PDA

View Full Version : Bassist zoekt band, Den Bosch



Master Tinuzzz
28 september 2001, 14:17
Interesses: Hardrock/metal, Symphonische Hardrock/metal. Geen beginnende band, serieus oefenen, maar met het plezier voorop! ik speel 8 jaar bas, creatieve geest en ben erg gezellig(?), dus...

Schizo
4 oktober 2001, 17:15
Hey jij ook al :smile: ik speel ook bas en woon in omgeving den bosch

Master Tinuzzz
5 oktober 2001, 15:10
Speel je al in een band of ben je nog zoekende????

Misschien samen een band oprichten?
2 basgitaristen!?!?!?!? Nog nooit meegemaakt!
"The Bassbrothers" ofzo???

Tsss, hahahaha

anoniem
22 oktober 2001, 15:05
Wou even zeggen, ik kom ook uit den bosch.
ben 18, ben sologitarist, heb al in mn ouwe
band gespeeld, maar deze is stuk gelopen.
Ik ben geinteresseerd te spelen in een bandje
met jou als bas, maar ja, we hebben dan nog geen drummer en zanger, als deze nu ook eens reageren zou dat perfect zijn.
Noem mij maar Eddie, reageer dan even op jezelf zodat er een berichtje van jou onder de mijne staat, gesnapt!! mazelen

Master Tinuzzz
25 oktober 2001, 15:57
Op 2001-10-22 14:05, schreef anoniem:
Wou even zeggen, ik kom ook uit den bosch.
ben 18, ben sologitarist, heb al in mn ouwe
band gespeeld, maar deze is stuk gelopen.
Ik ben geinteresseerd te spelen in een bandje
met jou als bas, maar ja, we hebben dan nog geen drummer en zanger, als deze nu ook eens reageren zou dat perfect zijn.
Noem mij maar Eddie, reageer dan even op jezelf zodat er een berichtje van jou onder de mijne staat, gesnapt!! mazelen


Tja, voldoe jij aan mijn "eisen"? ik bedoel, zie eerste bericht!!!

anoniem
29 oktober 2001, 11:00
Hallo weer met Eddie!!
Tja, Hardrock klinkt goed, maar metal en symphonische shit nee dat ni!!

pinkevilshit
6 maart 2002, 19:04
hey
k ben een gitariste van 16 en zoek dus een bandje. ik speel 1.5 jaar gitaar en heb eigen inbreng. k leer snel en wil echt serieus met een band beginnen. dus dan zou k graag reactie willen.. :smile:
greetz nikki

Master Tinuzzz
6 maart 2002, 23:09
Hoi hoi, hier weer wat van mijn kant, ben op stage en kan niet vaak de mail checken. Maar goed, Eddy en pinkenogwat, misschien wel leuk om wat te gaan doen. Maar waar en wanneer? Ik ben niet al te bekend in Den Bosch. Weet je wat, laat effe wat achter hier en ik hoor het wel,

Groeten

Master Tinuzzz, ook wel Tinuzzz, ook wel Martijn genoemd

SoE
15 augustus 2002, 21:09
hey hey, SoE hier, ik woon in rosmalen (helaas ook in de gemeente den bosch :razz:) ik speel 1,5 jaar gitaar nu, en ben wel geinteresseerd in een band, iig flink wat jamsessies.

volgens mij leer ik vrij snel, en mijn stijl is vooral solo/riffs a la children of bodom enzo, lekker solo-en vin ik het vetst, ook al ben ik er echt nog geen ster in, kweenie of je nog op zoek bent, maar ik iig wel dus laat maar wa horen ok? email: gekkepaard@hotmail.com

mzzls -SoE

Schizo
1 oktober 2002, 23:59
ik heb nou uit rosmalen dus een hele goede gitarist speelt 6 jaar gitaar en ik speel nu zo'n 1.5 jaar bas we maken stevige melodieuze metal
met power, black, Death, en Trash invloeden intressen? neem dan contact met me op of voeg me op msn toen met het mail adres Jan_Vugts@hotmail.com

awake
17 november 2002, 22:26
hmmm wij zijn 2 zangeressen die nog een basgitarist zoeken, en ook een drummer en 2 electrische gitaarspelers.... interesse? mail trug!!!!!!!!!

Bigfoot414
9 februari 2003, 02:18
Je kunt 'elektrische gitaarspelers ook gewoon gitaristen noemen hoor...

Batsumoto
13 februari 2006, 18:31
Hej ik woon in de Stad van Den Bosch en ik zing. Ik ben 17 jaar en heb al ongeveer 4 tot 5 jaar zangles. Ik speel piano en Gitaar. En mijn passie is muziek. Ik houd van een hoop verschillende stijlen dus dat zou wel goed zijn.