PDA

View Full Version : Boxymusic, Guitarbargains, Musicpassion...



Enfantterrible84
24 februari 2005, 11:52
Heeft iemand hier ooit eens iets besteld bij www.musicpassion.com (of een van de aanverwante sites zoals www.boxymusic.com of www.guitarbargains.com)?
Wat zijn jullie ervaringen met dit bedrijf?

pol
24 februari 2005, 11:57
zoek es bij "piens" , weet je genoeg.
ik vraag me af wat ze willen bereiken met al die url's ?

rhirschmann
24 februari 2005, 13:33
De zoek functie binnen het Gitaarnet forum werkt erg goed :-D

Ongeveer een week geleden heeft iemand anders nl. dezelfde vraag gesteld.

Enfantterrible84
24 februari 2005, 13:37
Ik weet dat deze URL`s bij Piens MusicPlanet horen. Maar ik vroeg me af of er hier musici zijn die al iets besteld hadden via deze websites, wat de ervaringen zijn met bestellingen... Die prijzen zijn zo laag, maar voor ik mogelijk iets ga bestellen zou ik wel eens van anderen willen horen hoe de service/aflevering/etc is. De faq`s geven me wel wat informatie, maar persoonlijke ervaringen zou ik op prijs stellen :wink:

pol
25 februari 2005, 11:54
kijk es op www.offstage.be bij shops.

Les Paul
26 februari 2005, 10:06
Ik heb 2 jaar geleden een Les Paul Ace Frehley gekocht via gibsonshop.com. Eerst de gitaar bij Piens uitgeprobeerd. Daarna hebben ze hem voor me apart gelegd. Toen ik hem bestelde hadden ze een klein misverstand omdat mijn gitaar weggelegd was. Toen ik een week later op de site keek was de prijs zo'n 300 euro lager. Na een belletje kon ik de order annuleren en voor de nieuwe prijs weer bestellen. De volgende dag was ik een Les Paul rijker.
Al met al dus prima service.

Maniaaaak!!
21 maart 2005, 18:54
ga morgen een strat bestellen Piens/guitarbargains hij ligt al klaar voor me. Ik verw8 niet echt problemen ofzo...

Roque
22 maart 2005, 12:44
ga morgen een strat bestellen Piens/guitarbargains hij ligt al klaar voor me. Ik verw8 niet echt problemen ofzo...

Welk model ga je nemen.

Maniaaaak!!
22 maart 2005, 16:05
ga morgen een strat bestellen Piens/guitarbargains hij ligt al klaar voor me. Ik verw8 niet echt problemen ofzo...

Welk model ga je nemen.

Een Mexicaan is het, een classic 50´s Daphne Blue stratocaster. Kost hier in NL een stuk meer dan daar. Wilde bestellen en las dus net dat per niet zo lang geleden UPS hun spullen niet meer verzekerd wil versturen als het instrument niet in een koffer ligt.

Ik koop er dus een Stagg koffer bij, is nooit weg natuurlijk een extra koffer.

Heb alle zooi om hem om te bouwen naar een iets degelijker gitaar al liggen, tis nu nig w88 op antwoord op mijn vragen...

UPDATE:

Heb zojuist mijn tracking code ontvangen voor UPS, Guitabagains heeft zojuist mijn vragen beantwoord.

Ik heb de 23e om 9:00 besteld, mijn betaling (handmatige internationale overmaking via Fortis) was de 24e om 13:00 rond. Vandaag om 15:00 is het pakket (gitaar + case) door guitarbargains via express saver richting Den Haag gestuurd.

Vooraslnog gaat alles nog goed, ik mag volgens UPS het pakket morgen verwachten, maar ik twijfel of dit gaat lukken i.v.m. de paasdagen.

Ik hou jullie op de hoogte, vooralsnog ben ik erg te spreken over de service van guitarbargains. Ze zijn af en toe wat laat met antwoorden, maar over het algemeen wordt ik zeer goed geholpen.

Jullie horen nog hoe het afloopt...

Maniaaaak!!
26 maart 2005, 07:38
Mijn Gitaar bevindt zich momenteel in brussel, ik gok dat men hem via het vliegtuig hierheen gaat laten komen (wat een hassle voor een stukkie waar je 2 uur over rijdt).

ToTaL FaKe
26 maart 2005, 09:59
najah wees blij.... :-D

ik had vorige maand iets besteld bij dell, en het werd verzonden met UPS..

najah ik dus die tracking doen.. bleek hij al in amsterdam te zijn..
Toen ik om 17.00 keek was hij alweer in frankrijk ergens.. :-D

najah ik dacht huh hoe kan dat nou..

de volgende morgen om 9.30 ging de bel... ik dacht wie is dat nou weer.. en ja hoor daar was mijn computer..


dus opzich is het wel allemaal goed geregeld daar bij UPS... En ze weten heus wel wat ze doen :wink: waarschijnlijk ligt er een route waarop ze rijden als ze via brussel gaan ?

Maniaaaak!!
29 maart 2005, 15:31
Hijs Binnen,

geen slecht woord over voor guitarbargains!

Ik ben erg tevreden, ben goed geholpen, goed geadviseerd en 200 euro goedkoper uit dan bij de muziekzaak om de hoek...

xal strax ff pics posten

Globetrotter
13 mei 2005, 13:01
Hoi

Toch een beetje oppassen met Piens... Ik heb daar op 12 januari een basgitaar besteld. Omdat ze toen niet binnen was, hadden ze mij aangeraden om ze via de site te bestellen én te betalen, dat ze dan in bestelling zou gezet worden bij de groothandel. Wel, ik heb nu 2 weken geleden mijn basgitaar aangekregen, dus begin mei. Al die tijd werd ik van 't kastje naar de muur gestuurd en kon men mij nooit met enige duidelijkheid zeggen wanneer 't ding geleverd zou worden (over een week, 't einde van deze maand, begin volgende maand enz. tot begin mei...). Al die tijd had ik geen instrument, had ik dit bestelde instrument al wel betaald en kreeg ik vanuit Piens geen waardevolle en concrete antwoorden op mijn ongenoegens en vragen. Ok, ze zijn misschien een beetje goedkoper dan andere winkels, maar de manier van met klanten omgaan is naar mijn gevoel beneden alle peil. Klant is verre van koning, en dat weegt toch ook een stuk door bij de aankoop van een instrument in mijn ogen. Nee, ik doe er voorlopig geen aankopen meer... geef mij maar Key Music (ook best goedkoop hoor!) of een gewone kleinhandel waar je nog enigzins met respect behandeld word.
Groeten,

Bart

N.B. Ik wil absoluut geen contra reclame maken voor Piens, of ze helemaal als slecht afschrijven, maar ik wil wel graag mijn ervaringen delen. Een gewaarschuwd man is er twee waard zeker?

Globetrotter
13 mei 2005, 13:01
Hoi

Toch een beetje oppassen met Piens... Ik heb daar op 12 januari een basgitaar besteld. Omdat ze toen niet binnen was, hadden ze mij aangeraden om ze via de site te bestellen én te betalen, dat ze dan in bestelling zou gezet worden bij de groothandel. Wel, ik heb nu 2 weken geleden mijn basgitaar aangekregen, dus begin mei. Al die tijd werd ik van 't kastje naar de muur gestuurd en kon men mij nooit met enige duidelijkheid zeggen wanneer 't ding geleverd zou worden (over een week, 't einde van deze maand, begin volgende maand enz. tot begin mei...). Al die tijd had ik geen instrument, had ik dit bestelde instrument al wel betaald en kreeg ik vanuit Piens geen waardevolle en concrete antwoorden op mijn ongenoegens en vragen. Ok, ze zijn misschien een beetje goedkoper dan andere winkels, maar de manier van met klanten omgaan is naar mijn gevoel beneden alle peil. Klant is verre van koning, en dat weegt toch ook een stuk door bij de aankoop van een instrument in mijn ogen. Nee, ik doe er voorlopig geen aankopen meer... geef mij maar Key Music (ook best goedkoop hoor!) of een gewone kleinhandel waar je nog enigzins met respect behandeld word.
Groeten,

Bart

N.B. Ik wil absoluut geen contra reclame maken voor Piens, of ze helemaal als slecht afschrijven, maar ik wil wel graag mijn ervaringen delen. Een gewaarschuwd man is er twee waard zeker?