PDA

View Full Version : Nieuwe HIT



Man
24 februari 2005, 13:03
Hierbij presenteer ik aan u mijn nieuwste hitje, het gebrek aan originaliteit mag het geluk dat dit nummer uitstraalt niet van zijn kwaliteit ontdoen.

http://www.vitaminic.com/cgi-php/get_file.php3?modo=1&bid=521938&cob=0

Mannink
24 februari 2005, 13:27
Waarom heb je het nummer al op de site gezet man? Ik ben nog lang niet klaar met het uitmixen! Jezus. Nou ja, laten jullie maar even wat feedback lezen, mannen van gitaarnet. Ben benieuwd

Man
24 februari 2005, 13:35
ik spreek je wel ff op msn

Gert-Jan
24 februari 2005, 13:51
Ik heb het 25 seconden volgehouden. Tot ik door kreeg dat dit waarschijnlijk nog serieus bedoeld is ook. Toen heb ik 'm afgezet.
:???:

Man
24 februari 2005, 14:20
ik wilde het niet gaan zeggen maar ik ben ook niet echt gecharmeerd van uw prestaties in "Flying in a blue dream".

WIlt u de volgende keer dit soort onzin thuis laten?

Mannink
24 februari 2005, 14:22
@ Gert-Jan:

Hoezeer mijn compagnon en ik het ook waarderen dat u de moeite heeft genomen om uw reactie te geven op dit stukje muziek, vinden we het errug jammer dat er weinig zinnigs uitkomt. Als u het niet kunt waarderen, is dat uw goed recht, maar wat moeten wij met zo'n reactie?? Een beetje opbouwende kritiek kan echt geen kwaad hoor!

VHsologitarist
24 februari 2005, 14:40
Mannink:
misschien een advies voor jou en je compagnon om nieuwe hits te gaan scoren (dit word geen hit) ;)
Dat is opbouwend kritiek!!



8-)

The Crimson King
24 februari 2005, 14:41
:D

ik ga als ik thuis ben ff luisteren man und mannink (duo...yeah right), ben benieuwd.

Jeroenvanhulsteijn
24 februari 2005, 14:44
De instrumentalisten spelen best leuk. Verhouding tussen de instrumenten is goed. Alleen onder het grunt gedeelte is de ritme gitaar erg ongedefinieerd qua geluid. Lekker uptempo, volgens mij wel strak gespeeld.

De zang vind ik eerlijk gezegd verschrikkelijk.
Het is net alsof de microfoon echt in de mond van de zanger is gestoken. Dof en enigzins overstuurd geluid. Kan liggen aan de manier waarop in de microfoon gezongen wordt of het kan een slechte microfoon zijn. Een combinatie is natuurlijk ook mogelijk.
De gebruikte zangtechniek vind ik overdreven zeurderig wat hier leidt tot een nogal een geknepen geluid. De grunts missen het diepe "dit komt uit de diepste krochten van mijn onderbuik" gerommel. Maar daar is met wat filtering nog wel wat mee te doen.
De bovenstem is nogal onzuiver gezongen. Vergt nog heel wat oefening van de kopstemtechnieken.

Ik zou zeggen, houdt de muziekale ondergrond. Die vind ik zeer goed te verteren. Maar er moet nog heel veel werk gestoken worden in de zang. Eerlijk gezegd vind ik dat het nummer er door verkracht wordt. Jullie moeten echt een bloedmooie zangeres hebben wil de zaal niet leeglopen door de zang :-D

Leuk gespeeld liedje, armzalig gezongen melodietje.

Man
24 februari 2005, 14:46
vinden jullie mijn sound niet goed?

Gert-Jan
24 februari 2005, 14:49
ik wilde het niet gaan zeggen maar ik ben ook niet echt gecharmeerd van uw prestaties in "Flying in a blue dream".

WIlt u de volgende keer dit soort onzin thuis laten?

Ik had liever gehad dat je een beetje kerel was en wel commentaar had gegeven op mijn post. daar is dit forum namelijk voor. Als je daar niet tegen kan moet je op het bassie en adriaan forum posten. succes verder. :-D

Mannink
24 februari 2005, 14:51
@ VHSologitarist:

Eh, nee dat is geen opbouwende kritiek. Helaas. Kijk anders even naar Jeroenvanhulsteijn om te zien hoe het wel moet.

Gert-Jan
24 februari 2005, 14:52
vinden jullie mijn sound niet goed?

Nou niet dus, maar dat had je al begrepen.

Man
24 februari 2005, 14:54
vind je mijn sound crappy?

ik vind mijn sound wel vet


en wat vinden jullie van mijn solo? ik weet dat hij voorspelbaar is, maar het moet ook lekker te beluisteren zijn.

Gert-Jan
24 februari 2005, 15:04
vind je mijn sound crappy?

ik vind mijn sound wel vet

Ok de aanhouder wint, ik zal trachten enig fundament in mijn kritiek aan te brengen.

Over smaak valt niet te twisten maar ik ben persoonlijk van mening dat dit weinig met muziek heeft te maken.
- de compositie is behoorlijk fantasieloos
- de mix is heel beroerd
- dit is geen zang maar wat het wel is weet ik niet, vals, geen timing en er staat ook nog iemand met een kopstem doorheen te walsen

Ok, pluspuntjes. De gitaarpartij is redelijk strak en daar zitten wel aardige stukjes in. Het geluid vind ik niet erg denderend maar dat komt ook door de mix.

DIE ZANG VERNEUKT het hele nummer. Stuur hem eens instrumentaal in.

Groet. (was al beter zo, toch)

Man
24 februari 2005, 15:07
ok hier is het instrumentaal :

http://www.vitaminic.com/cgi-php/get_file.php3?modo=1&bid=520924&cob=0

Man
24 februari 2005, 15:10
wat vind je van de drums?

Mannink
24 februari 2005, 15:12
Ja dat wilde ik ook gaan vragen Man, aangezien IK de drummer ben. Speel nu al zo'n 8 jaar drums en vijf jaar bas. (voor degenen die dat interessant vinden)

Man
24 februari 2005, 15:25
ik speel ook 5 jaar gitaar

ResNovae
24 februari 2005, 16:21
Ik heb ook even de moeite genomen om het even te luisteren en ik ben het met Gert-Jan eens: laat vooral de zang eruit.

Ondanks het feit dat de zanger geen maat/toon kan houden en af en toe iets weg heeft van een krolse kat, vind ik de gitaarpartij wel strak en netjes ingespeeld. Op zich de MIDI drums vind ik ook nog wel aardig en ze passen vrij goed bij de gespeelde gitaarlijn.

Op zich zou je van deze drum en gitaarpartij wel iets leuks kunnen maken, maar laat dan a.u.b. de zanger pauze houden.

Gert-Jan
24 februari 2005, 16:59
Klinkt al beter, drums inderdaad midi

boudewijn
24 februari 2005, 17:36
MAN en MANNIK ,


WTF are you guys for real ???

:o :o :o :o :o :o :o

afschuwelijk btw muziek gaat nog wel maar die zang.Wat je zoal niet hoort en ziet als je geen pistool bij je hebt.

Ritch
24 februari 2005, 17:48
bah + 239497 eens met Gert-Jan. Sound van de gitaar was nog te pruimen.

Man
24 februari 2005, 17:50
àl met al vind ik het nog wel phat dat ik een complimentje heb gekregen van steve l.

Joe Satriani
24 februari 2005, 18:10
Lol kheb em ff geluisterd
En zoals de meeste hier vinden:

- Het gitaarwerk is wel ok
- En de Zang is crap

Niet dat ik het beter kan, maar daarom zing ik ook niet :razz:
Misschien een goed advies :wink:

Man
24 februari 2005, 18:29
wow ik heb een reactie van steve EN van joe!

joe..


wat vind jij van mijn solo?

strattie
24 februari 2005, 18:46
verneukt?

LPClassic
24 februari 2005, 18:57
briljant, beste stukje muziek dat hier ooit is gepost, mag ik je groupie worden?

Brianmayrulezzz
24 februari 2005, 19:17
ik wilde het niet gaan zeggen maar ik ben ook niet echt gecharmeerd van uw prestaties in "Flying in a blue dream".


WTF :o

scholier
24 februari 2005, 19:45
moet je op het bassie en adriaan forum posten. :-D
Tot mijn grote afschuw en intensse verdriet bestaat dat forum niet, hoe kan je zo bruut zijn ik ging echt met hoop in me hart zoeken :razz:

scholier
24 februari 2005, 19:46
En b.t.w. met alle respect maar de zang sucks serieus, koop please een andere microfoon dat zal al veel uitmaken, de riffs zijn opzich wel vet

scholier
24 februari 2005, 19:46
En b.t.w. met alle respect maar de zang sucks serieus, koop please een andere microfoon dat zal al veel uitmaken, de riffs zijn opzich wel vet

Man
24 februari 2005, 20:15
natuurlijk mag je mijn groupie worden!

LPClassic
24 februari 2005, 20:54
o geil!
mag je me oraal bevredigen terwijl ik jullie hit beter mix :-D

Gert-Jan
24 februari 2005, 21:01
o geil!
mag je me oraal bevredigen terwijl ik jullie hit beter mix :-D

PISNICHT :-D :D :-D

Kasper
24 februari 2005, 21:06
Link is weg, weak!

Man
24 februari 2005, 21:21
oh maar dat is een deal!

LPClassic
24 februari 2005, 22:02
o geil!
mag je me oraal bevredigen terwijl ik jullie hit beter mix :-D

PISNICHT :-D :D :-D

:wink: :-D 8-)

scholier
24 februari 2005, 22:24
o geil!
mag je me oraal bevredigen terwijl ik jullie hit beter mix :-D

PISNICHT :-D :D :-D

:wink: :-D 8-)
wel een condoom gebruiken heeaa :-D

Man
24 februari 2005, 22:46
hey gun mij ook een pleziertje!

Mannink
25 februari 2005, 00:05
Man, ik ben blij te zien dat onze hit toch nog zoveel (gemengde) reacties bij mensen opwekt. Daar is zelfs een aanbod om onze hit te remixen uit ontsproten. Ik zeg dat nemen we aan! Laat maar eens zien hoe u die hit zou willen horen mijnheer Lp klassiek! En trouwens, mocht er nou nog enig misverstand over bestaan: Mannink en Man zijn, zoals ik al eerder heb gezegd, twee verschillende personen. Ik vind overigens wel dat we ons in een opwaartste stroom bevinden. den almachtig, den joe!

Gert-Jan
25 februari 2005, 07:19
Ik stel voor sluiten dit topic!! :wink:

Azrael
25 februari 2005, 10:30
Wat opbouwende kritiek........

Een stel mongolen bij elkaar hier. Ik heb het nummer godzijdank niet gehoord , maar aan de reacties te horen heb ik niks gemist. Ook vindt het gespleten persoonlijkheidje man , alleen positieve kritek opbouwend , wat erg stom over komt.
En een mod heeft het topic alweer niet gesloten voor het uit de hand loopt en ook niet even ingegrepen waarvoor hulde... *kuch*

The Crimson King
25 februari 2005, 10:43
br@mbo zal wel op vakantie zijn.

Azrael
25 februari 2005, 10:49
Ze zijn hier permanent op vakantie....

Azrael
25 februari 2005, 10:51
o geil!
mag je me oraal bevredigen terwijl ik jullie hit beter mix :-D

Gezien het feit hoe diep die microfoon zijn strot in kan.....

Ga jij een hoop lol hebben :razz:

Man
25 februari 2005, 13:43
man en mannink zijn twee verschillende personen fuckers, wanneer geloven jullie het nou eens.. ik laat wel een foto zien :

Mannink ( Promoshoot )
http://www.ulterior-motive.net/fotos/umo5.gif

Man ( Promoshoot )
http://www.ulterior-motive.net/fotos/umo2.gif

en hier tesamen na 2 jaar ( 4ever Mannink! ) :
http://groups.msn.com/_Secure/0RQClAmQVPPnrkcgkCSq45fZdLchZY1WWG3gn7CSG*K7xj6sAR Spnc4QqMWzBHz!*fzGaVxfpIp8Y4Db7GGQwImWBTBO3NJWkjuz 328VKGPc/jwbaard.jpg?dc=4675511595721844552

Helaas hebben we geen promofotos voor nu, maar nog wel deze van een liveoptreden.. op deze foto zijn we het betreffende hitje aan het spelen! :
http://www.ilpendam.com/pics/parckpop2004/images/DSC_0148.jpg
( Man ( ik ) staat links en Mannink ( Mannink ) staat rechts!

Azrael
25 februari 2005, 14:46
Voor zo'n band heb je geen promo foto's nodig dacht ik zo.........
8-)

LPClassic
25 februari 2005, 15:53
Ze zijn hier permanent op vakantie....

bij off-topic niet, daar word alles gewist door de hitler van gitaarnet :lol:

Man
25 februari 2005, 16:03
nee dat hebben wij ook gemerkt, de mond op mond reklame werkt sneller!

Man
25 februari 2005, 16:05
nee dat hebben wij ook gemerkt, de mond op mond reklame werkt sneller!

FNaRK
25 februari 2005, 16:09
zo dan....
is Shakeel weer eens opgedoken in een van zijn verschijningen ??

En als ik abuis ben en dit echt serieus bedoeld is:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WAT EEN ONGELOFELIJKE SLECHTE SHIT

Rest maar 1 oplossing voor jullie:

http://www.pathguy.com/lectures/hanging.jpg




met vriendelijke groet

Man
25 februari 2005, 16:30
hallo.. wij zijn rockers.. we hangen zo vaak op straat rond.

ik vind trouwens dat veel van jullie echt onbeschoft reageren!, hebben jullie geen opvoeding gehad ofzo?

Man
25 februari 2005, 16:30
hallo.. wij zijn rockers.. we hangen zo vaak op straat rond.

ik vind trouwens dat veel van jullie echt onbeschoft reageren!, hebben jullie geen opvoeding gehad ofzo?

LPClassic
25 februari 2005, 17:27
man, i heard you the first time.....bitch :lol:

scholier
25 februari 2005, 17:36
hallo.. wij zijn rockers.

Haha :-D rukkers zeker :roll:

Azrael
25 februari 2005, 17:52
Rukkers die hun microfoon pijpen terwijl ze zingen......:P

Man
25 februari 2005, 18:45
laag.. echt laag!

scholier
25 februari 2005, 18:51
sorry kben een beetje melig man :-D

Shaggy
3 maart 2005, 16:24
zo dan....
is Shakeel weer eens opgedoken in een van zijn verschijningen ??

En als ik abuis ben en dit echt serieus bedoeld is:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WAT EEN ONGELOFELIJKE SLECHTE SHIT

Rest maar 1 oplossing voor jullie:

http://www.pathguy.com/lectures/hanging.jpg


:lol:




met vriendelijke groet

scholier
3 maart 2005, 19:34
Kvind het een beetje ziek om zulke plaatjes te posten :roll:

Hempo
3 maart 2005, 21:24
Hey Man en Mannink,
zijn jullie 12 jaar ofzo

Man
3 maart 2005, 23:04
Hey Hempo!,

Mannink is 22 en ik ben 20!, hoe oud ben jij?

Roy K.
3 maart 2005, 23:21
Hey Man en Mannink,
zijn jullie 12 jaar ofzo

:o Ik dacht juist dat het meerendeel van degenen die reageerden op het nummer kinderlijke persoontjes waren...

LPClassic
3 maart 2005, 23:36
Hey Man en Mannink,
zijn jullie 12 jaar ofzo

:o Ik dacht juist dat het meerendeel van degenen die reageerden op het nummer kinderlijke persoontjes waren...

zegt Dhr. Volwassen Met Een Hoofdletter V...

:chicken:

Roy K.
3 maart 2005, 23:45
Jij hebt er wel kijk op! Thanks man! 8-)





:-D

Sim Simon
4 maart 2005, 18:42
Word die zanger gepijpt ofzo?

"Ah ah blehhh wehhhhh tutaaaa!!!"

:D

Gitaar klinkt wel ok. Drums heb je volgens mij met een drumcomputer gedaan. :-? En bas spelen kunnen jullie ook niet. :-?

Embryoyo
5 maart 2005, 21:48
Kvind het een beetje ziek om zulke plaatjes te posten :roll:ik niet.

Ritch
5 maart 2005, 23:45
Kvind het een beetje ziek om zulke plaatjes te posten :roll:ik niet.

Dát hebben we al gemerkt bij het topic "Tattoos" :-?

Man
6 maart 2005, 10:36
haha wat een figuren zijn jullie allemaal..

gitaarnet.

Embryoyo
6 maart 2005, 12:04
Op sites als ogrish.com en zo staan veel leukere plaatjes.

Annuh
7 maart 2005, 16:51
vind je mijn sound crappy?

ik vind mijn sound wel vet


en wat vinden jullie van mijn solo? ik weet dat hij voorspelbaar is, maar het moet ook lekker te beluisteren zijn.

Misschien luister je wel naar een vrouw waar jij dus duidelijk nog geen ervaring mee hebt...wij houden niet van verwaarloosde arrogante persoontjes!

Predator
11 maart 2005, 09:53
zo dan....
is Shakeel weer eens opgedoken in een van zijn verschijningen ??Hey 'Mouthfill' dat is echt niet grappig, Shakeel speelt geen pop en al helemaal geen troep! You and I both know that!

Over het nummer, doe serieus wat aan die zang als je meer dan alleen voor de lol muziek maakt. Als de foto's van dat optreden echt van jullie zijn zou ik mezelf echt schamen als ik met zulke zang kwam aanzetten. Is het publiek groter dan de band of wat?

De mix neem ik je niet kwalijk, daar heb ik niet op gelet want de rest zat me zo dwars. De gitaarsolo is trouwens WEL leuk gedaan maar het geluid had daar iets natter gekund. Ik vind dat er weinig positiefs aan dit nummer valt op te merken, persoonlijk had ik het stilgehouden.

Bloodline
11 maart 2005, 23:31
vinden jullie mijn sound niet goed?

ik meende dat het katte gejank was. is dit serieuse muziek ? . . . niet mijn soort :) kan vast wel zij ndat ieand anders het mooi vind

Azrael
12 maart 2005, 13:00
vinden jullie mijn sound niet goed?

ik meende dat het katte gejank was. is dit serieuse muziek ? . . . niet mijn soort :) kan vast wel zij ndat ieand anders het mooi vind

Nee , het is serieuZe muziek.

Man
13 maart 2005, 18:58
vind je mijn sound crappy?

ik vind mijn sound wel vet


en wat vinden jullie van mijn solo? ik weet dat hij voorspelbaar is, maar het moet ook lekker te beluisteren zijn.

Misschien luister je wel naar een vrouw waar jij dus duidelijk nog geen ervaring mee hebt...wij houden niet van verwaarloosde arrogante persoontjes!

jullie?, de gitaarnetgang?

joe.


vinden jullie mij dan zo arrogant?.. en kan jij na 111 posts eigenlijk wel al spreken voor de rest?

Man
13 maart 2005, 19:02
vind je mijn sound crappy?

ik vind mijn sound wel vet


en wat vinden jullie van mijn solo? ik weet dat hij voorspelbaar is, maar het moet ook lekker te beluisteren zijn.

Misschien luister je wel naar een vrouw waar jij dus duidelijk nog geen ervaring mee hebt...wij houden niet van verwaarloosde arrogante persoontjes!

jullie?, de gitaarnetgang?

joe.


vinden jullie mij dan zo arrogant?.. en kan jij na 111 posts eigenlijk wel al spreken voor de rest?



Ik vond het zelf wel bijzonder dat ik met mijn anus kan zingen.. maarja er is duidelijk geen publiek voor.. ik heb er jaren op getrained.. maar het is dan maar eens tijd dat ik dit alles achter me laat en verder ga werken aan mijn progrokcprojekct .. ik vind jullie een stelletje gemeneriken.. nog gemener dan de jury van idols..

Man.

Mannink
21 maart 2005, 18:23
Zo!

Mannink
21 maart 2005, 18:24
Zo!