PDA

View Full Version : Flightcase bouwpakketten, waar te bestellen ?



V!N
22 februari 2005, 12:32
Ha mensen,

Vroeger deed ik een briefje op de fax met afmetingen en wensen voor kleuren, sluitingen en binnenbekleding, keurde de per fax opgestuurde offerte goed en kreeg daarna een bouwpakket opgestuurd.

Ik zou zo echt niet meer weten hoe dit bedrijf heette, maar weten jullie misschien een bedrijf die dergelijke bouwpakketten levert ?

groets,

V!N


Fax .. ik voel me antiek ! :razz:

Nielsje
22 februari 2005, 18:53
valt mee,

twas erger als je zei: telex

V!N
23 februari 2005, 14:16
Goed, dan voel ik me V!NTAGE. :-D


Maar weet er echt niemand of er nog bouwpakketjes worden verkocht ? :???:

Weten jullie anders een leuk bedrijfje die ze zelf in elkaar zet tegen niet te gekke prijzen ? (anders dan J&H Licht en Geluid)

xshredx
23 februari 2005, 16:13
Weten jullie anders een leuk bedrijfje die ze zelf in elkaar zet tegen niet te gekke prijzen ? (anders dan J&H Licht en Geluid)
http://case-products.de/
2 weken terug heb ik daar 6 flightcases besteld, vorige week geleverd. Ik, en de 5 anderen, zijn er erg tevreden over.
Ik heb de goedkoopst mogelijke variant gekocht (donkerbruin hout i.p.v. zwarte flightcase...), en die is perfect... juiste afmetingen, en voelt zeer stevig aan.
Ik wil enkel een flightcase om mijn head te beschermen, het kleur zal me aan m'n reet roesten (hangt toch vol stickers), en na die 2 maandjes rond te sleuren zal die flightcase toch vol gebruikerssporen zitten... maar mijn Engl zal goed beschermd zitten, en dat is het enige dat telt. En dat voor 140 euro i.p.v. 250 euro die bedrijven hier in de buurt vragen voor een flightcase.

Mike McCready
23 februari 2005, 17:35
http://www.peer-design.nl/

Zit in Molenhoek (bij Nijmegen)
aardige kerel. Kwam de flightcase bij mij thuis afleveren! Goede prijs. Heb voor een flightcase voor een buizencombo ongeveer 150 euro betaald...

DREAMMACHINE
23 februari 2005, 18:00
in eindhoven bij conijn ofzo kun je ook als bouwpakket alles bestellen.....
zelf geen ervaring mee, maar wel eens naar geinformeerd.

V!N
24 februari 2005, 12:12
Heren, mijn dank is groot ! Hier kan ik mee uit de voeten. :)

Nielsje
2 maart 2005, 20:38
bump

heeft V!N nu al een flightcase 'via de post' en wat heeft het hem gekost?

V!N
2 maart 2005, 20:46
V!N wacht eerst tot meneer Paul Kress vrij van griep is en de top kan maken voor zijn Hiwatt. Als die hier is en hij lekker heeft kunnen meten en denken of er nog een opbergvakje bij komt, worden de vragen om een offerte verstuurd.

Hij houdt jullie op de hoogte ! :)