PDA

View Full Version : Peavey TNT130 - goeie koop?



Martijn P
22 februari 2005, 19:15
Al enige tijd ben ik op zoek naar een basversterkertje. Nu kwam ik vanmiddag op marktplaats een Peavey TNT 130 basversterker tegen. De eigenaar wilde hier 150 euro voor hebben. Nu heb ik geen ervaring met deze versterker, dus kan iemand mij vertellen of dit a) een beetje een goeie versterker is, en b) 150 euro een goeie prijs is.

Hierbij de kanttekening dat ik speel op een Bill Lawrence Black Label bas; voor zover ik weet een onbekend merk (behavel de pickups dan), maar wel iets beter dan de standaard beginnersbas voor zover ik weet. En nog een kanttekening: ik ben een redelijke beginner :wink: dus het hoeft sowieso geen ontzettend zware topversterker te zijn.

All Dirt
22 februari 2005, 19:20
Peavey is altijd goed !

Is vast een combo met 15 ich speaker.

Is prima als je van een vol bassiig geluid houd.

Vraag even of er een tweeter bij zit, dan is het helemaal prima.

All Dirt
22 februari 2005, 19:24
ik heb even gekeken maar zit geen tweeter op wel 15inch speaker volgens mij.

Ik weet niet wat voor muziek je gaat spelen?

Maar op zich een leuk ding voor dat geld

Martijn P
22 februari 2005, 21:47
ik heb even gekeken maar zit geen tweeter op wel 15inch speaker volgens mij.

Ik weet niet wat voor muziek je gaat spelen?

Maar op zich een leuk ding voor dat geld

Wat ik speel/ga spelen varieert nogal, momenteel klooi ik een beetje aan, o.a.
RATM - Bombtrack, Bullet in the head, Killing in the name of
Rancid - Time Bomb
Muse - Muscle Museum
Seven nation army

En nog een zooi nummers die je als beginner makkelijk mee kunt spelen. En ik moet zeggen... 't werkt verslavend, dat bassen :wink:

Martijn P
22 februari 2005, 21:48
ik heb even gekeken maar zit geen tweeter op wel 15inch speaker volgens mij.

Ik weet niet wat voor muziek je gaat spelen?

Maar op zich een leuk ding voor dat geld

Wat ik speel/ga spelen varieert nogal, momenteel klooi ik een beetje aan, o.a.