PDA

View Full Version : Avaro Les Paul ?



nopster
1 maart 2005, 08:54
Kent iemand het merk Avaro? En iemand enig idee of de les paul copy wat goed is? Ik vind er op het net niets van terug...



http://i16.ebayimg.com/02/i/03/84/48/72_1_b.JPG

BassAgent
1 maart 2005, 10:20
Klinkt als goedkope kopie-troep.

nopster
1 maart 2005, 10:33
Klinkt als goedkope kopie-troep.

De merknaam of de gitaar zelf? :-?

BassAgent
1 maart 2005, 10:33
Beiden.

AutoStatic
1 maart 2005, 10:35
Zegt me niets, weet wel dat avaro zowel in het Italiaans als in het Spaans gierig betekent :razz:
Even gegoogled en niets gevonden, vrees dat het een goedkope kopie is.

Franc
1 maart 2005, 10:49
Zegt me niets, weet wel dat avaro zowel in het Italiaans als in het Spaans gierig betekent :razz:
Even gegoogled en niets gevonden, vrees dat het een goedkope kopie is.

Wat nog steeds niets zegt over deze gitaar :-?

Je komt er achter door hem uit te proberen denk ik. Je zult alleen geen Gibson hoeven te verwachten.

Franc.

nopster
1 maart 2005, 11:10
Zegt me niets, weet wel dat avaro zowel in het Italiaans als in het Spaans gierig betekent :razz:
Even gegoogled en niets gevonden, vrees dat het een goedkope kopie is.

Wat nog steeds niets zegt over deze gitaar :-?

Je komt er achter door hem uit te proberen denk ik. Je zult alleen geen Gibson hoeven te verwachten.

Franc.

Blijkbaar is het een Duits merk, ben enkele versterkers tegengekomen...
De gitaar is niet voor mijzelf, een vriend had die zien staan en vroeg om eens rond te vragen. 8-)

vester86
1 maart 2005, 12:41
voor hoeveel??

Veel meer dan 150 euro zou ik er denk ik niet voor geven, voor dat geld kun je mooiere kopen

nopster
1 maart 2005, 13:10
voor hoeveel??

Veel meer dan 150 euro zou ik er denk ik niet voor geven, voor dat geld kun je mooiere kopen

Voorlopig 120, het is via ebay België.

AutoStatic
1 maart 2005, 13:21
Ok, het is dus Avora ipv Avaro. Ik heb wel eens over versterkers van dat merk gespeeld en dat waren crap dingen. Waarschijnlijk van Shin-Fei, Chinees dus. Daar kun je weer verder mee zoeken lijkt me.

nopster
1 maart 2005, 14:05
Ok, het is dus Avora ipv Avaro. Ik heb wel eens over versterkers van dat merk gespeeld en dat waren crap dingen. Waarschijnlijk van Shin-Fei, Chinees dus. Daar kun je weer verder mee zoeken lijkt me.

lol, AvOra dus :D

Maar ik weet genoeg, merci! :wink:

wietse
1 maart 2005, 16:05
voor hoeveel??

Veel meer dan 150 euro zou ik er denk ik niet voor geven, voor dat geld kun je mooiere kopen

Voorlopig 120, het is via ebay België.
Veeeel te duur , 80 euro moet het echt ophou8den , avora spul is troep kan je nog beter stagg kopen.

nopster
2 maart 2005, 10:23
voor hoeveel??

Veel meer dan 150 euro zou ik er denk ik niet voor geven, voor dat geld kun je mooiere kopen

Voorlopig 120, het is via ebay België.
Veeeel te duur , 80 euro moet het echt ophou8den , avora spul is troep kan je nog beter stagg kopen.

Amai als zelfs Stagg al beter is. :o :wink: