PDA

View Full Version : Slash bootleg video, lange solo improvisatie



LPClassic
26 februari 2005, 22:36
**vanwege de mtv generatie die veel lichten en danspasjes willen zien ipv een echte improvisatie te horen, verwijdert**

LPClassic
26 februari 2005, 23:24
als je wil dat ie sneller komt, verklein t schermpje naar 320....daarna als tie komt, rechterknop muis en volledige scherm 8-)

RS-Rik
27 februari 2005, 01:31
Cannot create direct-show player

Kasper
27 februari 2005, 01:36
http://x3.putfile.com/videos/d5-5019380376.avi

Rechtsklik -> opslaan als ...


Wat een kutvideo verder. Wat heb je aan video als er niets te zien is :roll:

LPClassic
27 februari 2005, 02:38
http://x3.putfile.com/videos/d5-5019380376.avi

Rechtsklik -> opslaan als ...


Wat een kutvideo verder. Wat heb je aan video als er niets te zien is :roll:

bewijst ie weer hoe dom belgen zijn..... :roll:

tis een BOOTLEG.....uit 1993, 1 van de laatste concerten van guns n roses waar slash nog in speelde.
en t gaat om wat je hoort, niet om welke danspasjes britney spears doet...de mtv generatie ook altijd met hun gejank :-D

Baco
27 februari 2005, 09:30
bewijst ie weer hoe dom belgen zijn..... :roll:

Rustig hé, manneke :evil:

:wink:

gerrekat
27 februari 2005, 10:02
[/quote]

bewijst ie weer hoe dom belgen zijn..... :roll:

[/quote]


Oh daarom winnen ze altijd het dictee der Nederlandsche taal??? (OK dit jaar was het een Nederlander maardat was een uitzondering!)

PeArLjAm
27 februari 2005, 10:04
ik weet niet waar ik m moet plaatsen dus doe ik m hier:




bij gitaristen ?

joke
27 februari 2005, 13:32
bij mij doet ie het niet zal hem es opslaan!

joke
27 februari 2005, 13:42
jammer dat het bij g + r toen financieel al wat minder goed ging want als ze nou wat knappe lampies hadden gehad zagen we ook nog eens iets...
alhoewel met al dat haar van hem.
wel een beetje sacherein die slash............

moest waarschijnlijkook nog eens op de vloer slapen die nacht ( again!) want toen zijn ego er als eerste inlag was er verder geen ruimte meer voor hem over!!!!

LPClassic
27 februari 2005, 14:27
hmmmm, ik haal m eraf met zulke sukkelige reacties.

oprottuuuh en ga maar naar blink of aguilera luisteren, vele lichten en danspasjes ipv muziek :-D

joke
27 februari 2005, 15:46
ik zei toch niet dat ie slecht speelde ofzo?

alleen denk ik dat hij het nu allemaal wat beter doorheeft en succes en dus ook fans op waarde weet te schatten en niet ala r williams op zijn fans afgeeft!!

verder stond ie garant voor een van de mooiste licks aller tijden ; intro sweet child o mine!

ik vond het verder wel een leuk klippie

Bruce
27 februari 2005, 16:06
ik had het heel graag ff willen luisteren,
beetje jammer dat je de link verwijderd hebt
vanwege de mtv generatie reacties

LPClassic
27 februari 2005, 16:14
ik zei toch niet dat ie slecht speelde ofzo?

alleen denk ik dat hij het nu allemaal wat beter doorheeft en succes en dus ook fans op waarde weet te schatten en niet ala r williams op zijn fans afgeeft!!

verder stond ie garant voor een van de mooiste licks aller tijden ; intro sweet child o mine!

ik vond het verder wel een leuk klippie

waar geeft ie af op de fans in dat klipje?
ik denk dat jouw engels belabbert is, hij zegt nl nadat ie klaar is met spelen:

thank you!!
are you guys havin a good fuckin time tonight or what?
**publiek schreeuwt yeaaaa**
sure like fukin hell sounds like it man, thank you!

en bruce, ik pm t wel effe

P****Fred
27 februari 2005, 17:50
ik zou em eigenlijk ook wel willen horen...

snap niet goed dat je 'm eraf haalt...
zijn toch maar twee kutreacties geweest...?

joke
27 februari 2005, 18:03
volgens mij zegt ie juist sure as fuck doesnt sound like it of zoiets...
kwam nogal onaardig over ...

if not than sorry slash ..
maar nogmaals leuk klippie


trouwens de boys van g + r hadden destijds best een huge ego problem!

joke
27 februari 2005, 18:25
nog effe gauw gekeken en nu met andere boxjes want het geluid van wat er aan hing was dramaties en inderdaad , ik moet mij even verontschuldigen want hij zegt inderdaad sure as hell sounds like it!!!
i stand corrected.

jammer dat de link weg is want het is een leuk filmpje.

Pickslide
28 februari 2005, 00:18
**vanwege de mtv generatie die veel lichten en danspasjes willen zien ipv een echte improvisatie te horen, verwijdert**

Ik vraag me wel eens af wat mensen die niet tegen (negatieve)reacties kunnen op een forum doen.........

nickbongers
28 februari 2005, 00:32
idd jammer dat ie weg is..

(jammer is te vervangen door kansloos)

LPClassic
28 februari 2005, 01:12
**vanwege de mtv generatie die veel lichten en danspasjes willen zien ipv een echte improvisatie te horen, verwijdert**

Ik vraag me wel eens af wat mensen die niet tegen (negatieve)reacties kunnen op een forum doen.........

ik mag je dat niet vertellen van je moeder :-D

Kasper
28 februari 2005, 02:09
http://x3.putfile.com/videos/d5-5019380376.avi

Rechtsklik -> opslaan als ...


Wat een kutvideo verder. Wat heb je aan video als er niets te zien is :roll:

bewijst ie weer hoe dom belgen zijn..... :roll:

tis een BOOTLEG.....uit 1993, 1 van de laatste concerten van guns n roses waar slash nog in speelde.
en t gaat om wat je hoort, niet om welke danspasjes britney spears doet...de mtv generatie ook altijd met hun gejank :-D

Dus ik bewijs met mijn post over de overduidelijk crappy kwaliteit van de video dat de Belgen dom zijn? Leg mij dat eens uit.

Ik zie, merk dat de video erg donker is, meld dat de kwaliteit slecht is, en jij concludeert dat de belgen dom zijn.

Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik Slash wil danspasjes zien doen als Britney Spears?



... waarom doe ik eigenlijk moeite om mezelf telkens weer te verklaren als één of andere mongool weer eens een aanvallende opmerking geeft :roll:


Aangezien het toewensen van kanker-krijgen hier resulteert in een ban:
Krijg de griep! :evil:


:-D

joke
28 februari 2005, 08:43
als slash het haar enigzins uit de ogen zou wrijven zou ie missxchien best in staat zijn tot het onder de knie krijgen van enige danspasjes want gitaar spelen heeft ie toch ook mooi geleerd.........

als ik zou moeten kiezen tussen een fles jack daniels en britney dan wist ik het wel!!

LPClassic
28 februari 2005, 13:56
http://x3.putfile.com/videos/d5-5019380376.avi

Rechtsklik -> opslaan als ...


Wat een kutvideo verder. Wat heb je aan video als er niets te zien is :roll:

bewijst ie weer hoe dom belgen zijn..... :roll:

tis een BOOTLEG.....uit 1993, 1 van de laatste concerten van guns n roses waar slash nog in speelde.
en t gaat om wat je hoort, niet om welke danspasjes britney spears doet...de mtv generatie ook altijd met hun gejank :-D

Dus ik bewijs met mijn post over de overduidelijk crappy kwaliteit van de video dat de Belgen dom zijn? Leg mij dat eens uit.

Ik zie, merk dat de video erg donker is, meld dat de kwaliteit slecht is, en jij concludeert dat de belgen dom zijn.

Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik Slash wil danspasjes zien doen als Britney Spears?



... waarom doe ik eigenlijk moeite om mezelf telkens weer te verklaren als één of andere mongool weer eens een aanvallende opmerking geeft :roll:


Aangezien het toewensen van kanker-krijgen hier resulteert in een ban:
Krijg de griep! :evil:


:-D

dat ik t weer moet uitleggen bewijst weer hoe dom belgen zijn :)

bootleg wil zeggen, niet officieel....illegaal.....schuilend ergens met een hele kleine onopvallende camera dat je in je onderbroek kan schuiven zodat axl of de security je niet voor je bek slaat.....dus ja, geen dvd kwaliteit lord of the rings....

jej nuw begriep belg?