PDA

View Full Version : H&K Matrix getest, samen met Cube 60...



Speeddemon
23 februari 2005, 21:06
die H&K is behoorlijk ruk.

Speeddemon
23 februari 2005, 21:09
Clean was ie best aardig en de Crunch setting ook nog wel, maar Lead en Warp zijn beiden te krasserig, te feedback gevoelig, hebben te weinig 'oomph' en zijn gewoon ruk.

Ik heb in alle stilte hem kunnen testen, klein half uur lang een bruikbaar setje tones eruit proberen te halen, maar nee.

De Cube 60 daarentegen.... (ik had 'm al een paar keer eerder getest, maar nog nooit ge A/B-ed met die Matrix),
supervet laag, vette punch. Ik heb daar trouwens met de Metal setting een behoorlijk overtuigende 'early EVH' tone uit weten te halen!


Dus als iemand een 50/60 watter overweegt, zou ik eerder de Cube 60 nemen dan die H&K Matrix. De effecten van de H&K waren ook niks bijzonders trouwens.

Fumi SG
23 februari 2005, 22:55
Dus als iemand een 50/60 watter overweegt, zou ik eerder de Cube 60 nemen dan die H&K Matrix. De effecten van de H&K waren ook niks bijzonders trouwens.

die H&K Matrix is trouwens 100 Watt :wink:

Azrael
23 februari 2005, 23:25
Cubistisch geluidje :)
Ben toch heel benieuwt hoe die Cube 60 klinkt vergeleken met mijn Cube 30.

Speeddemon
24 februari 2005, 02:33
Dus als iemand een 50/60 watter overweegt, zou ik eerder de Cube 60 nemen dan die H&K Matrix. De effecten van de H&K waren ook niks bijzonders trouwens.

die H&K Matrix is trouwens 100 Watt :wink:
dan is ie helemaaaal ruk!

Oh, ik kon op de lead en warp kanalen de treble ook niet voorbij '3' zetten, zonder honden te wekken 2 steden verderop. :o