PDA

View Full Version : Muziek en geestveruimende middelen



Master Tinuzzz
28 september 2001, 14:42
Hoi, Ik blow graag als ik met de band bezig ben in de oefenruimte, maar als ik optredens heb doe/durf ik niet te blowen omdat ik dan te vaak te ongecontroleerd sta te spelen! Wie blowt wel voor de optredens en wat zijn je meningen/ervaringen hierover?????

taylor
28 september 2001, 15:24
ik heb liever en blow job voor(na of tijdens) en optreden hehe.

blowen dat doe ik niet een biertje vind ik wel lekker maar veder hoeft het nie van mij

Rectifier
28 september 2001, 15:26
Pas maar op dat je je speakers niet op-blowt.......

Niets voor mij dat geblow, ik volg Taylor wel!

Kitaarhiero
30 september 2001, 21:20
Ik drink en blow alleen ná het optreden, daarvoor is het AA of koffie. om helder te blijve.

sleep_to_saturate
1 oktober 2001, 14:24
Een biertje of twee om los te komen.. Maar moet nog wel een beetje helder zien, zodat ik niet elke keer m'n tand tegen die microfoon stoot.

Ditmar
1 oktober 2001, 20:17
Ik blow ook alleen na..... tenzij ik een groupie heb, dan zoen ik

moretel
2 oktober 2001, 13:10
"The answer my friend is blowing in the wind"

Als het oefenen goed gaat met een blowtje dan gaat het live ook goed.
Een tip: switch niet van merk of gewoonte want dan kan het fout gaan. Eenmaal i.p.v. een normaal blowtje een waterpijp gerookt. Ik zag het hele podium niet meer maar ik heb toch gespeeld en iedereen vond het goed. Het leuke is dat je lekker ontspannen staat te spelen en je gehoor staat ook op scherp.
Je concentreert je dan lekker op de muziek, alleen moet het publiek door iemand anders in de band vermaakt worden.
Niet teveel drank gebruiken voorkomt ook problemen.

Gewoon een keer proberen dus.

Master Tinuzzz
2 oktober 2001, 13:50
Op 2001-10-02 12:10, schreef moretel:
"The answer my friend is blowing in the wind"

Als het oefenen goed gaat met een blowtje dan gaat het live ook goed.
Een tip: switch niet van merk of gewoonte want dan kan het fout gaan. Eenmaal i.p.v. een normaal blowtje een waterpijp gerookt. Ik zag het hele podium niet meer maar ik heb toch gespeeld en iedereen vond het goed. Het leuke is dat je lekker ontspannen staat te spelen en je gehoor staat ook op scherp.
Je concentreert je dan lekker op de muziek, alleen moet het publiek door iemand anders in de band vermaakt worden.
Niet teveel drank gebruiken voorkomt ook problemen.

Gewoon een keer proberen dus.


Thanks, daar heb ik iets aan
Maar zo'n waterpijp houd ik toch liever voor na het optreden!!!!!

Master Tinuzzz
2 oktober 2001, 13:51
Op 2001-10-01 19:17, schreef Ditmar:
Ik blow ook alleen na..... tenzij ik een groupie heb, dan zoen ik

Dan kan je ook "laten blowen" natuurlijk!!!!

bonecollector
3 oktober 2001, 19:11
Pils bier voor het optreden en nog veeeeeel meer bier en pils na het optreden

taylor
3 oktober 2001, 22:41
het probleem met blowen enzo,is dat je vaak denkt dat je steren van de hemel speelt maar als je dan 1 tape terug hoort dan denk jezus man what the fuck was dat.(zo slecht)

Kitaarhiero
4 oktober 2001, 14:35
Je wordt natuurlijk wel een beetje wazig ja.

Master Tinuzzz
5 oktober 2001, 15:16
tja, da's waar, maar ik rook dan ook geen zwaar spul. lekker licht dat je net iets voelt. anders lig ik zo te slapen!!!!!

bonecollector
5 oktober 2001, 16:18
Op 2001-10-05 14:16, schreef Master Tinuzzz:
anders lig ik zo te slapen!!!!!


Je hebt ja naam al mee Tinuzzzzzzzzzzzz

Kitaarhiero
5 oktober 2001, 18:36
deeeeeeeeep...sleeeeeeep....when I snap my fingers.....you'll all be playing an electric guitar (snaps fingers)...haha...when I snap my fingers you will all wake up (snaps fingers)...(Jimi Hendrix gaat maar door)wake up!!

Maar wíj hebben Fender (Gibson, Ibanez vul in wat is van toepassing)

anoniem
9 oktober 2001, 00:48
Hey man.
Als jij door blowen ongecontroleerd gaat spelen, geef je niet dan zelf al aan dat het misschien wel niet bij je past?
Hendriks zat op de harddope en werd beroemd.
Ligt aan de prijs die je wilt betalen.
Your choice zou ik zeggen.
Laat muziek uit je hart komen, niet uit je stick zou ik zeggen. Je publiek zal dat ongetwijfeld met me eens zijn.
Mazzels. E.

Master Tinuzzz
9 oktober 2001, 17:00
Op 2001-10-05 15:18, schreef bonecollector:


Op 2001-10-05 14:16, schreef Master Tinuzzz:
anders lig ik zo te slapen!!!!!


Je hebt ja naam al mee Tinuzzzzzzzzzzzz


Jij hebt 'm door!!!!!
Naast bassen is slapen de grootste hobbie...zzzzzzzzz!!!!

bonecollector
9 oktober 2001, 17:38
Dat kan ook heel erg geest verruimend zijn.

Kitaarhiero
9 oktober 2001, 19:03
een beetje stimuleren ook, met een sjwên (joint)...of als je radicaal bent opium :eek:!!!
(niet aan beginnen)

Dila
17 oktober 2001, 22:38
blowen voor optreden is nie goed idee denk je kan t beter erna doen ik werd er een keer zwaaaar geflipt van voor een optreden toen ging ik rare zeggen van 'wat is mn gitaar eigenlijk zwaar' en ik wist niet meer hoe allemaal akoorden heetten enzo tenminste dat zei onze zangeres ik en de andere bandleden kunnen ons het me niet meer herinneren hahaha over groupies trouwens heb ik nooit gehad maar onze bassiste heeft ze altijd r was een keer een jongen die r zo sexy vond en die steeds vroeg of ze met m mee naar huis ging hahaha op een gegeven moment heeft ze m een ram gegeven geloof k haha lol

Kitaarhiero
18 oktober 2001, 15:13
Girlpower :wink:!

Zeg Dila, ken jij de Donna's? die zijn best cool..ook niet echt slecht gitaarsgewijs. beetje Angus Young af entoe, maar dan een vrouwelijke versie van 21.

Dila
18 oktober 2001, 18:54
jaa ik ken de donna's zeker is een goeie band :smile: ik denk dat wij daar best iets van weg hebben qua uitstraling, alleen wel iets minder vrolijke muziek denk...

anoniem
29 oktober 2001, 17:59
:wink: :-{

anoniem
29 oktober 2001, 18:00
:smile: :sad: :-/ ;->

anoniem
29 oktober 2001, 18:01
Op 2001-10-29 17:00, schreef anoniem:
:smile: :sad: :-/ ;->

:-0

Ditmar
29 oktober 2001, 20:31
Daar wou ik nog heen gaan op Lowlands, maar ik was zo stoned dat ik de goeie tent niet meer kon vinden :grin: en dan zijn we ook weer terug bij het onderwerp. Zo stoned als ik toen was moet je NOOIT onstage gaan waggelen.

Ik heb trouwens al de wiet klaar liggen voor zaterdag, maar ik ga het dus echt wel achteraf oproken he....