PDA

View Full Version : Squier Stratocaster Serienummer



El_Thierro
26 februari 2005, 14:04
Hoi,

Ben een Squier Stratocaster model van Fender tegengekomen.
6 maanden oud, met als serienummer Y99100676.

Is dit een goede gitaar (serienummer) ?

Toedel

ArpeggioKing
26 februari 2005, 14:07
nee

Maurits
26 februari 2005, 19:35
Is dit een goede gitaar (serienummer) ?

Squier en goed?

Alleen sommige oudere squiers zijn wel redelijk/goed (val me er niet op aan maar ik dacht enkele modellen uit de jaren tachtig)

Cubensis
26 februari 2005, 21:03
ja precies, maar die beginnen met JV en SQ of weetikveel wat nog meer
als ie 6 maanden oud is en niet 20 jaar, komt ie zeker weten uit china en is t crap, wat sommigen hier (die volgens mij allemaal zelf een squier en niets anders hebben) ook mogen beweren

Lune-a-tic
26 februari 2005, 22:41
Bwa heb een Godin LGXT-SA en een Squier uit China (amongst others) en uit die Squier pers ik wel de typische strat sounds, maar ik kan dus wel onderscheid maken tussen een goeie en een slechte gitaar, en voor 115 € heb ik een zeer goeie Squier getroffen.
Maar ik wil er wel aan toe voegen dat ik geluk gehad heb, yes, I'm the lucky bastard. :cool:

Rw
4 maart 2005, 19:29
squiers ruleren onderschat ze niej!

Random_hero
4 maart 2005, 20:00
Is dit een goede gitaar (serienummer) ?

Squier en goed?

Alleen sommige oudere squiers zijn wel redelijk/goed (val me er niet op aan maar ik dacht enkele modellen uit de jaren tachtig)

Pre squier modellen zijn dat, Fender Bullets. 1978 ofzo, mn gitaar leraar heeft er 2. Komt schrikbarend goed geluid uit terwijl ze geen drol wegen etc.

BassAgent
4 maart 2005, 20:11
squiers ruleren onderschat ze niej!
Leer typen, en squiers worden juist overschat, daarom koop ik morgen een richwood en geen squier (wat ik eerst van plan was maar de richwood is beter en 30 pleuro goedkoper)

Franc
4 maart 2005, 21:56
Grappig dat er steeds meer mensen pro-Richwood worden :D

Toen ik de mijne kocht moest ik me met hand en tand verdedigen tegenover de Fender & Gibson puristen ;)

Franc.

Random_hero
4 maart 2005, 22:03
Ik ben zelf best tevreden over mijn Squier Tele Custom 72 (weliswaar mn 3e gitaar en vooral voor erbij) alleen de elementen kunnen beter (maar ja, bij een richwood hoef je ook niet beter te verwachten).