PDA

View Full Version : spuitbusmenger omgeving enschede



chennie
26 februari 2005, 13:12
hoi
ik zoek iemand die spuitbussen vult/mengt. Weet iemand hier in de omgeving van enschede (volgens mij zaten hier wel een aardig aantal enschedeers?)
Het gaat erom dat ik celluloselak in een spuitbus wil hebben. De prijzen van vox humana vind ik echt belachelijk (17,25 + 6 voor een bus)

Als iemand in zijn buurt er een kent voor veel minder geld en voor mij een wil halen en opsturen (natuurlijk betaal ik voor de bus en verzendkosten) PM me dan.

groovyB3
26 februari 2005, 16:26
Veel minder dan 17.25 zal je niet betalen bij de gemiddelde verfzaak voor het vullen van een spuitbus.

Ik heb de celluloselak bij Vox Humana gehaald en de kleur bij een oldtimer speciaalzaak, die hele ladingen vintage kleuren had staan voor ouwe cadillac's, mustangs etc. Heb daar 16.80 betaald voor het laten vullen van een spuitbus.

chennie
26 februari 2005, 16:32
tjah, ik had al een bus, maar is niet genoeg. Maar vind je het ook niet zo ongeloofllijk dat je 25 euro betaalt voor een bus (met verzendkosten) terwijl een pot minder dan 10 kost. Bovendien ben ik niet zo van vox humana (persoonlijk)
Het probleem is dat ik het niet kan uitstrijken omdat ik allemaal verftekeningen heb aangebracht, Dit smelt in de lak (zelfs als er al een uitgeharde laag lak opzit!) en dus smeer je de tekening uit wanneer je de lak erop smeert.
Erg lelijk en ik heb geluk dat het nog te repareren was, anders had ik weer twee maand werk verprutst.

fred dons
28 februari 2005, 07:10
ik heb net bij Nicolaas verhandel in Leiden 24 spuitbussen laten vullen met cellulose, kost me eur 7,50 per bus (dus inclusief cellulose)
ik moet wel even op en neer rijden maar gezien het prijsverschil met Vox
is me dat dubbel en dwars waard

chennie
28 februari 2005, 11:30
heeft nicolaas een webwinkel of moglijkheid tot bestellen en postverzenden ?
Enschede - Leiden is een beetje heel erg ver =)

chennie
28 februari 2005, 11:36
gevonden: google!


maar helaas ze sturen geen spuitbussen op per post...=(

fred dons
28 februari 2005, 12:18
mag ook eigenklijk niet omdat het brandgevaarlijk is maar jammer is het wel

chennie
28 februari 2005, 12:53
jep...dus, iemand anders nog goede tips ?
Kheb net de hele gouden gids afgebelt, maar het heeft ook niets opgelevert

nickbongers
28 februari 2005, 13:31
mss mag je er een overkopen van fred?

fred dons
28 februari 2005, 16:04
nee sorry :-(
deze zijn al besproken (ik moest ze a.o.voor de Brug in Monnickendam ophalen)

overigens als je op nicolaasverhandel zoekt zie je bij google rechts ook een link naar een amsterdamse verfhandel die met zijn blik prijzen nog goedkoper is dan Nicolaas

chennie
1 maart 2005, 12:56
ik kan alleen geen blik gebruiken, ik moet het opspuiten. zie mijn verhaal hierboven