PDA

View Full Version : serienummer yamaha



deedee
26 februari 2005, 19:02
ik heb een yamaha pacifica 112 met het volgende serienummer:
H007056

Ik heb de gitaar tweedehands gekocht en weet niet hoe uit deze is. kan iemand mij aan de hand van het serienummer mij kunnen vertellen hoe oud mijn gitaar is, of staat dat niet in het nummer van een yamaha. welke informatie is er nog meer uit te halen?

Almighty
26 februari 2005, 19:35
ik heb een yamaha pacifica 112 met het volgende serienummer:
H007056

Ik heb de gitaar tweedehands gekocht en weet niet hoe uit deze is. kan iemand mij aan de hand van het serienummer mij kunnen vertellen hoe oud mijn gitaar is, of staat dat niet in het nummer van een yamaha. welke informatie is er nog meer uit te halen?

Op de yamaha site staat een serial wizard !!!
Heb hem ff gechecked, en de uitslag is:

Invalid Serial Number! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Overigens zegt dat niets had ik ook met mijn yamaha onder de wizard staat namelijk ook nog dit:
NOTE: Serial Numbers repeat every 10 years

Oftewel als het nummer al voorkomt weet je nog geen donder.

Almighty
26 februari 2005, 19:36
ik heb een yamaha pacifica 112 met het volgende serienummer:
H007056

Ik heb de gitaar tweedehands gekocht en weet niet hoe uit deze is. kan iemand mij aan de hand van het serienummer mij kunnen vertellen hoe oud mijn gitaar is, of staat dat niet in het nummer van een yamaha. welke informatie is er nog meer uit te halen?

Op de yamaha site staat een serial wizard !!!
Heb hem ff gechecked, en de uitslag is:

Invalid Serial Number! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Overigens zegt dat niets had ik ook met mijn yamaha onder de wizard staat namelijk ook nog dit:
NOTE: Serial Numbers repeat every 10 years

Oftewel als het nummer al voorkomt weet je nog geen donder.

deedee
26 februari 2005, 20:11
thanx,
maar ik kan die serial wizard niet vinden kan je me zeggen hoe je daar precies komt of gewoon de precieze link geven?

Bl44t44p
26 februari 2005, 20:12
thanx,
maar ik kan die serial wizard niet vinden kan je me zeggen hoe je daar precies komt of gewoon de precieze link geven?

Inderdaad, zit nu ook al 5 min te zoeken maar kan hem niet vinden :???: