PDA

View Full Version : coloursound wah uit '78



stimmt
24 februari 2005, 15:02
Ik kan een colorsound wah wah pedaal kopen voor 75 euro. Hij komt uit 1978, weet zo niet precies welk type, wel true bypass

Zijn dit fijne wah pedalen en goede kwaliteit?

Harry
24 februari 2005, 15:34
dit schijnt HET wahwah-pedaal te zijn. Gebruik even de zoekfunctie, er is al het een en ander over gezegd.

stimmt
24 februari 2005, 15:37
en betrouwbaarheid enzo, want hij komt uit '78...

Lucky
24 februari 2005, 15:45
erg goed voor het ritme ckickawackachickawacka gevoel.

denk:
meer "Theme From Shaft"
minder "Jimi Hendrix"



daaaaaamn right!

http://members.aol.com/PizarroD/shaft/shaft.gif

amon
24 februari 2005, 16:20
Ik ben erg tevreden over mijn Colorsound Tonebender en andere Colorsound pedalen die ik toen in de winkel bespeeld heb. Daar zat overigens geen Wahwah bij en ook geen uit de '70-s, maar voor mij zit dat merk wel goed!

Ik heb nou een Snarling Dogs wahwah, maar dat vind ik toch niet bepaald een lekker dingetje, dus zoek nog een andere leuke wah.
Oftewel, als jij hem niet koopt, geef me het emailadres van de verkoper maar...

Antal
24 februari 2005, 17:36
Ik kan een colorsound wah wah pedaal kopen voor 75 euro. Hij komt uit 1978, weet zo niet precies welk type, wel true bypass

Zijn dit fijne wah pedalen en goede kwaliteit?

Je ziet ze regelmatig voorbij komen voor rond de 75-90 euro. Ze hebben een wat grotere sweep als een dunlop/vox. En de kwaliteit? Het ding is 28 jaar oud. Dan zal hij dus wel enigszinds degelijk zijn lijkt me.

Ik zou wel even kijken wat de toestand is van de potmeter (zal wel niet meer origineel zijn lijkt me)

stimmt
24 februari 2005, 19:22
hij woont in friesland, ik in brabant dus ik ga niet kijken...

Mocht de potmeter naar de fuck zijn, dat zal toch niet zo duur zijn dat te laten vervangen? Of moet dat dan persé een coloursound pot zijn?

Antal
24 februari 2005, 19:31
Mocht de potmeter naar de fuck zijn, dat zal toch niet zo duur zijn dat te laten vervangen? Of moet dat dan persé een coloursound pot zijn?

Dat niet. Je kan hem er zelf inzetten. Alleen een wah pot is zo'n 20-25 dollar.

stimmt
24 februari 2005, 20:38
nou nou, das nie mis...

Maar voor de rest kan er toch niet veel slijten aan zo'n ding, behalve de lak

Antal
25 februari 2005, 01:01
Maar voor de rest kan er toch niet veel slijten aan zo'n ding, behalve de lak

Klopt

stimmt
25 februari 2005, 13:45
das moi :razz: