PDA

View Full Version : beetje OT; computer hulp gevraagd voor Harmony Central forum



Speeddemon
28 februari 2005, 15:11
test

Speeddemon
28 februari 2005, 15:13
op m'n vorige PC (PII, 266Mhz, Win 98) werkte de fora van Harmony Central ALTIJD. Sinds de nieuwe PC (P IV, 3.0Ghz, Win XP) werken nagenoeg alle sites, incl. Harmony Central (user reviews, classifieds), BEHALVE de fora. Die werken echt maar 30% van de tijd.

Terwijl bij m'n vriendin en op school ze wel altijd werken.
Weet iemand waar dit aan ligt? (Ik heb Wanadoo Broadband basic, maar die had ik dus ook al op de vorige PC)

H.Manback
28 februari 2005, 15:19
Welke browser? IE met service pack 2 ofzo? (Service pack kan je zien door op windowstoets-pause(/break) te drukken, krijg je de eigenschappen van 'mijn computer')

Probeer anders Firefox eens, het zou kunnen zijn dat jouw versie van IE net niet werkt met dat forum ofzo :???:

Voor de rest, ik zou zeggen vraag het daar (op een computer die het wel doet natuurlijk :cool:)

Speeddemon
28 februari 2005, 15:38
Ik heb bewust SP2 niet gedownload, omdat ik teveel negatieve zooi erover las,
maar ik gebruik idd IE 6.0

pol
8 maart 2005, 08:58
ik heb een gelijkaardige configuratie en heb nergens last van, gebruik wel firefox, en ik heb ook service pack 2 niet geïnstalleerd omdat mijn pc nogal raar begon te doen hiermee.

Fvddungen
8 maart 2005, 09:19
Misschien handig als je even vermeldt wat er dan niet werkt. Krijg je errormeldingen? Wat doet het wel en wat niet? Enz.

Daar kunnen wij wellicht meer mee dan een 'Hij doet het niet'.

Phyrexian
8 maart 2005, 10:56
Probeer Firefox eens.
Ik ben enkele maanden geleden overgeschakeld van Internet Exporer naar Firefox en heb sindsdien niet meer teruggekeken. Veel minder (om niet te zeggen niet) last van bugs, spam, popups (build-in popup blocker) en crashes.

DREAMMACHINE
8 maart 2005, 11:30
firefox rules! 8-) ....helaas werkt alleen de site van vd Haar niet .... maar misschien is daar ook wel wat op te vinden....

...dus speeddemon, HC forum werkt bij mij ook altijd met firefox en gelijke pc-configuratie.

suc6 er mee! www.mozilla.org

Speeddemon
8 maart 2005, 11:59
Ik heb Robzilla's advies gevolgd van de 'Quartet' server, ipv Acapella.
Deze werkt vooralsnog WEL altijd bij mij.