PDA

View Full Version : Gitarist Welch verlaat Korn



avenue
24 februari 2005, 13:00
Gitarist Welch verlaat Korn
Uitgegeven op 24 februari 2005 om 12:26 uur

Gitarist Brian Welch van de heavy metalband Korn verlaat de band om met zijn muziek de Heer te prijzen. Volgens een verklaring dinsdag op de website van Welch heeft hij Jezus als zijn redder geaccepteerd en zal hij zijn muzikale activiteiten dienovereenkomstig invullen.

In een interview met de krant Bakersfield Californian zei Welch dat sommige mensen mogelijk verrast zullen zijn door zijn beslissing. ,,Veel mensen denken dat ik gek ben, maar dat maakt me niet uit." Welch zei gedesillusioneerd te zijn geraakt door de heavy metalmuziek van zijn eigen band en de donkere en morbide associaties die heavy metal oproept.

Maar de leden van de band zijn geen slechte mensen, zei hij. De schuld ligt bij de manier waarop grote bedrijven de band promoten. In werkelijkheid zijn het gewoon een stelletje kinderen die nooit de kans hebben gehad om op te groeien, aldus Welch.

Later dit jaar komt Korns achtste album uit. Het eerste album heette Korn en verscheen in 1994. Er zijn meer dan twee miljoen exemplaren van verkocht.

(bron: www.nieuws.nl)

jammer :o :cry:
vinden jullie niet?

BassAgent
24 februari 2005, 13:02
Nee. Fuck korn.

waix
24 februari 2005, 14:30
das nou echt het laatste wat ik zou zien gebeuren
de gitarist van korn gaat voortaan reli-rock maken :D

Thom TK
24 februari 2005, 15:03
Staat al in offtopic hoor...we zijn daar uitgebreid aan het feesten nu :-D

Blijepanda
24 februari 2005, 15:36
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=48790

Wicked Willy
25 februari 2005, 00:13
Pffffff echt jammer!!!












Not!

RS-Rik
25 februari 2005, 11:05
Ik denk niet dat iemand er om wakker zal liggen.

Superhero
25 februari 2005, 13:05
Ja volgens mij maakt het niet uit welke gitarist je in die band stopt, elk nummer klinkt tog hetzelfde.. Pak een 7snaar en blijf een beetje op de laagste snaar rossen.. :wink:

Braindead
15 april 2005, 22:34
lekker belangrijk