PDA

View Full Version : Korg AX10B



MrUndo
22 februari 2005, 10:08
Test

MrUndo
22 februari 2005, 10:08
Hallo,
ik vroeg mij af wat jullie mening is over de Korg AX10B. Ik zit er over te denken om deze aan te schaffen, maar wil eerst van mensen die enigzins ervaring hebben met dit soort pedalen weten wat ze er van vinden.
Ik las in een ander topic al dat het voor thuisgebruik een goede aanschaf zou zijn, maar ik vroeg me af of het gebruik in een band ook leuk zou zijn. Ik speel zelf nog niet zo lang basgitaar, maar kan er al redelijk wat van en zit in een band die regelmatig optreed. Zou dit pedaal genoeg te bieden hebben om een beetje varieteit in de baspartijen te krijgen?
Ik zelf denk van wel, maar wil het toch nog even zeker weten :lol: .
Alvast bedankt, groet,
Ward :wink:

Jeroenvanhulsteijn
22 februari 2005, 13:14
Lijkt me leuk ding! Het is alleen dat je met die plastic digitale spullen wat voorzichtiger moet zijn op het podium. Zowieso moet je met digitale spullen wat voorzichtiger omgaan denk ik.

Ik denk dat die korg genoeg te bieden heeft in ieder geval. Ik weet niet precies wat je zoekt? Een beetje chorus en reverb? Af en toe wat compressie.

MrUndo
22 februari 2005, 18:40
Lijkt me leuk ding! Het is alleen dat je met die plastic digitale spullen wat voorzichtiger moet zijn op het podium. Zowieso moet je met digitale spullen wat voorzichtiger omgaan denk ik.

Ik denk dat die korg genoeg te bieden heeft in ieder geval. Ik weet niet precies wat je zoekt? Een beetje chorus en reverb? Af en toe wat compressie.
Ja, was zowiezo niet van plan om hem in brand te steken om de show op te leuken ofzo :-D :wink:

Ik ga hem denk ik binnenkort testen in de winkel. Chorus en reverb zoek ik zeker, maar toen ik het demofilmpje op de Korg website zag leken me het 'UK Major' en het 'LA Studio' effect ook wel erg goed!

Bedankt voor je reactie :wink:

MrUndo
22 februari 2005, 18:40
Dat was dubbelpost, excuus.