PDA

View Full Version : Aangeboden: aria pro II zz deluxe (gifgroen)



spyrocker
22 februari 2005, 19:59
Deze electrische gitaar uit 1987 heeft een uniek uiterlijk, geeft een klasieke
klank en toch optimaal bespeelbaar
deze bliksem van een gitaar zal iedereen verrassen.
je krijgt er een standaard bij van stagg, en een gifgroene band
de gitaar is prima in orde

bieden via email graag

groeten ronnie

scholier
22 februari 2005, 20:01
Ik weet niet of je het weet maar dit is spam, je mag enkel reclame maken(voor jezelf) in je onderschrift

wietse
22 februari 2005, 20:23
SPAM!!!
eerste post en dan gelijk een advertentie , heb een vaag vermoeden dat deze poster verder geen bijdrage zal leveren aan dit forum.
gratis adverteren op marktplaats .2ehands.nl etc , maar niet hier!

Toffe gozer
22 februari 2005, 20:24
He Spamrocker, je krijgt een vriendelijk verzoek om op te rotten

BassAgent
22 februari 2005, 20:28
Zeer juist. Ga ergens anders lopen spammen. Ik weet nog een goeie: NERGENS

Mitch
22 februari 2005, 20:41
Is wel een plek voor en die heet GITAARMARKT.
Verwacht je niet door de naam natuurlijk, maar toch is het zo :roll:

Brianmayrulezzz
22 februari 2005, 20:54
wat zijn we weer aardig :roll: Kunt ook vriendelijk verzoeken het ergens anders te plaatsen volgende keer en het topic nu sluiten door de mods, die vent kan dat ook niet weten... naja, ik zou het ook niet weten, nooit zin om die regels allemaal te lezen :wink:

Lenweë Míriel
22 februari 2005, 21:15
spammer :evil: :evil: :evil:

hey spammer...
hey spammer...



spammer...






Ga eens dood :-D :-D

(niet personelijk bedoelt hoor maar reclames en zo worden niet geaccepteerd hier)

Squier4ever
22 februari 2005, 21:22
Spam SPam SPam Spam Spam

Jeroenvanhulsteijn
22 februari 2005, 21:24
jaja, deze man heeft gewoon een gedreven handelsgeest :) .

Het is bekend dat mensen zelden handleidingen of regels of wat dan ook lezen. En dan is het natuurlijk de taak van de forumleden om nieuwelingen te wijzen op het bestaan van regels aangaande het gebruik van het forum. Liefst worden er met een botte bijl koppen gehakt :cool: .

Het blijft natuurlijk nogal voorbarig om te veronderstellen dat die kerel verder niks aan het forum zal toevoegen.

En ga ik dan ook nog nuttige dingen zeggen?












......................nah





Hm, mss moet er een sticky komen waarin alle signatures staan. Kun je zien wat er te koop is en welke wereldverheffende en wereldvreemde uitspraken er gedaan worden.

wietse
22 februari 2005, 22:02
wat zijn we weer aardig :roll: Kunt ook vriendelijk verzoeken het ergens anders te plaatsen volgende keer en het topic nu sluiten door de mods, die vent kan dat ook niet weten... naja, ik zou het ook niet weten, nooit zin om die regels allemaal te lezen :wink:
zoals ik al zei eerste post is een ad , die kerel wil hier gewoon gratis adverteren , zulke lui komen hier zo vaak langs elk forum heeft er last van.
als hij wel iets aan het forum bij wil dragen dan had hij nu al een paar posts erbij gehad.
of zich in ieder geval al verontschuldigd of zich verdedigd.
daarbij het is zowiezo een slechte start om zo op een forum te beginnen .

Svenson
23 februari 2005, 01:36
Hmm, kan je me wat meer vertellen over die gitaar? En foto's? :-D

Braindead
24 februari 2005, 16:58
Maar uh als ie echt een goede gitaar voor weinig speciaal aan de forummers hier aanbied, inclusief fotootje is het natuurlijk wel goed (voor 1 keertje dan)
toch ?
:-D

Jeroenvanhulsteijn
24 februari 2005, 18:10
Ja, 100 euro ofzo :lol: