PDA

View Full Version : Zaterdag getest: o.a. Bogner Ubershall :O :O



andoni
28 februari 2005, 10:19
tetn

andoni
28 februari 2005, 10:19
Zaterdag tripje naar Leuven ondernomen met mijn broer die wat drumgerief nodig had. Ik ondertussen lustig wat dingen getest, o.a. het Bognertje :o

Na 5 minuten spelen stonden de klanten te drummen rond het hoekje waar ik zat te spelen, en dit terwijl dat ik op zijn zachtst gezegd helemaal geen schitterende gitarist ben :lol:

Dit is echt de sound die ik het liefste hoor gewoon, bruut, maar toch subtiel en met een venijnige en evil schreeuw, en een daverend laag. Zeg maar Marshall on steroids. Clean was best mooi, maar eerlijk gezegd heb ik dat kanaal niet veel gebruikt, het overdrive kanaal was te verslavend. In combinatie met een dikke LP was dit echt dé sound voor mij 8-) Zalige sustain, dik lead geluid, agressief maar niet storend. Nu moet ik zeggen dat ik het prijsverschil te hoog vind met bvb. mijn DSL voor het verschil in sound, maar toch, moest ik geen student zijn, zou ik het wel weten...

Ook getest: Ashdown Fallen Angel 60 Watter en 180 Watter (!) :o
Best goed, warme dikke klank, maar niet die definitie en rauwheid van de Bogner. Maar die 60 Watt is wel goedkoop. Vriend van mij heeft hem overigens ter plekke gekocht (hij vond hem 'fantastisch', ik eerder 'goed voor de prijs').

Ook nog wat gitaartjes getest, waarbij mij opviel dat je bij een Epi standaard LP toch heel wat kwaliteit krijgt voor de prijs. En dat een strat terug een leuke gitaar begin te vinden, is alleen zo lelijk :^)

weer een nutteloze post ter ophemeling van Bogner, maar dit moest ik toch ff kwijt en ik verveel me ook :)

robzilla
28 februari 2005, 10:38
nou, sla je slag!

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=37804

:D

ieme
28 februari 2005, 11:00
Doe wouter de groeten van me!!

ik heb zaterdag ook een Uber getest, en een single recto, die vond ik toch stuk beter, tenzij je echt voor hele harde strakke metal gaat, dan moet je de uber nemen!

Josdevos
28 februari 2005, 12:29
Doe wouter de groeten van me!!

ik heb zaterdag ook een Uber getest, en een single recto, die vond ik toch stuk beter, tenzij je echt voor hele harde strakke metal gaat, dan moet je de uber nemen!

Hoe is het nou met die Savage afgelopen Ieme?

Joris

Josdevos
1 maart 2005, 09:20
Doe wouter de groeten van me!!

ik heb zaterdag ook een Uber getest, en een single recto, die vond ik toch stuk beter, tenzij je echt voor hele harde strakke metal gaat, dan moet je de uber nemen!

Hoe is het nou met die Savage afgelopen Ieme?

Joris

Bump?

birt
1 maart 2005, 21:33
OT: wanneer ging die rondleiding langs de brusselse itaarwinkels door? :D er is een nieuwe key music en een nieuwe vintage shop :wink:

ieme
1 maart 2005, 21:44
Doe wouter de groeten van me!!

ik heb zaterdag ook een Uber getest, en een single recto, die vond ik toch stuk beter, tenzij je echt voor hele harde strakke metal gaat, dan moet je de uber nemen!

Hoe is het nou met die Savage afgelopen Ieme?

Joris

die savage deal ging niet door omdat de engl toch niet is wat ik zocht...

andoni
2 maart 2005, 19:54
OT: wanneer ging die rondleiding langs de brusselse itaarwinkels door? :D er is een nieuwe key music en een nieuwe vintage shop :wink:

Ik wil daar best wel eens een dagje voor uittrekken :) Spijtig dat ik blut ben :evil:

birt
2 maart 2005, 23:54
OT: wanneer ging die rondleiding langs de brusselse itaarwinkels door? :D er is een nieuwe key music en een nieuwe vintage shop :wink:

Ik wil daar best wel eens een dagje voor uittrekken :) Spijtig dat ik blut ben :evil:

om gewoon wat te spelen en rond te kijken heb je geen geld nodig :D