PDA

View Full Version : wahaha ik ga naar Zakk



scholier
22 februari 2005, 19:40
WIEHIEW Ik ga naar Zakk Wylde(black label society) in tilburg wiehiew ik ben echt super blij :gitarist: :lp: :zz: , zijn er nog meer mensen die er naar toe gaan?(sorry ik heb in mijn enthousiasme het eerste de beste subforum maar gepakt) :-D :-D :-D :-D

BassAgent
22 februari 2005, 19:41
Nee ik ga niet:P wanneer is et?

scholier
22 februari 2005, 19:45
24 mei :-D (op een dinsdag)

scholier
22 februari 2005, 19:49
(p.s. over zakk gesproken , check ff me onderwerp in speeltechnieken en theorie, ik hoop dat iemand daar antwoord kan geven)

Kasper
22 februari 2005, 19:53
Je gaat hem persoonlijk ontmoeten of zo?

scholier
22 februari 2005, 19:54
nee ik ga naar zijn concert :-D

Swan
22 februari 2005, 20:00
je hebt n kaartje gekocht....wauw....

scholier
22 februari 2005, 20:03
jezus ik ben gewoon blij, dit is mijn eerste 'echte' concert

groovyB3
22 februari 2005, 20:06
Congrats!

Maareuh... moet dit niet in off topic?

BLOK182
22 februari 2005, 20:09
Ik wil wel, maar dan zit ik (bijna) in mijn eindexamens! Wat is Zakk toch een lamzakk, precies op dat moment komen :-D

scholier
22 februari 2005, 20:11
haha echt kut voor je maar ik dacht dat hij in juni ofzo ook nog op een festival ging optreden, je hebt nog een kans :-D :cool:

bert k
22 februari 2005, 20:16
ik zet hem wel in Bands/artiesten, daar past ie beter...

Cubensis
22 februari 2005, 20:16
Congrats!

Maareuh... moet dit niet in off topic?

nee in gigs

Negative K3 fan
22 februari 2005, 21:17
zakk is echt een zieke speler, echt wel respect voor die gozer!

download maar eens wat instructievideo's ofzo

Man
23 februari 2005, 00:17
ik weet niet of ik dit veilig kan zeggen aangezie ik de vorige keer bijn agebanned was door een soorgelijke opmerking over deze man maar :

Als ik ergens een hekel aan heb zijn de het instructievideos van zakk wylde, hij doet het allemaal veel te snel voor heb ik het idee en is meer bezig zijn spel te promoten dan om echt les te geven.. dat vind ik balen want ik zou graag wat van zo iemand willen leren.

Man
23 februari 2005, 00:18
ik weet niet of ik dit veilig kan zeggen aangezie ik de vorige keer bijn agebanned was door een soorgelijke opmerking over deze man maar :

Als ik ergens een hekel aan heb zijn de het instructievideos van zakk wylde, hij doet het allemaal veel te snel voor heb ik het idee en is meer bezig zijn spel te promoten dan om echt les te geven.. dat vind ik balen want ik zou graag wat van zo iemand willen leren.

Negative K3 fan
23 februari 2005, 08:58
hah wat grof!

m,aar het klopt natuurlijk wel :)

scholier
23 februari 2005, 13:59
ik vind eigenlijk ook wel dat hij net iets te commercieel is, hij heeft echt van alles wel een signature ding, zelf snaren :o :roll: Maar hij blijft wel een vette speler

Cubensis
23 februari 2005, 19:56
wat is er mis met commercieel zijn?
als ie niet commercieel zou willen zijn zou ie ook maar geen platen uit moeten brengen en een baantje ernaast moeten zoeken, want veel inkomsten heeft ie dan niet, dus touren zodat jij 'm live kan zien zit er dan ook niet in vrees ik :roll:

scholier
23 februari 2005, 23:28
ik bedoel gewoon dat hij niet al die signature dingen hoeft te doen(zoals snaren en wahwah, ik heb het nou niet over de gitaren) ik bedoel er zijn zat gitaristen die genoeg verdienen zonder signature snaren

THW
24 februari 2005, 09:00
het grappige is nog wel dat ie de meeste van het signature spul zelf nog geen eens gebruikt :-D

rocker_71
24 februari 2005, 10:57
IK GA OOK!!!

Echt vet, ik heb mijn kaartje al klaar liggen. Ik kan niet geloven dat ie voor 20 eoro in 013 staat, maar het is echt waar.

Ik heb net Megadeth ook gexzien in 013. Goede zaal.
Ierse pub tegenover 013, cool.

scholier
24 februari 2005, 11:29
vet gefeliciteerd :lol: is 013 een zaal dan, ik dacht dat het een of ander park was(teminste dat dacht me moeder haha :lol: ) maar in een zaal is het veel leuker :-D

marc_o
24 februari 2005, 15:24
ik bedoel gewoon dat hij niet al die signature dingen hoeft te doen(zoals snaren en wahwah, ik heb het nou niet over de gitaren) ik bedoel er zijn zat gitaristen die genoeg verdienen zonder signature snaren


Tot je zelf de kans krijgt....
Staat marshall op de deurmat, zeg Scholier, we willen een amp uitbrengen met jouw naam erop.
MXR: zeg eneer Scholier, we willen een Wah en een Overdrive uitbrengen met jouw naam erop
Gibson: Zeg meneer Scholier, zullen we eens een Les Paultje met jouw naam erop uitbrengen?
ga zo maar door...


En jij: nee, dan ben ik te commercieel.....

marc_o
24 februari 2005, 15:26
ik bedoel gewoon dat hij niet al die signature dingen hoeft te doen(zoals snaren en wahwah, ik heb het nou niet over de gitaren) ik bedoel er zijn zat gitaristen die genoeg verdienen zonder signature snaren


Tot je zelf de kans krijgt....
Staat marshall op de deurmat, zeg Scholier, we willen een amp uitbrengen met jouw naam erop.
MXR: zeg eneer Scholier, we willen een Wah en een Overdrive uitbrengen met jouw naam erop
Gibson: Zeg meneer Scholier, zullen we eens een Les Paultje met jouw naam erop uitbrengen?
ga zo maar door...


En jij: nee, dan ben ik te commercieel.....

scholier
24 februari 2005, 19:50
ik bedoel gewoon dat hij niet al die signature dingen hoeft te doen(zoals snaren en wahwah, ik heb het nou niet over de gitaren) ik bedoel er zijn zat gitaristen die genoeg verdienen zonder signature snaren


Tot je zelf de kans krijgt....
Staat marshall op de deurmat, zeg Scholier, we willen een amp uitbrengen met jouw naam erop.
MXR: zeg eneer Scholier, we willen een Wah en een Overdrive uitbrengen met jouw naam erop
Gibson: Zeg meneer Scholier, zullen we eens een Les Paultje met jouw naam erop uitbrengen?
ga zo maar door...


En jij: nee, dan ben ik te commercieel.....
ja oke ik weet wel zeker dat ik het zou doen, maar dan mag ik nu toch wel op de andere zeiken die het wel doen :-D

marc_o
24 februari 2005, 23:19
Nee, alleen als zo'n sell-out op Ibanus gaat spelen.....dan is alles geoorloofd. :)

WICKED
25 februari 2005, 15:13
Vet man!! Maar neem je oordoppen wel mee! :D whaha

scholier
25 februari 2005, 17:39
Vet man!! Maar neem je oordoppen wel mee! :D whaha
ja dat heb je met ibanez fans he die kunnen het echte werk niet waarderen :razz:

Paultje-k
26 februari 2005, 20:56
Z'n nieuwe clip van het nummer suicide messiah staat al op internet!
http://www.m-cylinder.com/bls.htm