PDA

View Full Version : ervaring met blade rh4 standard?



maylingjv
28 februari 2005, 10:03
over de rh4 classic is hier al vanalles geschreven, prachtgitaar maar zijn er mensen hier die ervaring hebben met de blade rh4 standard en dan bedoel ik vooral de nieuwere ?

Shaggy
28 februari 2005, 13:27
Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, wel kan ik je vertellen dat de standard zoals het zegt de standaard versie is .. dus minder luxe. Verder klinkt ie gewoon vrijwel hetzelfde (dus beter dan een fender :D ).

joke
28 februari 2005, 19:40
ik geloof dat de oude blades uit zwitserland kwamen toen er nog echt levinson standaard was en het werd mooi en nauwgezet afgewerkt.
tegenwoordig komt alles voornamelijk uit korea of taiwan en zijn alleen de dure deels nog knap afgewerkt en dat moet je ook maar van papier geloven.
ik zou voor een ouwe tweedehandse gaan ze staan regelmatig voor een hondertje of 8 te koop .
als ie zuiver is heb je een goeie uit die roemrijke tachtiger jaren , wat wil je dan nog meer ?

maylingjv
28 februari 2005, 20:33
een oude zien vast te krijgen zal moeilijk zijn als linkshandige,er staat een linkse nieuw te koop bij mxg guitars in den haag : http://www.maxguitar.nl/menu04e.htm
ben deze van plan morgen te testen en lever er een dag congé voor in,dus als deze echt niet meer zijn zoals ze moeten zijn zeg iemand mij het dan alsjeblief :D

srv-man
28 februari 2005, 21:45
een oude zien vast te krijgen zal moeilijk zijn als linkshandige,er staat een linkse nieuw te koop bij mxg guitars in den haag : http://www.maxguitar.nl/menu04e.htm
ben deze van plan morgen te testen en lever er een dag congé voor in,dus als deze echt niet meer zijn zoals ze moeten zijn zeg iemand mij het dan alsjeblief :D

Ja, goeie tip hè..... :wink:

Bij de advertentie staat dat hij een Fender style kop heeft, dus ik vermoed zelf dat het om een "new old stock". gaat, want de nieuwe hebben die lelijke headstocks (zal wel niet meer mogen van Fender). Maar waarom bel je niet eerst even gewoon op uit welk jaar hij is, etc.

Succes, Theo