PDA

View Full Version : fingerpicking tryout...



SaferSephy
28 februari 2005, 15:19
Ik speel nu zo'n half jaar gitaar en ben sinds vorige week aant proberen om "I've Always Thought of you" te gaan spelen. Dit is wat ik tot nu toe uit kan brengen. (ik kan ook de hele intro maar dies technisch niet interessant en de bridge kan ik ook een stukje maar door te hoge actie hoog op m'n fretboard krijg ik dat er niet lekker uit)

Mijn excuses voor de slechte geluidskwaliteit...maar ik speel op een gitaar van nog geen 200 euro en ik heb alleen computer microfoon :P

http://members1.chello.nl/~t.velden/te1.mp3

Ik kan em sneller spelen maar dan komen niet alle aanslagen er lekker uit


ohw hier trouwens nog een stukje windy n warm uit verveling

http://members1.chello.nl/~t.velden/te2.mp3

(be gentle...ik ben nog maar een gitaar beginner :))

rienvan
28 februari 2005, 21:52
hartstikke goed hoor voor iemand die pas een half jaar speelt
hier mijn versie een keer uit ballorgheid op mpg gezet van windy en warm ( is wel 48 megabyte ) ik speel dan wel iets langer dan jij

keep on picking
rien

www.euromarine.com/rien/ww.mpg

rienvan
28 februari 2005, 21:53
sorry dit is de goede link


www.euromarien.com/rien/ww.mpg

SaferSephy
28 februari 2005, 22:54
doublepost

SaferSephy
28 februari 2005, 22:54
thanks rien, ben em momenteel aant downloaden, ik heb zoiezo nog een aantal mp3tjes van jou op de computer staan.

Rede dat ik Windy and Warm maar zo kort speel is omdat ik er geen tablatuur van heb...ik heb dit stukje dan ook ff snel zelf uitgevogelt.

EDIT: klinkt lekker rien, ik heb alleen geen beeld :(. Heb je het stuk zelf uitgezocht of met tab? Ennuh wat voor gitaar speel je? heerlijke sound, vooral je bends!

rienvan
1 maart 2005, 22:42
ik speel op een maton ebg 808

hoi
rien

Picker
1 maart 2005, 23:02
Hee Rien,

Dat heb je volgens mij al een tijdje geleden opgenomen hè? Dus speel je het nu nog beter? Klasse man! Goeie groove, strak gespeeld.