:04
Ik denk dat je best die MTS op de return van je head steekt, zodat je de preamp van je head gewoon overslaat.

Antal
3 maart 2005, 11:07
Ik denk dat je misschien beter in versterkers kunt posten.

Nrrrk
3 maart 2005, 11:23
Oja fuck, niet aan gedacht. Kan een moddereter dit maybe verplaatsen? Thanx.

Lord Abortion
3 maart 2005, 11:34
Oja fuck, niet aan gedacht. Kan een moddereter dit maybe verplaatsen? Thanx.

hehe modder-eter :lol:

Nrrrk
3 maart 2005, 15:04
anyone?

Lord Abortion
3 maart 2005, 15:06
Zoals ik al zei: MTS --> effects return van je rh100

Zo sla je gewoon de preamp van de rh100 over, en gebruik je enkel die van de MTS

Nrrrk
3 maart 2005, 15:14
Ok, is het niet mogelijk om de rh100 helemaal weg te laten? Nee he? dat is de eindtrap probably, toch?

Jeroenvanhulsteijn
3 maart 2005, 15:28
zoals je zelf al zei, die MTS is een preamp. Zoiets levert niet genoeg vermogen om speakers aan te sturen. Daar heb je een poweramp voor nodig. Dus die RH100 heb je nog wel nodig lijkt me. Je kan ook een losse poweramp (eindversterker) erbij nemen.

Nrrrk
3 maart 2005, 17:06
zoals je zelf al zei, die MTS is een preamp. Zoiets levert niet genoeg vermogen om speakers aan te sturen. Daar heb je een poweramp voor nodig. Dus die RH100 heb je nog wel nodig lijkt me. Je kan ook een losse poweramp (eindversterker) erbij nemen.

Maar dan zou ik meteen wel weer veel geld kwijt zijn, of niet? Die poweramp is volgens mij nogal duur.

Wie weet btw waar je ze kunt krijgen in Nederland/Duitsland?