PDA

View Full Version : fender sratocaster squier



Muk
22 februari 2005, 15:05
Ik heb een fender sratocaster squier gezien met serienummer
cn 6073512 , is dit een goede ???

Alvast bedankt voor julie reactie

Cubensis
22 februari 2005, 15:06
nee
squier is iets anders dan fender, squier zijn goedkope (en kutte) kopieën van fenders, CN betekent dat ie uit china komt, dus al helemaal crap is

Reel Big Fish
22 februari 2005, 16:06
Ik bied er €30 voor :-D

Stratman70
22 februari 2005, 16:16
Ik heb een paar maanden geleden nog een Skwaier uit China town in mijn handen gehad en ik was best impressed over hoe degelijk en strak het beestje aanvoelde. Heb 'm niet versterkt gehoord, maar hij speelde best aardig en degelijk.

Lune-a-tic
22 februari 2005, 18:07
Heb er zelf overlaatst eentje gekocht, 115 €, speelt als een tierelier maar heeft wat zwakke PU's, tjah 't is ook maar een backupje hé. :cool:
Gewoon checken hoe ze spelen is wel belangrijk, heb er in een shop nog andere in handen gehad en die waren ronduit slecht tot middelmatig.

Aca Ilic
22 februari 2005, 19:31
Ik heb een paar maanden geleden nog een Skwaier uit China town in mijn handen gehad en ik was best impressed over hoe degelijk en strak het beestje aanvoelde. Heb 'm niet versterkt gehoord, maar hij speelde best aardig en degelijk.
:???: jij bedoelt skvajer ? :-D

X-Pensive Wino
22 februari 2005, 20:29
nee
squier is iets anders dan fender, squier zijn goedkope (en kutte) kopieën van fenders, CN betekent dat ie uit china komt, dus al helemaal crap is

kom maar es ff op de mijne spelen dan pat :wink:

Cubensis
22 februari 2005, 20:39
ja, jij hebt een japanse, dit topic gaat over de chinese he ;)

X-Pensive Wino
22 februari 2005, 20:49
ow ,okay :oops:

scholier
22 februari 2005, 21:58
Ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken over squiers :x natuurlijk zijn het geen fenders maar er zitten ook goeie tussen, ik beleef harstikke veel plezier aan mijn squier en al zal hij dan flut zijn en crap, ik hou van hem :razz: 8) nee maar ff serieus, squiers zijn voor het geld best goede gitaren en als je nou niet zoveel geld tot beschikking hebt dan heb je gen andere keus(moet je een goedkope gitaar)

Raytheman
22 februari 2005, 22:31
Heb ook een chinese squier -overigens met een YN- serienummer uit 1995 en die speelt ook prima hoor. Toen gekocht voor 250 guldens :D

Svenson
23 februari 2005, 01:27
Hmm, Squier, daar begin ik niet aan, maar ik heb een akoustische Chinese Fender gekocht (DG14) voor 160 euri (ws de bedoeling om hem alleen voor mijn 5 maanden australie te houden), maar dat ding klinkt ook nog goed ook. Ik heb hem met diverse dure Matons vergeleken en ik koos iedere keer weer die stomme Chinese Fender. Blijkbaar kan je altijd wel geluk hebben dat een goedkope gitaar wel goed klinkt. Maar over het algemeen zijn Chinese Squiers kut natuurlijk. :)

Svenson
23 februari 2005, 01:29
dubbel

Bobbel
23 februari 2005, 11:33
Hmm, Squier, daar begin ik niet aan, maar ik heb een akoustische Chinese Fender gekocht (DG14) voor 160 euri (ws de bedoeling om hem alleen voor mijn 5 maanden australie te houden), maar dat ding klinkt ook nog goed ook. Ik heb hem met diverse dure Matons vergeleken en ik koos iedere keer weer die stomme Chinese Fender. Blijkbaar kan je altijd wel geluk hebben dat een goedkope gitaar wel goed klinkt. Maar over het algemeen zijn Chinese Squiers kut natuurlijk. :)

dat heb ik met mijn Squier Steelstring, die koste me 100 euro (nieuw) en hij klinkt en speelt geweldig!

scholier
23 februari 2005, 12:18
wiehiew 5-4 voor de squier liefhebbers :-D

Bluesbreaker
23 februari 2005, 13:38
Squier wat je nu in de winkel koopt is vrijwel altijd gewoon kut, voor een enkele scholier is het nog leuk, maar voor hetzelfde geld koop je een betere beginnersgitaar.

scholier
23 februari 2005, 13:45
Squier wat je nu in de winkel koopt is vrijwel altijd gewoon kut, voor een enkele scholier is het nog leuk, maar voor hetzelfde geld koop je een betere beginnersgitaar.
:D

Cubensis
23 februari 2005, 13:49
Alles over scholier

Geregistreerd op: 23-8-2004
Totaal berichten: 190
[0.03% van het totaal / 1.03 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van scholier
Woonplaats:
GEAR: squier+strat+en+een+H&K+60watt+blue-edition



nog waar ook :D

scholier
23 februari 2005, 14:06
haha daarom juist :-D

Lune-a-tic
23 februari 2005, 19:17
Squier wat je nu in de winkel koopt is vrijwel altijd gewoon kut, voor een enkele scholier is het nog leuk, maar voor hetzelfde geld koop je een betere beginnersgitaar.
Tenzij je het onderscheid tussen kut en lul kan maken natuurlijk. 8-)
Een gitaar is een stuk hout met snaren op, in Afrika maken ze wonderlijke muziek met geitendarmen en kalebassen, een Squier kan best goed klinken dus.
Als je nu meteen een Squier van 100 euri met een merk van 2000 gaat vergelijken, dan staat een Dafje mooi te verkommeren naast een SEL, de vergelijking is even krom.
1 juiste noot, goed getimed en gearticuleerd kan veel vertellen. 1/32ste noten op een "merk" blijven nietszeggend.

Bluesbreaker
23 februari 2005, 20:31
Squier wat je nu in de winkel koopt is vrijwel altijd gewoon kut, voor een enkele scholier is het nog leuk, maar voor hetzelfde geld koop je een betere beginnersgitaar.
Tenzij je het onderscheid tussen kut en lul kan maken natuurlijk. 8-)
Een gitaar is een stuk hout met snaren op, in Afrika maken ze wonderlijke muziek met geitendarmen en kalebassen, een Squier kan best goed klinken dus.
Als je nu meteen een Squier van 100 euri met een merk van 2000 gaat vergelijken, dan staat een Dafje mooi te verkommeren naast een SEL, de vergelijking is even krom.
1 juiste noot, goed getimed en gearticuleerd kan veel vertellen. 1/32ste noten op een "merk" blijven nietszeggend.

Ik weet niet wat je nu allemaal lult ( :) ), maar ik zeg alleen maar dat er betere beginnersgitaren zijn dat squiers.

turboblues
23 februari 2005, 22:58
Squier wat je nu in de winkel koopt is vrijwel altijd gewoon kut, voor een enkele scholier is het nog leuk, maar voor hetzelfde geld koop je een betere beginnersgitaar.
Tenzij je het onderscheid tussen kut en lul kan maken natuurlijk. 8-)
Een gitaar is een stuk hout met snaren op, in Afrika maken ze wonderlijke muziek met geitendarmen en kalebassen, een Squier kan best goed klinken dus.
Als je nu meteen een Squier van 100 euri met een merk van 2000 gaat vergelijken, dan staat een Dafje mooi te verkommeren naast een SEL, de vergelijking is even krom.
1 juiste noot, goed getimed en gearticuleerd kan veel vertellen. 1/32ste noten op een "merk" blijven nietszeggend.

Ik weet niet wat je nu allemaal lult ( :) ), maar ik zeg alleen maar dat er betere beginnersgitaren zijn dat squiers.Haha, grapjurk! :D

Lune-a-tic
23 februari 2005, 23:09
Ik weet niet wat je nu allemaal lult ( :) ), maar ik zeg alleen maar dat er betere beginnersgitaren zijn dat squiers.
Je weet het perfect te verkloten. 8)