PDA

View Full Version : Tommy Emmanuel in Raalte wie ook . . . .



bert
26 februari 2005, 18:58
Eindelijk het is zo ver. Aanstaand weekend is T.E. in Raalte.
Even een inventarisatie : Wie van jullie is er ook ! ! ! !

Ik ben er wel, zondag 6 maart vanaf 12.00 tot aan het eind, inclusief de avondvoorstelling.

Dat wordt dus weer stevig genieten van Tommy and his friends.

Janne
26 februari 2005, 21:22
Jup ik ga ook de zondag, vanaf half 12 (kwart over 8 de trein in weert).
Zaterdagavond ga ik in weert naar de five great guitars, en maandag ga ik naar Tommy in den bosch :D , wordt een leuk weekend.

Janne

rienvan
27 februari 2005, 08:45
yep

ik ben dr ook vrij zaterdag en zondag..

hoi
rien

Harald
27 februari 2005, 09:44
Vrijdagmiddag naar Wierden voor een workshop met Tommy, 's avonds naar het concert, en zaterdag en zondag ook. Ik zit zelf zondag bij de stand van Huub Boel zitten te spelen, maar hoop wel iets meer van het gebeuren te zien dan vorig jaar :)

bert k
27 februari 2005, 14:00
Ik zie hem donderdag in Naaldwijk, yes!

RIES
27 februari 2005, 17:53
Ben er ook bij in Naaldwijk!

Mijn gitaarleraar heeft hem naar De Naald gehaald.
Lekker dicht bij huis (5min. rijden).

Iets om zeker naar uit te kijken.

Hoorde ook dat er gesigneerde cd en dvd's verkocht worden.

Ron Houben
28 februari 2005, 11:06
Ik ben er ook, niet dat mijn gitaarspel om aan te horen is. Een zeer interessant nieuwtje zal ik echter wel laten zien. uit Australië: Coleclark gitaren, twee ex-Maton medewerkers gaan verder.
Komt dat zien, komt dat zien.
Ron Houben.

bert k
28 februari 2005, 13:56
Waar kom je, Raalte of Naaldwijk? Ben wel benieuwd.

ReinoutV
28 februari 2005, 14:24
Ik ben er ook op zaterdag (de masterclasses) en zondag, maar die zondag meer om te helpen daar. Ik geef ook les op de muziekschool salland, dus vandaar dat wij daarbij betrokken zijn. Belooft een mooi weekend te worden!

RIES
28 februari 2005, 16:54
Hoorde vandaag van mij gitaarleraar dat ie voor volgend jaar al weer geboekt staat om in Naaldwijk te komen spelen.

Picker
28 februari 2005, 18:17
TE? Wie is dat?

Janne
28 februari 2005, 20:56
TE? Wie is dat?
Haha
Als je t omdraait krijg je ET, hij is echt van n andere planeet :D .

rienvan
28 februari 2005, 21:06
janne TE is ET wist je niet he .. tis een verzinsel van steven spielberg
na de haai het marsmannetje heeft ie nu een gitarist als hoofdpersoon gemaakt

hoi
Rien

Picker
28 februari 2005, 21:27
Daarom speelt hij ook altijd met een zwart doosje tussen zijn gitaar en de versterker. Daar zit gewoon een digitale 64-sporen recorder in.

Allemaal Hollywood-trucjes. Nieman kan natuurlijk echt zo spelen. ;-)

Rien, nog bedankt voor je comment. Goed te lezen dat mijn CD (bij jou althans) niet als onderzettertje eindigt.

Ik ben vrijdag, zaterdag en zondag in Raalte. Kost me wel weer een goede beoordeling op het werk (reis afgezegd!) maar ach, dan heb je wel weer een leuk weekend. Zal mijn Ashdown ook meenemen, en de Taylor of de Maton.

Eltjo.

sjaakies
28 februari 2005, 21:33
jo ik ga het alles ook zeker even bewonderen

he ron komisch je hier je zien
groete ruud

Ron Houben
28 februari 2005, 21:43
Hallo Bert,

Ik ben in Raalte op zondag op de beurs. Ik sta daar dan om mijn producten te promoten. Daaronder ColeClark gitaren en AER en Lakewood en Hanika. (Als dit te veel naar commercial content riekt hoor ik dat graag, dan doe ik dit niet weer)

Hallo Ruud, ook leuk om jou hier te zie, al weet ik zo niet wie je bent. (Maar altijd leuk om graag gezien te zijn)
Ron.

Ron Houben
28 februari 2005, 21:46
Hallo Bert,

Ik ben in Raalte op zondag op de beurs. Ik sta daar dan om mijn producten te promoten. Daaronder ColeClark gitaren en AER en Lakewood en Hanika. (Als dit te veel naar commercial content riekt hoor ik dat graag, dan doe ik dit niet weer)

Hallo Ruud, ook leuk om jou hier tegen te komen, al weet ik zo niet wie je bent. (Maar altijd leuk om graag gezien te zijn)
Ron.

SaferSephy
28 februari 2005, 23:28
helaas te lang gewacht met kaarten bestellen :(

bert k
28 februari 2005, 23:43
@Ron: ik dacht al Raalte, is meer jouw kant. Ik was wel benieuwd naar die Cole Clark gitaren. Ik ben overigens nog steeds helemaal gelukkig met mijn Lakewood (jouw schuld :D ) maar iets nieuws is natuurlijk altijd leuk.

Harald
2 maart 2005, 08:08
helaas te lang gewacht met kaarten bestellen :(

Kijk even naar de topic van Rien. Die heeft twee kaarten voor zondag over.

SaferSephy
2 maart 2005, 14:45
ik zag het inderdaad, bedankt voor de tip :)

helaas moet ik zondag werken dus gaat dat ook aan m'n neus voorbij :(

Harald
2 maart 2005, 17:26
@SapherSephy, mocht je vrijdagavond naar Tommy willen gaan, mail me dan even. (geen privemessage, die krijg ik op een of andere manier niet uit mijn outbox)

SaferSephy
3 maart 2005, 10:02
bedankt voor het aanbod Harald :) ik heb helaas andere afspraken gemaakt die ik nu wel moet nakomen :(

maar alsnog bedankt voor de moeite :)

bert k
4 maart 2005, 09:27
Joho, gisteren naar Naaldwijk geweest! Super! Wat een feest, woorden schieten tekort... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

matto
4 maart 2005, 12:43
Straks eerst naar Harold en zijn crazy rockers bij Guitar center in Wierden en dan door naar het theater in Raalte.
Het zal wel weer een gekkenhuis worden daar! :razz:

RIES
4 maart 2005, 14:29
Zat gisteren in Naaldwijk op de derde rij, Wat een Fenomeen zeg ongelofelijk. Mijn mond viel open.

Nog een dvdtje laten tekenen en kort wat gesproken, aardige vent.

Mijn gitaar leraar is gister bijna de hele dag met hem opgetrokken, ook die had de dag van zijn leven.

Volgend jaar zeker weer!

bert k
4 maart 2005, 16:27
Was dat de vent die Tommy die brakke gitaarstands had geleend? :-D

RIES
4 maart 2005, 17:50
Nee die met dat helevele haar. Hij konigde hem ook aan vantevoren.

Die met die standaards was van een muziekwinkel.

Volgens mij heb ik jou daar gezien Bert maar wist niet zeker of je het was. Ik herkende je van foto's op het forum.

Echt een top avond!

bert k
5 maart 2005, 00:28
Aha, die haarbos :D Ik dacht al, dat moet een muzikant zijn...

Ik was het inderdaad. Ik zat rechts van de mengtafel zo'n beetje. Waar zat jij?
Andere vraag: Wat was het mooiste nummer? Ik vond het beste wel de uitvoering van Michelle van de Beatles, helemaal in flageoletten. Supermooi!

RIES
5 maart 2005, 08:59
Juist die haarbos, echt een wereld vent.

Ik zat op de derde rij in het midden dus lekker dichtbij en ook wat meer been ruimte.

Inderdaad dat met die flagioletten dat was echt heel mooi, wist niet eens dat je dat met een gitaar kon doen. Vond dat nummer wat ie voor Chet Atkins speelde heel errug sterk.

En dat aboriginals was toch wel iets apparts.

bert
7 maart 2005, 10:58
De kwaliteit van de foto is slecht, maar omdat het een bijzondere foto is wil ik hem jullie allemaal toch laten zien. In het "voorprogramma" van T.E : Maton. Gefeliciteerd. Klappend rechts Tommy Emmanuel en links : Muriel Anderson

http://www.eptas.nl/te01.jpg

Harald
7 maart 2005, 11:20
Yes, Kevin gefeliciteerd!

Janne
7 maart 2005, 11:24
Jup, gefeliciteerd!!!
Het was een geweldige dag gisteren (en vanavond wordt het natuurlijk ook leuk :) ).

Daniël_san
7 maart 2005, 13:10
Ik was naar z'n clinic in Zaandam geweest :) Kolere zeg die gozer kan echt goed spelen!!!! Owjah, ik heb me'n gitaar laten signeren en ik heb met de meester zelf gepraat :wink: :-D :-D :-D


(dat praten was eigenlijk nergens over...... Hey You have a good german guitar..... and i have a good german car hehehehehe) :razz:

bert k
7 maart 2005, 13:27
Jij hebt hem aan je Lakewood laten zitten? Heb je gezien hoe zijn eigen gitaren eruit zien???? :-D

Daniël_san
7 maart 2005, 13:44
Ja, ik heb er aan 2 van hem gezeten met me vingers :razz: 8-) :)

JanB
7 maart 2005, 13:49
De kwaliteit van de foto is slecht, maar omdat het een bijzondere foto is wil ik hem jullie allemaal toch laten zien. In het "voorprogramma" van T.E : Maton. Gefeliciteerd. Klappend rechts Tommy Emmanuel en links : Muriel Anderson


Begrijp ik goed dat Kevin de winnaar geworden?

Jan

bert
7 maart 2005, 13:56
Jij hebt hem aan je Lakewood laten zitten? Heb je gezien hoe zijn eigen gitaren eruit zien???? :-D

Het leuke is dat zijn gitaar er vorig jaar ook al niet uit zag. Nu was hij nog meer beschadigd. Je kunt aan de beschadiging van zijn gitaar zien welk jaar het was :razz:

http://www.eptas.nl/te02.jpg
http://www.eptas.nl/te03.jpg

( Zelfde gitaar alleen de belichting is anders, vandaar kleur verschil ).
Grote foto : vorig jaar.
kleine foto : zondag 6 maart j.l.

evilpompie
8 maart 2005, 00:43
Ben net terug van zijn concert in Den Bosch, was weer geweldig. Het verbaasde me hoeveel mensen er aanwezig waren, Tommy wordt populair!

Harald
8 maart 2005, 08:32
@JanB: Yes, Kevin heeft de eerste prijs gewonnen.

Brianmayrulezzz
8 maart 2005, 09:16
damn, wat baal ik verschrikkelijk dat ik niet kon :evil: :(

JanB
9 maart 2005, 11:16
@JanB: Yes, Kevin heeft de eerste prijs gewonnen.

Da's mooi. Ik weet niet of hij hier is, maar van harte gefeliciteerd Kevin!

Jan

bert
9 maart 2005, 16:16
Hallo Bert,

Ik ben in Raalte op zondag op de beurs. Ik sta daar dan om mijn producten te promoten. Daaronder ColeClark gitaren en AER en Lakewood en Hanika. (Als dit te veel naar commercial content riekt hoor ik dat graag, dan doe ik dit niet weer)

Hallo Ruud, ook leuk om jou hier tegen te komen, al weet ik zo niet wie je bent. (Maar altijd leuk om graag gezien te zijn)
Ron.

Helaas ik heb je niet ontmoet in Raalte. Was je er eigenlijk wel ! !

bert
9 maart 2005, 16:19
Picker wat heeft T.E. op je gitaar geschreven ! ! Maak er eens een foto van. Ik ben erg nieuwsgierig :???:

Picker
9 maart 2005, 18:24
http://www.eltjohaselhoff.com/4bf74da0.jpg

Knap dat Tommy toen al wist hoe ik het openingsnummer van mijn CD zou gaan noemen hè?

:wink:

Buzz
10 maart 2005, 09:08
Ja, dit is ontegenzeggelijk profetisch.....

Brianmayrulezzz
10 maart 2005, 10:49
Picker wat heeft T.E. op je gitaar geschreven ! ! Maak er eens een foto van. Ik ben erg nieuwsgierig :???:

Tap Your Foot misschien?

Daniël_san
14 maart 2005, 21:08
Effe een mooi plaatje van tommy's gitaar waar ie de tall fiddle op speelde (voor die masterclass/clinic):
http://img.photobucket.com/albums/v283/DStilkenboom/gitaren/100_0152.jpg

De foto is groot dus vandaar de link.