PDA

View Full Version : Invoeren vanuit Engeland: invoer en/of BTW?



signsofzodiac
27 februari 2005, 15:18
Ik wil een leuke tweedehandse nieuwe plank laten overkomen vanuit Engeland. Nou valt dat binnend de EU, dus volgens mij hoef ik daarover geen invoerrechten of BTW te betalen, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. De site van de douane is niet helemaal duidelijk daarover. Dus wie weet het precies? Gaan er naast gitaar+verzendkosten nog extra kosten komen? Pakket gaat per UPS.

LPClassic
27 februari 2005, 15:35
o,oo bij betalen 8-)

Cubensis
27 februari 2005, 15:37
engeland = binnen de EU = vrij verkeer van personen en goederen = geen invoerrechten betalen

signsofzodiac
27 februari 2005, 16:03
Heujjjjjjjjj, dan laat ik hem maar komen :) Als ik de veiling goed doorkom tenminste. Last minute sniper-actie :)

iam
27 februari 2005, 19:22
om welke gitaar gaat het?

PeeVee
27 februari 2005, 19:49
Misschien beetje overbodig maar zeg het toch maar effe... de prijzen op ebay.co.uk zijn natuurlijk in GBP en voor veel internatiale auctions ook dus let ff goed op... Gitaren zijn doorgaans PEPERDUUR in UK (vind ik).

Cubensis
27 februari 2005, 19:51
ze zijn niet veel duurder dan in NL hoor

en een GBP is doorgaans 1.45-1.50 euro waard

Random_hero
27 februari 2005, 19:54
Volgens mij is het niet echt aantrekkelijk om in de UK te kopen, of het moet om een heel speciaal model gaan. Maar de prijzen zijn in de UK iig best hoog.

signsofzodiac
28 februari 2005, 19:16
Om welke het gaat laat ik heier wel weten als de veiling is afgelopen ;) Altijd kapers op de kust he (en terecht trouwens, iedereen zoekt koopjes). Maar dat het de moeite waard is kan ik wel vertellen. Gitaren zijn in de regel idd erg prijzig daar.

signsofzodiac
28 februari 2005, 19:17
Om welke het gaat laat ik heier wel weten als de veiling is afgelopen ;) Altijd kapers op de kust he (en terecht trouwens, iedereen zoekt koopjes). Maar dat het de moeite waard is kan ik wel vertellen. Gitaren zijn in de regel idd erg prijzig daar.

signsofzodiac
28 februari 2005, 19:18
Om welke het gaat laat ik heier wel weten als de veiling is afgelopen ;) Altijd kapers op de kust he (en terecht trouwens, iedereen zoekt koopjes). Maar dat het de moeite waard is kan ik wel vertellen. Gitaren zijn in de regel idd erg prijzig daar.

strattie
1 maart 2005, 18:25
en?

strattie
1 maart 2005, 18:26
en?