PDA

View Full Version : Zerberus Limited 1



MetalliCat
6 juli 2002, 11:33
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=637

Heeft iemand ervaring met deze gitaar ?
Ik kon er op google/harmony central niets over vinden. Hij ziet er wel leuk uit en is niet extreem duur. Graag hoor ik jullie mening.

Rwin
6 juli 2002, 12:09
hmm hij ziet er wel geinig uit.

voor het geld krijg je denk ik geen andere met die mogelijkheden...

maarja... je moet erop spelen om te beslissen of het iets is...

Rwin

sash
6 juli 2002, 12:26
Hij ziet er mooi uit en hij zit in een koffer, dus daarmee heb je ook al een voordeel, aangezien die al vrij duur zijn. Een soort copy van de Ibanez Jem. Als ie net zo lekker speelt zou ik em zeker kopen.

MetalliCat
6 juli 2002, 13:26
Maar als er zo veel mogelijkheden opzitten voor zo weinig geld, zal dat dan wel goede kwaliteit zijn ?

Ibanez
6 juli 2002, 15:56
wooooo gek, wat een ongelooflijke kopie van de ibanez jem!! Ook geen goeie floyd volgens mij. Ik ken het merk niet, en omdat het een kopie is is het volgens mij niet echt topkwaliteit...

sash
6 juli 2002, 17:02
Nou hij ziet er in ieder geval netjes uit, er zit een koffer bij en hij zal idd stukken minder zijn dan de JEM, maar ik denk dat je er een betere koop aan hebt dan bijvoorbeeld een Squier of jouw Stagg en nog een voordeel, je pa legt 150 euro bij :grin:

MetalliCat
6 juli 2002, 17:46
Hehe dat is zo Sash :smile:

MetalliCat
6 juli 2002, 17:48
Op 2002-07-06 15:56, schreef Ibanez:
wooooo gek, wat een ongelooflijke kopie van de ibanez jem!! Ook geen goeie floyd volgens mij. Ik ken het merk niet, en omdat het een kopie is is het volgens mij niet echt topkwaliteit...

Dat het een kopie is zal denk ik niet zo heel veel zeggen over dat het een slechet is of niet, natuurlijk, hij zal wel minder zijn als een JEM, maar bijv squier is wel een fender kopie en niet zo goed als fender maar toch zijn het best wel goede gitaren.

Thomasvv
6 juli 2002, 17:58
En die Washburn dan?

MetalliCat
6 juli 2002, 18:27
Zie ik toch maar vanaf..hehe, weet et, ben een zeikerd :razz:

Bins
6 juli 2002, 18:34
Ga gewoon ff kijken joh, dat kan toch geen kwaad? Ik ben nou wel benieuwd.:smile:

MetalliCat
6 juli 2002, 20:20
Ik w8 er nog ff mee, als ik nieuwe spullen koop dan koop ik amp + gitaar in 1. Duurt nog een paar maandjes dus. Maar als ik hem dan ga proberen zal ik wel effe zeggen wat ik er van vond.

Ic3gl0vE
13 juli 2002, 18:55
gitaar is al weg! helaas...
weet je al wat voor versterker je gaat kopen?

MetalliCat
21 juli 2002, 17:41
Nee weet ik nog nie..w8 ik nog ff mee, eerst mountain bike (600 euro)

Ben trouwens vervroegd terug van vakantie :s