PDA

View Full Version : Weer geld uitgegeven.....



PluueeR
6 juli 2002, 20:25
Ik heb weer wat geld uitgegeven :smile: en het is de Fender HotRod Deville 2x12 gewworden. Ik vind hem erg lekker klinken, een wereld van verschil vergeleken met mijn Valvestate 100R. Maar dit ding is zwaar. Moest een klein stukje mee door Amsterdam naar de auto.... damned.... op elk Amsterdammertje dat ik tegen kom heb ik even een rustpauze gehouden :grin:

Ook meteen een Tremolo effect van Marshall aangeschaft. Ik kreeg echter een andere mee dan dat ik in de winkel op gespeeld had. En deze doet het niet. Enige wat ik hoor is een kleine boost in het signaal meer niet :sad: ook was de batterij zo goed als leeg :sad: volgende week maar mee terug. Maar verder ben ik met mijn versterkertje in ieder geval heel erg blij.

BLOK182
6 juli 2002, 20:32
het is idd een heel verschil met een vs100r, gefeliciteerd!

Dude
7 juli 2002, 11:23
cool spul allemaal hoor, speelse

plusminus
10 juli 2002, 11:32
Kans is dat het pedaal wel goed is ,dat alleen de batterij op is en hij daarom niet meer werkt.
Probeer dat eens ,is denk ik goedkoper dan heen en weer rijden.

Phizer
22 juli 2002, 18:52
die amsterdammertjes wilden je maar zeker al te graag helpen...

BLOK182
22 juli 2002, 19:20
Fotootjeeeeeeee!!!!!!!!1

PluueeR
22 juli 2002, 21:04
Batterij was inderdaad leeg. Erg slordig trouwens. Maar met een nieuwe battery van mezelf deed ie het ook niet. Heb hem teruggebracht en de Boss meegenomen zonder bij te betalen (verschil van 31 euro's).

Foto van die versterker is te zien op fender.com :smile:

sebass
22 juli 2002, 23:39
Pff je zou het geld maar hebben. Ik moet nog veel te veel betalen en aangezien ik ook te laat was met inschrijven ben ik mijn ov misgelopen dus dat kan ik ook weer gaan dokken iedere dag naar utrecht met de trein en de bus :sad:

Lacrymosa
23 juli 2002, 09:21
Krijg je dan op de helft van et jaar geen nieuwe OV? (ik bedoel, vanaf 1 januari?)

CheerS!!

sebass
23 juli 2002, 10:59
Ja dat is wel waar maar toch het blijft duur om de rest tot 1 januari te betalen.