PDA

View Full Version : Wow... VETTE gitaar (letterlijk) ;-)



PeeVee
27 februari 2005, 14:25
Wow... Dit is pas een vette gitaar!!!

http://www.itankala.nl/pix/gimmick01.jpg

Hahaha... coool!

BassAgent
27 februari 2005, 14:26
Tof! Is dat een beetje te bespelen? En de klank zal inderdaad erg zwaar en vet zijn, goed voor goregrind.

PeeVee
27 februari 2005, 14:36
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb 'm gezien op de Gitaarbeurs in Groesbeek. Die foto komt van de website van die man. Die gitaar schijnt trouwens best bespeelbaar te zijn

Kasper
27 februari 2005, 15:11
Haha, best wel grappig :-D

Geinige pickup ook

VooDoo
27 februari 2005, 17:46
Wow 'vet' cool man :cool:

Nrrrk
27 februari 2005, 17:47
Le-Lijk. :)

UnbrokenGuitarPlayer
27 februari 2005, 19:38
haha , kijk eens waar je over moet om de hoge frets te bespele :razz: :lol:

PeeVee
27 februari 2005, 19:40
Het is een "gimmick", gaat volgens mij helemaal niet om "mooi" of "lelijk" maar meer een extreme uiting van het feit dat als je toch iets laat bouwen, het echt niet altijd een standaard LP-tje of Stratje hoeft te zijn. Het element is volgens de website een "Q-tuner van Erno Zwaan/Phillips", staat me vaag iets van bij dat dat ooit een soort legendarische vinding wat wegens gebrek aan marketing nooit echt wat is geworden; volgens mij iets met gekantelde spoelen...

Ah... even goegelen leert mij dat het concept nog springlevend is blijkbaar... een goed bewaard geheim geloof ik want dat wist ik niet, zie ook www.q-tuner.com, pretty koel wel!

Quink
27 februari 2005, 21:00
Gezien de omvang van de "dame" is het in ieder geval te begrijpen dat ze het niet met één string redt.... :wink:

vulvasonic
27 februari 2005, 22:17
Da's toevallig!

Ik heb Tom laatst nog een mailtje geprobeerd te sturen, maar ik kreeg 'm maar niet verzonden. Ik wou 'm nog wat veren in z'n reet steken en er eens langs gaan (ik heb z'n nieuwe werkplaats nog nooit gezien).

Wie heeft die body gemaakt trouwens?
Ga me nou niet vertellen dat ie dat allemaal zelf heeft uitgesneden? :o

ieme
28 februari 2005, 09:30
ey die gitaar stond op de beurs in groesbeek vorige week!

PeeVee
28 februari 2005, 23:48
Ik heb Tom laatst nog een mailtje geprobeerd te sturen, maar ik kreeg 'm maar niet verzonden. Ik wou 'm nog wat veren in z'n reet steken en er eens langs gaan (ik heb z'n nieuwe werkplaats nog nooit gezien). Wie heeft die body gemaakt trouwens? Ga me nou niet vertellen dat ie dat allemaal zelf heeft uitgesneden?

Je kunt 'm gewoon mailen via zijn website, www.itankala.nl neem ik aan. De body heeft hij zelf gemaakt, er staan meer foto's op die website.