PDA

View Full Version : Ebay.... zucht



Dirk_Hendrik
26 februari 2005, 19:34
een stukje uit m'n email over een US only acution:



Hello Straight777
I saw your Auction of an Ibanez AFL. Since your TOS state US/Canada only I would like to ask your permission to join bidding. I amfrom the Netherlands, Europe. thanks Dirk_Hendrik





Subject: RE: Question for item #7302683796 - Ibanez Auto Filter AFL
Date: Fri, 25 Feb 2005 21:18:03 -0500

Thanks for your interest but I have had much difficulty with International
transactions.

Best of luck in your search.




Permit me to ask, Like what?
I understand you could have difficulties with shipping internationally. At
the other hand you are willing to ship to Canada which, according to the
ebay discussion boards, has been troublesome lately and is just as much
"crossing the border" as Europe. If you allow me to bid i'm sure that we can

work possible problems out together and make it a smooth transaction.

please reconsider my request.

regards,
Dirk_Hendrik




The shipping has been the easy part...it has been the language issues and
the resulting potential for misunderstanding where the difficulty lies. It
also makes execution of my return policy very difficult because of the more
significant shipping expense involved.

Hopefully, this helps you to understand my position.

Paul


Over z'n return policy kun je discussieren. Die language is zou, lijkt me, na deze discussie toch geen probleem meer moeten zijn?

Mitch
26 februari 2005, 19:41
Zoals laatst iemand tegen mij zei: "Ik kom er al twintig jaar en Amerikanen zijn vaak hartstikke aardig, maar het is het domste volk ter wereld"
:D

Taalprobleem.....uh-huh.

Lucluc
26 februari 2005, 19:53
Is jouw Engels zo moeilijk te begrijpen dan????

Dirk_Hendrik
26 februari 2005, 19:54
blijkbaar :???:

Speeddemon
26 februari 2005, 19:55
exact hetzelfde gezeik wat ik destijds had met Jpagey (Ebay: Stophackingmyaccount) van Harmony Central.

Language issues my ass! Ik ben notabene degene die vaak Amerikanen terecht moet wijzen wanneer ze thier ipv their schrijven, theyre, your (ipv you're) etc. etc. :evil:

Antal
26 februari 2005, 20:00
Ja, daar zakt je broek dus van af :-?

Toneffectory
26 februari 2005, 21:25
Misschien bedoelt ie wel dat zijn Engels slechts is. Vast een Mexicaan of zo :-) Heb overigens ook altijd last van dit soort problemen.

Toneffectory
26 februari 2005, 21:25
Misschien bedoelt ie wel dat zijn Engels slechts is. Vast een Mexicaan of zo :-) Heb overigens ook altijd last van dit soort problemen.

Dirk_Hendrik
26 februari 2005, 21:29
Een mexicaan die Paul heet?? :D

Speeddemon
26 februari 2005, 21:39
Een mexicaan die Paul heet?? :D
Een Pool die Charles Bronson heet?

Een Nederlander die Juan Gonzales heet? (gitaarleraar op Rockacademie, veel Arischer zie je ze niet, ik verwachte een kleine vatsige spanjool die vlammend flamenco speelde.... :lol: )

Mike McCready
27 februari 2005, 14:24
Via deze link kun je het pakketje naar een adres in de VS laten verzenden. Zij sturen het dan weer door naar Nederland. Dan hoeft de verkoper dus niet naar het buitenland te verzenden. Kost iets van 10 euro volgens mij. Ik heb het zelf ook eens gebruikt en het werkt perfect!

http://www.huifkar.de

Dirk_Hendrik
27 februari 2005, 21:20
Op zich heb je gelijk, Alléén als je wat bekender wordt (ga eens lezen op het forum van ebay.com) met het gebeuren shipping policy weet je dat erg veel mensen het "verzend naar" beschouwen als "geen bieders van daarbuiten". Dat is verder een discussie waar je ook echt niet in wilt duiken en die op dat forum al x keer gevoerd is. Ik heb geen enkel probleem om binnen de kortste keren 5 shipping adresses in de US te hebben.