PDA

View Full Version : laatste solo van One (mettalica)



flipkip
25 februari 2005, 15:32
hallo..

Kan iemand mij tips/trucs geven van de allerlaatste solo van One??
die van rond de 6:40 min.
Hij is erg snel...

WICKED
25 februari 2005, 15:36
Jah oefenen :D THATS IT! Shut up, and play ya guitar! :D

Squier4ever
25 februari 2005, 15:47
btw het is metallica:P

maybe als je dit eens in speeltechnieken post dan krijg je een zinniger antwoord, maare ik zou idd ook zegge: tab downloaden en oefene

Philippe
25 februari 2005, 16:54
hallo..

Kan iemand mij tips/trucs geven van de allerlaatste solo van One??
die van rond de 6:40 min.
Hij is erg snel...

Volgens mij bedoel je de solo van 5:43 tot 6:20, want die van 6:40 is niet zo snel, die kun je met alleen downstrokes nog met gemak spelen.

Enfin, want degenen boven mij al zeiden: kwestie van correcte tab downloaden en oefenen tot je beide armen eraf vallen.
Laat ik je alvast even helpen ---> http://www.themetsource.com/tabs/justice/one.html

100% correct

Wat wel handig zou zijn is als je al wat ervaren bent in tappen; alternate picking enzo, anders zou het nog wel eens een probleem kunnen worden.

flipkip
25 februari 2005, 17:29
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

flipkip
25 februari 2005, 17:30
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

bert k
25 februari 2005, 17:31
Gaat naar speeltechniek

flipkip
25 februari 2005, 17:32
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

flipkip
25 februari 2005, 17:37
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

flipkip
25 februari 2005, 17:42
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

flipkip
25 februari 2005, 17:42
Idd je moet errug veel oefen .. die van 5.40 tot 6.20 ofzo valt nog wel mee.. die is wel snel maar das tappen en dat kan ook errug snel maar dat andere is hele tijd vingers verzetten.... als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik moet dit leren voor gitaarles.. en me gitaarleraar zei ook dat ik gewoon veel moest oefenen en dat hij het hoorde als ik ermee klaar ben maar het kon zijn dat een van jullie een tip had.....

flipkip
25 februari 2005, 17:43
srry .. gitaar net kapte ermee.. dus ik dacht dat ie niet aankwam

WICKED
25 februari 2005, 22:04
Vet veel tabs van deze solo kloppen niet, als je wil kan je me toevoegen op msn, dan leg ik hem wel via de cam uit :D

Grave Fillé
26 februari 2005, 17:15
Haal Guitar Pro 4 en downlaod de tab van www.mysongbook.com Correct en hij speeld hem voor je voor :-D

flipkip
27 februari 2005, 19:02
daar gaat het niet om ik heb de taps van mijn gitaarleraar gekregen... dus die zijn wel goed... maar het gaat om de snelheid...

bloempot
27 februari 2005, 20:23
serieus ,voor deze bestaat er maar 1tip: oefenen!! en nog es oefenen! speel het iedere dag een halfuur lang en je zal merken dat je hem binnen de kortste keren kan

Grave Fillé
28 februari 2005, 16:00
tja, zoals eerder gezegt moet je dan veel oefenen én goed naar het nr luisteren.

Grave Fillé
28 februari 2005, 16:01
tja, zoals eerder gezegt moet je dan veel oefenen én goed naar het nr luisteren.

WICKED
4 maart 2005, 19:06
daar gaat het niet om ik heb de taps van mijn gitaarleraar gekregen... dus die zijn wel goed... maar het gaat om de snelheid...

Jah, gewoon oefenen, dan komt die speed wel :)