PDA

View Full Version : Simpele versterker...



Jax
2 maart 2005, 19:46
Om te beginnen, JA, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond daar geen topic dat mijn specifieke vraag beantwoorde.

Ok, ik houd het kort. Ik zoek misschien een amp, deze zou aan het volgende moeten voldoen:

- zo min mogelijk extra functies en effecten, dus gewoon een tone knop of enkele iets uitgebreidere eq settings, en een gain knop.
- Hij moet een echte rocksound kunnen produceren met ballen. Het liefst zou ik dus een gain-knop willen hebben waarmee ik dus van een goede clean (erg belangrijk) naar een lichte fuzz, naar een goede chrunch en naar een goede distortion kan gaan.
- Hij moet het liefst slechts 1 channel hebben.
- Aantal watt is niet belangrijk, maar liever niet teveel want is alleen voor thuis oefenen bedoelt.

Budget: rond de 300 euro.

Fumi SG
2 maart 2005, 19:54
hmz..... een single channel voor 300 pleuro?? Ik ben er nog nooit een tegen gekomen. Je nog ff door kunne sparen een JCM 800 combootje kopen..... zoals iemand in ze sig al zegt: JCM 800... geen fratsen, dat scheelt. Nou het enige minpuntje dan, de clean is niet denderend bij deze beestjes, maar een vette scheur hebben ze wel :wink: En bovendien, simpeler dan een single channel JCM800 kun je ze niet krijgen :razz:

BlackSun
2 maart 2005, 20:03
Ik denk dat je dit niet wilt horen...maar volgens mij ben je het beste af met een cube 30...

heb dat ding zelf gehad, en man, daar krijg je op slaapkamer niveau echt het beste kwa clean/crunch/hi gain, en alles daartussenin uit.
Hij is nu weg, want ik heb nu betere spullen, maar af en toe mis ik hem echt:P
Dat ding kon echt grommen, je had gewoon niet door dat het modeling was.

maar ik dwaal af:D

je zoekt buizen of maakt dat niet uit? Ik ken geen simpele versterkers met jouw eisen, want je lat ligt nogal hoog. 1 kanaals, met ene goeie clean en goede crunch is met buzien sowieso onmogelijk, want dan moet je voor een goeie clean veel headroom hebben, maar dan krijg je er opslaapkamer niveau echt geen lekkere crunch uit omdat je te veel vermogen hebt.

1 kanaals jcm800 lijkt me dan nog het beste kwa buizen, maar dan kan je de goeie clean wel vergeten.

Mijn tip: Cube30

Jax
2 maart 2005, 20:19
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Over dat één kanaal, dat is opzicht niet noodzakelijk. 2 kannaals is ook niet echt een probleem.

Blacksun, ik weet zeker dat de cube30 een goede versterker is. Ik heb dus nu zelf een Vox valvetronix AD30, op zich helemaal niks mis mee, en ik denk dat ik hem ook nog wel een tijdje ga houden, ik probeer alleen info in te winnen voor als ik besluit de versterker ooit echt te vervangen.
Maar om even terug te komen op het onderwerp. Ik ben dus zeker niet ontevreden over mijn versterker, je kan er wel veel geluiden uit krijgen.

Het enige probleem dat ik heb is dat het gewoon allemaal net niet is. Het klinkt allemaal goed, maar is het gewoon net niet. Is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik krijg ook niet echt voldoening uit het geluid van een AC30, als ik weet dat het gemodeled is om het na te doen. Dan heb ik dus liever één goed geluid dan 20 net niet geluiden.

Ook gebruik ik al de effecten veel minder dan ik had verwacht. Ik wil gewoon één goede sound, en die heb ik niet kunnen vinden. Ik wil niet zeggen dat ik zo'n expert ben op het gebied van tone, want waarschijnlijk ben ik dat helemaal niet. Ik weet alleen wel van mezelf dat ik niet warm wordt van de gemodelde sounds uit mijn versterker. En nogmaals, het is zeker geen slecht geluid, maar ik ben er gewoon niet volledig tevreden over.

BartL
2 maart 2005, 20:21
De R55 van Seymour Paul...
Maar dan zit je iets boven je budget :-D

Nicci
2 maart 2005, 20:22
peavy?
niet 1 kanaals, maar ik snap sowieso niet waarom iemand daar op zou staan.

Nicci
2 maart 2005, 20:23
De R55 van Seymour Paul...
Maar dan zit je iets boven je budget :-D

ik begrijp dat jij hem niet neemt?
:D

Jax
2 maart 2005, 20:26
Tja, die r55 ziet er zeker mooi uit, maar wat je zelf al zei, gewoon boven mijn budget. Ik wil ook gewoon niet zo heel veel uitgeven, daar vind ik mezelf nog niet goed genoeg voor. :)

En nog even over de buizenkwestie. Ik heb alleen maar goede verhalen gehoord over de warmte van buizen, dus ja het lijkt me zeker wel wat. Toch heb ik ook erg veel gehoord dat de buizen pas goed beginnen te klinken op hoog niveau, en dat gaat dan weer niet samen met het gebruiken ervan als oefenversterker in huis.

Jax
2 maart 2005, 20:29
peavy?
niet 1 kanaals, maar ik snap sowieso niet waarom iemand daar op zou staan.

Tja, wat ik al in een vorige post zei, 1 kanaal is niet noodzakelijk. Ik zoek alleen een simpele amp, waar het gewoon om één goed geluid gaat. Ik dacht dat dit automatisch samen zou gaan met slechts een paar knoppen en één kanaal, maar daar vergis ik me dus in.

Fumi SG
2 maart 2005, 20:36
dat van die buizen valt nog wel mee hoor. Als je echt op HEEL laag volume gaat spelen wordt het "fuzzerig".... Maar ik snap nog steeds niet wat de mensen zo geweldig vinden aan een Cube, jij?? Ik vind het eigenlijk een beetje waardeloos, maar das mijn mening :razz:

Maar de 'buizenkwestie': het probleem is.... buizen klinkt vele malen beter dan transistor, maar kost ook wat meer. Ik zit zelf op het moment ook met €300,- te kijken, maar ik spaar nog ff door voor een vette buizenbak. Zou ik ook doen als ik jou was :wink: Ik ben ook nog niet zow goed hoor :roll:

Fumi SG
2 maart 2005, 20:39
dan is er ook nog zoiets als een powersoak...... Dan kun je je amp voluit zetten, terwijl je aangenaam volume hebt. Op die manier gaat de amp wel heel hard, waardoor je toch goed geluid hebt.

Jax
2 maart 2005, 20:49
Maar zo'n powersoak kost dan ook weer een fortuin volgens mij... DAn wordt het wel meteen een stuk duurder.

BartL
2 maart 2005, 20:52
De R55 van Seymour Paul...
Maar dan zit je iets boven je budget :-D

ik begrijp dat jij hem niet neemt?
:D
Ik wel 8-)

TMKXL
3 maart 2005, 12:00
Koop een Line6 Vetta II. Heel erg simpel. :D

Nielsje
3 maart 2005, 12:20
gewoon door sparen

Thijssie
3 maart 2005, 12:30
peavy?
niet 1 kanaals, maar ik snap sowieso niet waarom iemand daar op zou staan.

Ik wel :-D

Jax
3 maart 2005, 15:02
Om even on-topic te blijven, hoe goed zou een Guyatone buizencombo van 30 watt kunnen zijn? Zou 199,- een goede prijs zijn?

Edit: En bedrock? En Kitty Hawk?

ToTaL FaKe
3 maart 2005, 16:55
geef is plaatjes van de versterker waar het over gaat.. :)

of staan ze ergens op een site ??

groovyB3
3 maart 2005, 17:08
- Hij moet een echte rocksound kunnen produceren met ballen. Het liefst zou ik dus een gain-knop willen hebben waarmee ik dus van een goede clean (erg belangrijk) naar een lichte fuzz, naar een goede chrunch en naar een goede distortion kan gaan.
.

Zoiets bestaat niet, zeker niet op 1 kanaal en al helemaal niet voor 300 Euro.

Jax
3 maart 2005, 17:08
Zit geen plaatje bij, is op marktplaats. De titel van de advertentie is "Kleine buizencombo". Hij is trouwens 175, en niet 199 zoals ik dacht.

Jax
3 maart 2005, 17:10
- Hij moet een echte rocksound kunnen produceren met ballen. Het liefst zou ik dus een gain-knop willen hebben waarmee ik dus van een goede clean (erg belangrijk) naar een lichte fuzz, naar een goede chrunch en naar een goede distortion kan gaan.
.

Zoiets bestaat niet, zeker niet op 1 kanaal en al helemaal niet voor 300 Euro.

En zou ik dan beter zijn om een leuke kleine buizencombo te kopen, met een distortion-pedaaltje ervoor, of meer iets in de richting van de DSL401 van Marshall (en dus gelijk nog even daar te sparen.. :D )

groovyB3
3 maart 2005, 17:14
Kan je idd beter doen. Gewoon wat meer kanalen nemen. Als je een eenkanaals amp neemt moet je toch altijd met pedalen gaan werken om fuzz te krijgen of een distortion.
Maar als je meer kanalen neemt, waar blijft de simpelheid dan ;)

Ikzelf ga gewoon voor een simpele 1 kanaals amp, 5 of 6 knoppen, zooitje pedalen ervoor en goan met die banoan :D

Jax
3 maart 2005, 18:21
Kan je idd beter doen. Gewoon wat meer kanalen nemen. Als je een eenkanaals amp neemt moet je toch altijd met pedalen gaan werken om fuzz te krijgen of een distortion.
Maar als je meer kanalen neemt, waar blijft de simpelheid dan ;)

Ikzelf ga gewoon voor een simpele 1 kanaals amp, 5 of 6 knoppen, zooitje pedalen ervoor en goan met die banoan :D

Tja, dit wordt moeilijker dan ik dacht. Het grootste probleem dat ik nu heb met mijn valvetronix, is dat ik het geluid gewoon niet voel. En dat voelen heeft niks te maken met het volume, of de bas. Ik wil gewoon dat het geluid staat als een huis, en sterk overkomt, maar ook gewoon vol klinkt, rond en warm. (Ik weet het, dit begint een beetje zweverig te worden :wink: )

Of ik dit alleen met buizen kan bereiken, dat weet ik niet. Zo niet, heb ik ook geen probleem met transistor/Als iemand nog ideeen heeft voor een versterker die past in de bovenstaande omschrijving, laat het me dan weten.

Nicci
3 maart 2005, 19:12
allerminst zweverig. het gevoel dat jij beschrijft is het verschil tussen een redelijke, een goede en een uitstekende versterker.
je slaat je eerste akkoord aan, kijkt naar de versterker en: "wow"!

ik ben alleen bang dat je budget daarvoor te mager is.

groovyB3
3 maart 2005, 19:25
Wat Nicci zegt idd.

Voor zo'n toon heb je waarschijnlijk een buizenamp nodig. Die zijn er wel te krijgen, maar dan betaal je alleen voor de buizen en dan hebben ze nog een kutgeluid, dan ben je weer beter af met een Line 6 amp ofzo.

dunnoaname
3 maart 2005, 19:28
Ik heb zelf een h&K edition tube , speciale versterker voor het 20-jarig bestaan van h&k. Het cleane kanaal heeft een warme, ronde toon. Het lead kanaal is redelijk, met een lekkere distortion/overdrive. Het lead kanaal had voor mij toch niet HET geluid dus heb ik een boss DS-1 erbij gekocht. Buizen, maar klinkt toch goed op laag volume. Hij kan ook nog wel een aardig volume aan (bijv. schooloptreden). Als hij wijd openstaat, op het clean kanaal, en met de boss DS-1 klinkt ie als een BEEST!!!

Baker
3 maart 2005, 19:37
Ook gebruik ik al de effecten veel minder dan ik had verwacht.

hee verrek,

hoe herkenbaar.
ik heb dat met mijn thuis-oefen-Pod.
ik heb int begin lang lopen prutsen en zoeken en tweaken, maar nu heb ik gewoon 4 geluiden:
clean met een beetje chorus, een marshall crunch met een beetje reverb, een lead, en een megalead met delay... een vierkanaals footswitch om de presets aan te sturen.. en thats it!
en daar verander ik bijna nooit iets aan!

Maar goed, heeft verder niets met het topic te maken.

Jax
3 maart 2005, 19:41
Opnieuw bedankt voor de reacties.

@Nicci - Als dit zo is, dan heb ik het er wel voor over om nog een tijd door te sparen. Ik wil liever dan in één keer iets goeds kopen, dan weer iets kopen dat het net niet is.

@GroovyB3 - Zo'n goedkope buizenamp lijkt me inderdaad dan ook niks. Wat ik al tegen Nicci zei, als ik het doe, dan doe ik het meteen goed.

@Dunnoaname - Bedankt voor de tip, ik zal kijken of het wat voor me is.

Mitch
3 maart 2005, 19:59
Ik wil je zeker aanraden door te sparen. Juist als je dat 'net niet' gevoel hebt en het stoort je: don't go the cheap way !
In wat je wil beschrijf je eigenlijk een goede buizenversterker en tja, als je dan niet in de allergoedkoopste buizen-op-brakke-printplaten rotzooi terecht wil komen: doorsparen.
In de regio van 600-900E is er veel keus.

Jax
3 maart 2005, 20:10
Ik wil je zeker aanraden door te sparen. Juist als je dat 'net niet' gevoel hebt en het stoort je: don't go the cheap way !
In wat je wil beschrijf je eigenlijk een goede buizenversterker en tja, als je dan niet in de allergoedkoopste buizen-op-brakke-printplaten rotzooi terecht wil komen: doorsparen.
In de regio van 600-900E is er veel keus.

Tja, ik denk dat dat dan maar de beste oplossing is. Het grappige is dat ik nu liever zonder versterker oefen, dan met de valvetronix... :oops:

Ik ga dan maar gewoon doorsparen, en het zal wel een tijdje duren voordat ik dan daadwerkelijk iets koop. Toch kan ik tot die tijd al wat informatie winnen over mogelijke kanshebbers... :wink:

Het is me wel opgevallen dat veel van de buizenversterkers echt bedoeld zijn voor één bepaalde stijl (Marshall JCM800 -> Classic rock, Fender versterkers -> Blues) Zijn er ook amps (tot ongeveer 900E) die echt een goede clean hebben, een goede chrunch, én een goede gain of zal ik als de tijd komt dat ik echt iests ga kopen al een keuze maken in de stijl die ik voornamelijk wil gaan spelen?

Natuurlijk ga ik nog veel dingen testen voordat ik een beslissing maak, maar het is altijd goed om een beetje een idee te krijgen van ongeveer de hoek waarin je moet zoeken.

Fumi SG
3 maart 2005, 22:51
dubbel :( :oops:

Fumi SG
3 maart 2005, 23:29
een amp die alles kan.... hmz :-? Lastig, ik denk dat je met Koch het beste af bent in dit geval. Want..... Koch heeft een mooie heldere clean en een vette crunch. Het lead kanaal..... poh, kun je alles mee!!! :) Koch is wel wat aan de prijzige kant, al valt het voor buizenversterkers nog wel mee, maar ik denk dat het voor een €800,- wel te vinden is.

succes :wink:

Fumi SG
3 maart 2005, 23:31
waar slaat dit forum op?!?!?! 38x gepost, en niet een keer een bericht van Fumi SG :-? Dit begint wel een beetje te irriteren. Komt nog bij, dat als je wilt reageren je m'n posts wel kunt lezen, maar in het topic zelf niet :???:

Jax
4 maart 2005, 11:04
Ik heb net wat meer gelezen over de Marshall JCM2000 DSL201. Deze amp zou bekend staan om zijn goede tone en diversiteit aan sounds. Wat zijn de meningen over deze amp? En wat zou een goede prijs zijn?

imlikeajungle
4 maart 2005, 11:18
Zijn er ook amps (tot ongeveer 900E) die echt een goede clean hebben, een goede chrunch, én een goede gain?

nee... want dat zou dan wel dé amp zijn he :)

Thijssie
4 maart 2005, 12:34
Zijn er ook amps (tot ongeveer 900E) die echt een goede clean hebben, een goede chrunch, én een goede gain?

nee... want dat zou dan wel dé amp zijn he :)

Hmmmm, als je van het "zingende boogie lead geluid" houd, kom je met een mesa studio .22(+) een heel eind hoor. Moet je wel 2e hands gaan want ze worden al een tijdje niet meer gemaakt. En dan houd je zelfs nog wat geld over voor een leuk extra cabje voor er onder....

Jax
4 maart 2005, 15:50
Zijn er ook amps (tot ongeveer 900E) die echt een goede clean hebben, een goede chrunch, én een goede gain?

nee... want dat zou dan wel dé amp zijn he :)

Hmmmm, als je van het "zingende boogie lead geluid" houd, kom je met een mesa studio .22(+) een heel eind hoor. Moet je wel 2e hands gaan want ze worden al een tijdje niet meer gemaakt. En dan houd je zelfs nog wat geld over voor een leuk extra cabje voor er onder....

Ok, bedankt voor de tip, ik zal kijken...

Fumi SG
4 maart 2005, 18:26
Ik heb net wat meer gelezen over de Marshall JCM2000 DSL201. Deze amp zou bekend staan om zijn goede tone en diversiteit aan sounds. Wat zijn de meningen over deze amp? En wat zou een goede prijs zijn?

Hier zijn de meningen nogal over verdeeld. Hier is wat ik er van weet..... 1. een echt goede clean heeft geen een Marshall, ook de dsl 201 niet.
2. de crunch. Geweldig, staat Marshall bekent om!! Dit is natuurlijk een echt vette buizen Marshallcrunch.... niet te evenaren!!
3. vette lead. Valt tegen, Marshall heeft nooit echt vette gain bakken gemaakt. Je zult uit deze amp geen echte metalsound halen. Het blijft bij classic rock, hooguit iets modernere rock maar dan heb je het wel gehad.

Wat kost deze trouwens?? Volgens mij zijn ze nieuw nogal duur, geloof me, je kunt het beste naar een 2e hands Koch kijken. Heb je alles in 1x :wink:

ToTaL FaKe
4 maart 2005, 18:32
Ik heb net wat meer gelezen over de Marshall JCM2000 DSL201. Deze amp zou bekend staan om zijn goede tone en diversiteit aan sounds. Wat zijn de meningen over deze amp? En wat zou een goede prijs zijn?

Hier zijn de meningen nogal over verdeeld. Hier is wat ik er van weet..... 1. een echt goede clean heeft geen een Marshall, ook de dsl 201 niet.
2. de crunch. Geweldig, staat Marshall bekent om!! Dit is natuurlijk een echt vette buizen Marshallcrunch.... niet te evenaren!!
3. vette lead. Valt tegen, Marshall heeft nooit echt vette gain bakken gemaakt. Je zult uit deze amp geen echte metalsound halen. Het blijft bij classic rock, hooguit iets modernere rock maar dan heb je het wel gehad.

Wat kost deze trouwens?? Volgens mij zijn ze nieuw nogal duur, geloof me, je kunt het beste naar een 2e hands Koch kijken. Heb je alles in 1x :wink:

ach fumi sg, je hebt hem duidelijk nog nooit gehoord... :roll:

de clean is juist vrij goed op een dsl 201... en je kan er ook metal mee maken als je wilt....

en de prijs valt ook nog wel mee. Een Dsl 401 is 800 euro dus een dsl 201 zal wel rond de 650 euro zijn.

Fumi SG
4 maart 2005, 18:42
Ik heb net wat meer gelezen over de Marshall JCM2000 DSL201. Deze amp zou bekend staan om zijn goede tone en diversiteit aan sounds. Wat zijn de meningen over deze amp? En wat zou een goede prijs zijn?

Hier zijn de meningen nogal over verdeeld. Hier is wat ik er van weet..... 1. een echt goede clean heeft geen een Marshall, ook de dsl 201 niet.
2. de crunch. Geweldig, staat Marshall bekent om!! Dit is natuurlijk een echt vette buizen Marshallcrunch.... niet te evenaren!!
3. vette lead. Valt tegen, Marshall heeft nooit echt vette gain bakken gemaakt. Je zult uit deze amp geen echte metalsound halen. Het blijft bij classic rock, hooguit iets modernere rock maar dan heb je het wel gehad.

Wat kost deze trouwens?? Volgens mij zijn ze nieuw nogal duur, geloof me, je kunt het beste naar een 2e hands Koch kijken. Heb je alles in 1x :wink:

ach fumi sg, je hebt hem duidelijk nog nooit gehoord... :roll:

de clean is juist vrij goed op een dsl 201... en je kan er ook metal mee maken als je wilt....

en de prijs valt ook nog wel mee. Een Dsl 401 is 800 euro dus een dsl 201 zal wel rond de 650 euro zijn.

echte metal?? Voor mij klinkt de echte metal net ff anders.... ik bedoel, dur komt wel aardig wat gain uit, maar de hele echte metal is toch ff wat anders. En ik blijf erbij.... koop een Koch, al zou (als jou prijzen nieuwprijzen zijn) een Koch wel een stuk duurder zijn.

Fumi SG
4 maart 2005, 18:45
en dan nog ff wat..... de clean van die dsl 201 is voor Marshall begrippen vrij goed jah. Maar de clean zoals er uit een Fender of een Koch komt, is vele malen beter (begin nou niet over het feit dat de Fenderclean DE clean is die niet te evenaren is :-? ). Het is en blijft een Marshall, en iedereen weet dat Marshall niet de beste clean heeft, en ik heb niks tegen Marshall..... ik heb er zelf ook een :razz:

johantipker
4 maart 2005, 18:58
Als ik je goed begrijp, zoek je dus we een echte sound, maar op slaapkamervolume......wel es aan een Zvex Nano ampje gedacht?

0,5 watt buizen, wel wat duurder dan 300 euro, maar dat zoek je!

Fumi SG
4 maart 2005, 19:05
Als ik je goed begrijp, zoek je dus we een echte sound, maar op slaapkamervolume......wel es aan een Zvex Nano ampje gedacht?

0,5 watt buizen, wel wat duurder dan 300 euro, maar dat zoek je!

Is zeker heel simpel!! :razz: :) Wat kost zo'n ding nieuw.....450 pleuro?? Moet je er wel ff een cabinet bij kopen. Als je 900 te besteden hebt, moet die ZVEX + 2*12 cab wel lukken......

check ff die site www.zvexamps.com

Jax
4 maart 2005, 19:21
Als ik je goed begrijp, zoek je dus we een echte sound, maar op slaapkamervolume......wel es aan een Zvex Nano ampje gedacht?

0,5 watt buizen, wel wat duurder dan 300 euro, maar dat zoek je!

Heb ik inderdaad al naar gekeken, en is nog zeker een mogelijkheid.

johantipker
4 maart 2005, 21:14
Ja, je zei wel dat je 300 euro in je hoofd had, maar je zei ook dat je op zoek was naar the real thing.....op slaapkamerlevel,

ik heb nog een speakerkastje voor je staan, ranzig kabinetje met 2 bijna nieuwe soldano 12"speakers erin, het ziet er niet uit maar klinkt goed!

Thom TK
4 maart 2005, 22:42
Waarom neem je niet gewoon een (2e hands) screamer/thunder, man?
Heb je gelijk alles wat je wilt denk ik.

Thom TK
4 maart 2005, 22:44
Waarom neem je niet gewoone en Engl Screamer?Thunder, man?
2e hands dan.

Thom TK
4 maart 2005, 22:44
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:45
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:45
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:46
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:47
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:47
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:48
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:48
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:49
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:49
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:50
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:50
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Thom TK
4 maart 2005, 22:51
waarom neem je niet gewoon een Engl Sreamer/Thunder, man?
2e hands dan...

Jax
5 maart 2005, 07:17
Ja, je zei wel dat je 300 euro in je hoofd had, maar je zei ook dat je op zoek was naar the real thing.....op slaapkamerlevel,

ik heb nog een speakerkastje voor je staan, ranzig kabinetje met 2 bijna nieuwe soldano 12"speakers erin, het ziet er niet uit maar klinkt goed!

Hee, dat zou hartstikke mooi zijn! Hoeveel wil je voor de kabinet?

johantipker
5 maart 2005, 10:18
Hee, dat zou hartstikke mooi zijn! Hoeveel wil je voor de kabinet?[/quote]


Voor jou 75 euro, ik heb 'm voor 99 euro op marktplaats gezet, tis een ranzig kabinet, zoals ik al zei, een zelfbouwkabinetje dat ik zelf ooit 17 jaar terug 2e hands kocht voor toen nog bij mijn london city amp, toen zaten er celestion g 30 speakers in, heb ik los verkocht, en hield de kast, die toen nog een tijdje dienst deed als konijnenkooi, wel leuk een konijn in een 2 x 12 kast! Paar jaar terug liep ik tegen 2 gloednieuwe soldano speakertjes aan, die uit zo'n soldano kast kwamen, die heb ik toen na het overlijden van het konijn (zo rond kerst) in de kast geschroefd, natuurlijk heb ik de kast wel weer schoongemaakt, is redelijk gelukt, t blijft een vies verhaal he? Maar wel rock & roll.......maar ik heb ook nog een leeg hardhouten 1 X 12 inch kabinetje staan, ziet er nogal boogie achtig uit, heb ik ooit zonder speaker en amp gekocht, die mag je er van mij bij hebben, dat je lekker heel de zooi voor 75 euro meeneemt!

Jax
5 maart 2005, 11:01
Voor jou 75 euro, ik heb 'm voor 99 euro op marktplaats gezet, tis een ranzig kabinet, zoals ik al zei, een zelfbouwkabinetje dat ik zelf ooit 17 jaar terug 2e hands kocht voor toen nog bij mijn london city amp, toen zaten er celestion g 30 speakers in, heb ik los verkocht, en hield de kast, die toen nog een tijdje dienst deed als konijnenkooi, wel leuk een konijn in een 2 x 12 kast! Paar jaar terug liep ik tegen 2 gloednieuwe soldano speakertjes aan, die uit zo'n soldano kast kwamen, die heb ik toen na het overlijden van het konijn (zo rond kerst) in de kast geschroefd, natuurlijk heb ik de kast wel weer schoongemaakt, is redelijk gelukt, t blijft een vies verhaal he? Maar wel rock & roll.......maar ik heb ook nog een leeg hardhouten 1 X 12 inch kabinetje staan, ziet er nogal boogie achtig uit, heb ik ooit zonder speaker en amp gekocht, die mag je er van mij bij hebben, dat je lekker heel de zooi voor 75 euro meeneemt!

Dat klinkt wel goed. Ik zal er wel nog even over na moeten denken, maar je hoort zeker nog wel van me!